Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olcsóbb mint egy sima műszaki ráadásul 5 évre adják. Miért kellrne nagy buksza hozzá? Azt olvastam hónapokig kell várni , hogy sorra kerülj.
A garázsban nézelődik és szokja a környezetet, ahogy az FZR is, sajnos ennyi feladat mellett nagyon nehéz mindennel haladni.
Tavaly ahogy belefogtam a garázsfelújításba, onnantól látható volt hogy másra (autó/motorszerelés) nem lesz időm.
A műhelyrésszel gyakorlatilag kész vagyok, nemrég elkezdtem beköltözni. A másik két helyiséget most kezdtem el "kiüríteni" (épp nemsokára indulok pár zsák gipszvakolatért) ami az ide-oda pakolászást jelenti hogy odaférjek a falakhoz.
Most a beltérrel igyekszem hogy eljussak amennyire lehet, mert tavasztól már kezdődnek a kerti munkák, majd nekiállok az épület külső hőszigetelésének, némi betonozás körülötte, a tetőt is le kell borítani még egy réteg bitumenes lemezzel, és persze még itt van őszig két-három külföldi motorostúra, az asszonyt is el kell vinni pár napra az Adriára ami külön autós megmozdulás (mivel nem motorozik már) és persze ezek mellett még munkahelyem is van amit szintén illik rendszeresen látogatni.
A belső mennyezeti szigetelés és a víz-villanyszerelés ráér ősszel, majd ha már kint hidegebbek lesznek. (meg a nejem kb. két hetente megemlíti hogy: "meg az új konyhabútor ősszel")
A lassú haladás fő oka hogy az építési munkálatokat az Ábrus Co. végzi a vázolt menetrend szerint, ami viszont összesen egy "szakembert" alkalmaz. (ezzel a téllel szerencsém volt és mivel nem volt olyan hideg a garázsban, így viszonylag sokat tudtam haladni, valamint a 3 héttel ezelőtti napsütésben gyorsan felástam a kertet, amit még ősszel kellett volna)
Szóval motorszerelés előre láthatólag talán a következő télen kezdődik meg, addig csak az üzemzavaros hibákat tudom megcsinálni.
Ha sikerül, de miért ne sikerülne, oszd meg a tapasztalatokat, biztos mindenkit érdekel
Kitartást hozzá, meg nagy bukszát
Szigorú egy ilyen ot vizsga? Gondoltam rá én is.
Nincs
Ha jól követem a dolgokat csövinek és ábrusnak van megfelelő korú és állapotú motorja hozza
Én most készítem ot vizsgára.
Van esetleg itt valakinek OT-s minősítésű fzr-e?
FZR 1000 93-ból
el is felejtettem a JAWA dat.
még mindig a sorára vár?
Milyen motorba kell pontosan?
Egyébként én a Csöviszempontnak már megfelelek majdnem mindegyikkel, a Jawa 50 éves, Frézia 31, a GTR 21, egyedül a Hexagon lóg ki a sorból az csak 17. (meg a pözsó 19)
Az a gond vele, hogy ezek a dugók nincsenek fent az Oem partson. Ott kerestem először, de valamiért ezek nem is szerepelnek, pedig ott az utolsó csavarig szinte minden fent van. A kicsikre, amik az aluváz kb felénél vannak már van ígéret. Nem gondoltam, hogy pont ezek az apróságok fognak ki majd rajtam. Ha olyanok mint a dt 80-asom balos idomja, amiről úgy beszélnek mint Istenről, csak hallott mindenki róla, de nem találkozott vele senki, akkor tökön szúrom magam.
Nincs mit. Nekem 87-es és 92-es FZR-m van. Esetleg azt lehetne, hogy oem parts-on megnézni a cikk számokat és ha ugyanaz akkor felcserélhető.
"Olyat, ami mindenkinek jó, és mindene jó, még egyikőnk se tudott venni". Én igen. Úgy híjják a nevét: FZR1000!
Köszönöm hogy megnézted, én arra értettem, hogy az exup utáni modellek közül van-e esetleg azonos méretű dugóval rendelkező, mert olyanok vannak az e-bay-en de fzr-hez való nincs sajnos. Még egyszer köszönöm.
Vitatkozunk? Miért, mi vitatkozunk?
"Te véded a tied.." . Aztán miért tenném? Te is tudod hogy qrvára nem érdekelt soha senkinek a véleménye hogy én épp miért ezt vagy azt vettem. Nekem az kellett és kész, sosem mondtam senkinek hogy vegyen GW-t vagy GTR-t, HD-t vagy akármit mert nekem az tetszik.
Emlékszel még erre (kép) a hsz-edre? (és érdekelt engem?)
Na mentem dolgozni.
Sisakot akarok én is venni.Debrecenbe megyek a Maté motorhoz mert az van a legközelebb.Fogalmam sincs mit vegyek,de majd ott hátha látok valami jót.40 ezer fölé nem szivesen mennék.
Jó jó de valamiről kell pofázni nem lehet mindig csak belesni hogy történik e valami.
Úgy vitatkozunk ezeken a faxságokon, mintha pénzt kapnánk érte Pedig sztem neked pont annyit fizetett a Kawa, mint nekem a BMW
Te véded a tied, pedig mindenét javítgattad már vétel óta, beleértve a lábát, mert lejtőn már nem tudod felhúzni, akkora ormótlan vas - én meg védem az enyém, pedig a motorja durván jár, nem is igazán erős, a váltója meg rémálom.
Mégis, mind2nek vannak előnyei-hátrányai. Olyat, ami mindenkinek jó, és mindene jó, még egyikőnk se tudott venni, mert valszeg nem létezik ilyen.
Én elképzelem az ideálom, egy túrás, némi szélvédelmes, 3-4 hengeres japán, min. 100 lóval, de könnyű, filigrán. Kevés ilyen van, talán a 900 Yamaha, de ott is van hiányosság, többek közt az ára.
Meg aztán jönne Csövi, hogy ez xar, mert nem 20 éves legalább