3 hete be sem néztem, erre..... Mint a régi fórum volt valaha.
Jaszi nem motorozik, tavaly eladtam a Z-t. Nem mentem vele az utolsó évben csak 200 km-t. Amúgy bárkinek ajánlom, bátran, nagyon kezes, szerethető motor. A z750s pedig még szélvédelmet is ad...Rendszámos quadjaim vannak, de ezeket se használom..... Nincs időm semmire, de arra nagyon. Folyamatos változás volt az elmúlt 2 év.
Nekem a Skoda szalonban bizonygatta a menedzser srác,"az árfolyam legfeljebb 500-forintot mozog ide-oda."Aha,persze,mozog az többet is,de még mennyire!Szóval én így nem vettem Skodát.
2004-ben költözött hozzám az asszony,az okmányirodában a holt hülye ügyintéző kijelentette nem jó az ajtószám.Kiszúrta a nyilvántartásban hogy azon címen több fsz.1-is van.kezébe adtam az eredeti tulajdoni lapot,amit én kaptam a lakás átírásakor,de az sem volt jó neki.Arról én nem tehetek hogy azon a telken négy épület van,három földszint egyes lakással.Még jó hogy a negyedik épület már félemelet.
Gyulám nem vettem egyiket sem, mivel józan számolással belátható volt hogy az a motor ott fog állni a garázsban, mert nem maradt volna egy fillér sem benzinre, sem ablakcserére, hőszigetelésre a házon, szóval vettem inkább egy FZR-t és megismertelek titeket. 2006-ban én is pont pofára estem volna a svájci frank hitellel.
Hát az biztos hogy nekem nem jól van beírva.Pedig annó arról volt szó,hogy a német járműadat nyilvántartást veszik át.TIR-sofőr ismerős mondta egyszer,még a Csepel teherautó műszaki adatai is megvannak nekik.
Nem, diktálást egyáltalán nem fogadtak el. Mindenféle épp ott levő és épp aktuális (volt 10 éve) katalógusokból fejtették meg a motorokhoz még véletlenül sem értő hivatalnokok hogy mit kéne oda beírni. (jártam pár ilyen ügyben)
"egy hete írtam mailt a Yamaha Harmatinak, hogy....."
Ezt te sem gondolhatod komolyan hogy egy mailre válaszolni fognak. Ha esetleg személyesen mész be, akkor közlik hogy: (idézem szó szerint amit nekem mondtak 99-ben a Yamaha Hungáriánál mikor a 78-as XS 400 műszaki adatai után érdeklődtem) "kell venni hozzá egy javítási könyvet, vagy keresni valakit aki csinált már ilyet -őőő..bocs de én azt hittem hogy ez a Yamaha magyarországi főhadiszállása - az is, de mi ilyen régi krehácsokkal nem foglalkozunk" Én meg ott álltam a csillogó járólapon leforrázva, egy nagyon szép gyári állapotú Yamaha tulajdonosaként a sárga földig csalódva a márkában.
2006-ban új 1,2-es Banditot vagy 1,4-es GSX-et akartam venni, telefonos ajánlatkéréskor a Suzuki Harmatinál akartak egyedül keményen levenni és kifizettetni minden olyan tételt (forgalomba helyezés előtti első műszaki ellenőrzés, névre írás, hitel ügyintézési díj+a Merkantilos havi hiteltörlesztő is ott volt az egyik legmagasabb) amit a többi kereskedésben majdnem, vagy teljesen ingyen volt, ráadásul mikor előtte jártam ott, az eladók is úgy álltak hozzám mintha ott csak kiállítás lenne amit nézegetni lehet, megvenni nem. (a Suzuki Hollósnál csak annyit mondtak hogy az 1,2-es Bandit listaára 1.998e Ft, az 1,4-es GSX-é pedig 2.298e és semmilyen más költség nincs, ha szeretnéd megnézni őket akkor gyere várunk)
Nem, ezek 100% Japánban készültek, csak az adott széria x piacra készült, ahogy én gondolom. Ez vélhetően nem biztos, hogy úgy is lett, a pillanatnyi piac biztos belejátszott. Ezért én nem tudom kizárni, hogy pld. usa piacra készült gép végül máshol kötött ki.
Találtam itt valakinèl egy motort eladót.
Tudja valaki milyen típus?
Jaszi nem motorozik, tavaly eladtam a Z-t. Nem mentem vele az utolsó évben csak 200 km-t. Amúgy bárkinek ajánlom, bátran, nagyon kezes, szerethető motor. A z750s pedig még szélvédelmet is ad...Rendszámos quadjaim vannak, de ezeket se használom..... Nincs időm semmire, de arra nagyon. Folyamatos változás volt az elmúlt 2 év.
https://www.kepesmotor.hu/sims...
Ezt te sem gondolhatod komolyan hogy egy mailre válaszolni fognak. Ha esetleg személyesen mész be, akkor közlik hogy: (idézem szó szerint amit nekem mondtak 99-ben a Yamaha Hungáriánál mikor a 78-as XS 400 műszaki adatai után érdeklődtem) "kell venni hozzá egy javítási könyvet, vagy keresni valakit aki csinált már ilyet -őőő..bocs de én azt hittem hogy ez a Yamaha magyarországi főhadiszállása - az is, de mi ilyen régi krehácsokkal nem foglalkozunk" Én meg ott álltam a csillogó járólapon leforrázva, egy nagyon szép gyári állapotú Yamaha tulajdonosaként a sárga földig csalódva a márkában.
2006-ban új 1,2-es Banditot vagy 1,4-es GSX-et akartam venni, telefonos ajánlatkéréskor a Suzuki Harmatinál akartak egyedül keményen levenni és kifizettetni minden olyan tételt (forgalomba helyezés előtti első műszaki ellenőrzés, névre írás, hitel ügyintézési díj+a Merkantilos havi hiteltörlesztő is ott volt az egyik legmagasabb) amit a többi kereskedésben majdnem, vagy teljesen ingyen volt, ráadásul mikor előtte jártam ott, az eladók is úgy álltak hozzám mintha ott csak kiállítás lenne amit nézegetni lehet, megvenni nem. (a Suzuki Hollósnál csak annyit mondtak hogy az 1,2-es Bandit listaára 1.998e Ft, az 1,4-es GSX-é pedig 2.298e és semmilyen más költség nincs, ha szeretnéd megnézni őket akkor gyere várunk)
https://davesbikes.weebly.com/...