Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megmondanátok hogy az FZR első lámpánál a porvédő gumisapka közepébe milyen menetes rész megy bele gyárilag, mert nálam két zárt sapka volt, amiből az egyik közepét szétvágta a tulaj a xenon miatt. Amiket bontóból rendeltem azok meg középen gyárilag lyukasak, és a gumiban középen a nyílásnál menet van. Hogyan néz ki a gyári izzó foglalat?
Volt valami korlátozás, én is emléxem, de az nem is volt baj. Addig is túl sok lom jött már be... most már nagyajólét.hu van, és jobb verdákat hordunk be - pont jól fognak jönni az 5-8 éves dízelek
Cégeknek 4 éves limit volt személygépkocsikra, teherautókra meg 8, de én úgy emlékszem magánimportban akkor is lehetett öregebbet hozni, megjelentek az e-s kadettek, meg I-es golfok is.
Esélyes...hisz el kell adni, mert dízel, és jövő szilveszterkor már nem mehetek be vele Hamburg főterére
Hát az megvan még, csak a másik oldalon. Majd tanácskozok egy karosszériással.
"totál külső-belső pucc, kárpit, polír, wax, stb." -->> használtautó.hu
"Nálunk meg soha nem fognak ilyet bevezetni, az átlag 12 éves járműparkra. " Én emlékszem olyan időszakra mikor 6-8 évesnél idősebb járművet gyakorlatilag nem lehetett behozni az országba és forgalomba helyezni.
Csak azon múlik hogy épp kik állnak a kormányrúdnál.
kedves gesztus :)
az ajtó élében volt valami horpadás, annak mi lett a sorsa?
Még utoljára aztán tolhatod a bontóba.
Apropó, kozmetikusnál volt a kicsi szívem megérdemelte, 11 év szolgálat után... totál külső-belső pucc, kárpit, polír, wax, stb.
Pedig épp indulni akartál Hamburgba? De nyugi, mehecc, megállsz a város szélén P+R parkolóban, aztán be-tömegközlekecc. Az ilyen nagyvárosokban bent parkolni úgysem 1ccerű, meg drága is, szóval még jól is jársz.
Én az Euro5-el még nyugodt vagyok....
Hát nem is tudom... Nem csak Ábrust tiltják ki hanem minket is. Akkor b@sszák meg,nem is megyek oda.
Ott van minden leírva...
"először csak a régebbi, Euro 4-es besorolású dízelek kitiltását kell mérlegelni"
Na most Euro5 kb. 2010 óta van, vagyis kitilthatnak néhány 8 év feletti dízelt, de persze adnak kompenzációt (5-8000) ha lecserélik inkább. Vagyis magyarán: néhány német lecseréli támogatással a 8+ éves autóját - nagy ügy! Azért írom, néhány, mert: "bizonyos foglalkozási csoportokra és az érintett területek lakosságára is kivételeket kell megállapítani." vagyis nesze semmi, mert adnak az ott lakóknak és dolgozóknak mentességet... szóval kit tiltanak ki? Max Ábrust, a 16 éves Pezsóval, aki úgyse megy oda sosem
Aztán pedig: "Euro 5-ösök legközelebb 2019 szeptemberétől eshetnek a tilalom hatálya alá." vagyis még 1,5 év... addig el lehet a verdákat passzolni keletre, azok akkor már 5 évesek lesznek, sztem ebbe se hal bele egy dolgozó német.
A lényeg meg már az elején ott van: "A cél, hogy az adott település levegőminősége megfeleljen az európai uniós előírásoknak. A kitiltás csak végső megoldást jelenthet." vagyis az önkormi dönthet, először forgalom korlátozás lesz, vagy időszakos a nehéz napokra végleges tiltás csak akkor, ha nem megy másképp - vagyis soha. Aztán így el tili-toliznak pár évig, és addigra úgyis lecserélik az öreg autókat, okafogyott lesz a dolog.
De most minden esetre jól jött a paláver, hogy mamamerkel 170 nap alatt tudott egy koalíciót összehozni, be is voltak szarva miatta, hogy új választás kell. Abból lett volna gond, mert a migri miatti közhangulat hétről hétre rosszabb. Ha most lenne voksolás, a CDU-nak meg merkelnek annyi lenne...

