Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megkaptam privátban is. Közben láttam én is abból amit pdf-ben átküldtél. Ír ott valami USA-t is. Ott gyártották és Svájcban forgalmazták?
Nem megy ez a privi válasz funkció sajnos.. A negyedik karaktert a vázszámból tudod meg, az nincs feltüntetve a vázon, ezért is kérdezte Csövi miből állapítottam meg az évszámot.
Érdekes az enyém svájci és fekete ezüst itt meg amerikait ír...
AttilaFzr a motorod eredetileg Svájcba forgalmazták és a színkódja FIS az SW (silky white) mellett ami a fine silver-t takarja, ha jól értelmezem a kódját.
Az SW az a silky white, az NBB a new black blue
Köszönöm. Pedig azt hittem exup csak 90-től van.
Hehe jópofa Az enyém is 91-es. Kivágtam a képet és egy kicsit javítottam rajta így már látható. Az én vázszámom 3LH 008638 Csak a szín rövidítéseket még meg kel fejtenem...
AttilaFzr1000, sajna nem vágom, hogy átment-e a válaszom, az évjárat 89.
Az alábbi pakk eladó. Majdnem komplett FZR 600 tömítés garnitúra. Egyedül a 4 kipufogó csonk tomítés hiányzik. Én 30.000 forintért vettem Angliából mert itthon vagy nincs vagy drágább. 18.000 Forintért viheti aki szeretné. Ebben benne van a postaköltség is ha nem budapesti az illető
Köszi. Érdekes, majd átböngészem...
A scribden fent van a yamaha model indexe 1958-2010. Ehhez regelni kellene, meg minden, de a keresőjébe beírod a kódot, esetemben én 93-asnak gondoltam ami 3LF5-lenne. erre kidobta, igaz marhára elhalványítva, lentről döntve olvasható a monitoron, hogy a 3LF5-höz a 29000-tól x-ig terjedő gyártási számú gépek tartoznak. Így mentem vissza 3LF4-re ahol 21000-29000 közöttiek és 3LF3-nál a 15000-től 21000-ig terjedőek. itt a link, kicsit lassú, meg az eredmény elolvasásához lentről kell nézni a monitort de működött.
https://www.scribd.com/doc/217...
Sok sikert hozzá
Azt hogy nézted meg a valós gyártási évet?
Lehet megvárják a választ Japánból, de egy "fogadtuk a kérését, rajta vagyunk" üzenet nem került volna semmibe...ha elakadsz és esetleg angolul kell valahova írni szívesen segítek. Nekem is kell majd hasonló, ha egyszer 91-es a műszer, akkor legyen a forgalmiban is az.
Én is azon filózom, hogy lekapjam-e a fékeket, legalább lecsekkolni, de már az anyós is megszólt.. Édes fiam, szétszeded ezt a szép motort..
Papám erre azt mondana: nem vagy ügyefogyott
Ez így igaz, és ha nem írod le, fel sem merült volna bennem a kétely, hogy esetleg az eredetvizsga, vagy a műszaki során ennyire benézik és valami hülyeséget írnak a forgalmiba..de felmerült és utánanéztem, és valójában 91-es a gép a maga 16000-res gyártási számával. Tehát van egy 91-es FZR 1000-em két évvel közelebb az OT-hoz
József!Én már megnéztem 2 szer a filmet a teleszkóp olajcseréjéről,de nem biztos,hogy megtudnám csinálni.Fene tudja,idén talán még elmegy igy is.
ja az ócsó
Az csak a külső porvédő gyűrű.
A karmantyú? Szerintem az nem olyan drága...
Az zsebbe nyúlós lesz
enyém 91es volt, eredetileg 87-88
Megírom persze de egyelőre még szétfele van a gép. Nem is a pénz, inkább a bürokráciával szokott gond lenni. Pl egy hete írtam mailt a Yamaha Harmatinak, hogy kellene egy igazolás a pontos gyártási év, hónapról de se kép se hang....
Ráadásul az ezresben is gondoltam kicsrélem a fék betétet erre ez a kép fogadott.
Én Csövit előretolt állásként tekintem (mivel én jelenleg úgysem érek rá ilyesmire) aki majd elmondja hogy mennyire akadnak meg a kisebb részleteken.
Az hogy a forgalmi szerint 93-as az nem sokat jelent, össze-vissza írtak be minden hülyeséget mikor ezeket behozták.
Az első FZR-em (Genesis 1000, ami jelenleg Snoopynál van és tudja hogy engem kell megkérdeznie elsőnek ha egyszer majd meg akar válni tőle) 90-es volt a forgalmija szerint. (amit 87-88-ig gyártottak)
Csövi új szerzeménye meg a papírjai szerint 98-as, ami eléggé elképzelhetetlen, mivel ez a fajta 92-93-ban volt a piacon.