Na de nagyon elkanyarodtam a Brembo féktől
Nem értelek. Amit linkeltél február 27.-i írás ez áll benne: "...az önkormányzatok a hatályos jogszabályok alapján megtilthatják a dízelüzemű járművek járművek használatát."
A szóbanforgó cikk március 14.-i és ez van benne: "Hamburgban áprilistól jön a dízelkitiltás első hulláma."
Mit kell elolvasni?
Én egyet értek azzal a mindig is hangoztatott álláspontoddal, hogy hiába erőlködnek a hatalom politikai és pénzügyi vezetői a technológiai fejlődésnek úgysem tudnak sokáig az útjába állni. Biztos, hogy az elektromos autók egyre gyorsabb ütemben és szélesebb körben fognak elterjedni. És nagyon bízok benne, h ez mind azért történik, hogy az unokáink ne szívják meg
A működő országokat a fogyasztás hajtja előre. Most sokan gondolják, hogy ez így jó, de unokáink megszívják - de ez legyen az ő problémájuk nekünk elég a sajátunk
El kell olvasni az egészet, nem csak a címet a Blikk-ben
https://totalcar.hu/magazin/hi...
Friss olvasni való gumma ügyben: https://totalcar.hu/magazin/te...
A tiltás és pénzkidobás helyett szerintem a cserére szánt összeg töredékéért környezetbarátabbá tehetnék a régi vasakat..de akkor ki venne újat?? Elmennek ezek a 3.14csába
"Hamburgban áprilistól jön a dízelkitiltás első hulláma." Korai még pánikolni...
Megy ez a qrva pánik keltés, mert most ez a divat (meg figyelem elterelésnek a komolyabb problémákról kiváló)
A kitiltás 2019 előtt biztos nem lesz, és csak nagyvárosok belső körzetéből - ez annyira sokakat nem érint, és hát adnak 5-8000 jurót! Azoknak a vasaknak kb. ennyi a használt piaci értéke...
Nálunk meg soha nem fognak ilyet bevezetni, az átlag 12 éves járműparkra.
Mellesleg most ruháztam be rá 59.200Ft-ot gumiszereléssel együtt. (és még ki kell cseréltetnem a szélvédőt is)
Ha nálunk a szélütött liba pártja hatalomhoz jutna, nem lenne kétségem hogy mi is biciklivel, lóval meg gyalog járnánk mindenhova.
Mondta volna azt 5-8-10 évvel ezelőtt hogy oké, innentől nincs több új dízel eladás mert "környezetszennyező" ami van az mehet amíg kipusztul és ennyi volt.
De ez hogy innentől megvonom a jogot a korlátlan használattól, ez nagyon tetű dolog. (én sem szeretem mert egy kerregő-remegő traktor és büdös is, nem is vennék többször, bár nekem már nem igazán tétel az értéke és nem is érint a korlátozás de akkor is szemétség amit csináltak)
Ki lett ez találva. Gondold végig. Kezdetben olcsó gázolaj, keveset fogyaszt, nem megy, drága autó. Majd gázolaj=benzin ára, de keveset fogyaszt, úgy megy mint a benzines, de árban kicsit olcsóbb. Végül gázolaj kicsit drágább, turbo dízel megy mint a barom, kevesebbet fogyaszt és kb egy árban van a benzinessel. Egyre erősebb és egyre környezet szennyezőbb hiába tesznek bele szűrőket. De ne izgulj hosszú távon ez az eljárás. Először a dizeleket zúzzák be, utána a benzineseket, majd a gázosokat és maradnak a villanyosok. És mi marad még ami közlekedhet? Hát a minősített veterán járművek.
Azért mert eddig lehetővé tette hogy gyártsák és eladják a dízelt, most meg kitalálja hogy innentől hiába vetted meg egy vagyonért, már csak korlátozottan használhatod. (nem az én értéktelen hdi-mre gondolok, hanem arra akinek jelenleg még ér pár M Ft-ot a gépe)