Az nem játék volt Tényfeltáró munka! Néhány 5 kunás bedobásával bebizonyítottam, hogy a gép csal, mert nem lehet vele nyerni -utána nem játszottam vele.
Tehát ez pusztán egy teszt volt, célja a bizonyítás, tapasztalat szerzés és ez ugye nincs ingyen, én is fizettem érte
Van egy olyan játék hogy üveg kalitka pénzt kell bedobni gombokkal kell irányítani, dobozt kell lelökni polcról I.phone-lehet nyerni vele. 3 órát játszottál vele Horvátországban nem lehetett elrángatni. Az mennyire ész játék?
Én használom amíg lehet de előbb-utóbb már bárhol megdobálnak paradicsommal ha gázolajat éget a jármű. (és a környezetvédelmi majmok meg az égig emelik az adójukat)
A téli szett már nekem is 10 éves lesz az idén és 6mm körül van a minta mélysége. (max. terv lehet mert egyelőre ilyen szabály még nincs)
SX4-re /60 a gyári méret, kell is rá mert még így is elég feszes a rugózása.
Ami meg nekem kell annak azért van lent az ára, mert ezt a méretet tömegével gyártják és veszik is a népek. Kérdeztem pözsó fórumon hogy van-e esetleg valakinek megmaradt keveset futott nem régi szett de valójában értelmetlen, mert nem lenne sokkal olcsóbb és nem is új.
Én is azt vettem csak észre,hogy ha rendesen felfújom könnyebben tologatom ki a garázsból. Na jó. Egy kicsit bátrabban megyek az új gumival. (De ez lehet csak a tudat miatt van hogy új a gumi)
Imádtam flipperezni régen annyi időt töltöttem flipper előtt mint most a számítógépnél. Kétforintossal ment az első amivel kezdtem. Nemrég voltam a flipper múzeumban vannak ott csodák.
Mehetek gyónni hétvégén... valótlant állítottam
Éjjel megvilágosodtam.
2003,2004-ben a Drz-re évi két szett cross gumit vettem újat...
A Pannonia is új gumikat kapott 2000ben (mondjuk azóta is az van rajta...)
Minek neked másik autó? Álltában romlik le ezek szerint arra meg pont jó az, amit már megcsináltál magadnak, és nem értékes... A gumi meg ilyen: én sokkal többet megyek, de az én télim is már 11 éves, de még van rajta 5mm - és szemre is teljesen ép és jó. Mintha valahol olvastam volna, hogy Ausztriában 10 év feletti gumival már nem szabad menni, vagy csak terv? Ez nem jönne nekem pl. jól
Én is 205/60-at akartam venni, mikor a 4-et vettem, de fura módon sokkal drágább volt. Nekem /55 a gyári méret, de /60 volt rajta, azzal puhábban fut. és a km óra hajszál pontos volt (mert egyébként csal 100-nál 3-at fel) de végül maradtam a gyári méretnél.
Egyébként vicc, hogy 50-ér 4 jó minőségű új gumit tucc venni, eléggé lent van az ára.
Tavaly vettem a lista legalján szereplő DUNLOP-ot, igaz 205/55 R16 méretben. Csendes, vizes úton nagyon jó, kevés súly kellett rá és tök jó az úttartása. Nem bántam meg.
Köszi mindenkinek, gondoltam dobok be valami témát mert elég döglött a fórum. Még Ümit várom mint Hankook gyári szakértőt. (hátha tud jobb árat mondani és akkor apám SX4-ére is kéne 205/60-16-os)
Valójában majdnem mindegy hogy melyiket venném arra az évi 2-3e km-re. (van téli szett is, nyáron meg úgysem nagyon megyek kocsival hanem robogózom)
Abba már bele sem merek gondolni hogy pár év múlva úgyis kell vennem valami másik verdát, jövőre ugyanis lejár a 6 év/60e km amire vettem, onnan már csak szabadjáték (EXTRABALLLL!! ha flipperezett régebben valaki) minden km. (milyet...milyet...mittudomén)
Én valószínűleg nagyon fakezű/lábú/fenekű vagyok,mert sosem éreztem azt, hogy na ez tök jó gumi...
Nyilván az is közrejátszik, hogy alig volt új gumis járművem.
Az xj 600 ra vettem annak idején új gumikat (bt45) de csak annyi tűnt fel, hogy könnyedébben fordul, mint előtte.
Autón meg tavaly augusztusban volt először, hogy 4 új gumit vettem egyszerre:
matador mp61-et kapott a corsa. Kb luxus kategória, hogy 20 éves autóra 4 új gumi került, ugy 25%-a az értékének...
Kb 4000 km/évet fut, azt is szinte csak városban, előbb fog elporladni, mint elkopni. A most esett hóban is vigan közlekedtem vele, elégedett vagyok., azzal amire kb mindenki köpköd, hogy a négyévszakos nem jó semmire.
A Kinergy K425-ről tudok véleményt mondani, az van a picassón és teljesen OK, mentünk vele olyan nyári záporban tempósan, ahol az ablaktörlő alig bírta, nem éreztem nyomát se csúszásnak, pedig ez egy nyári gumi. Szerintem csendes. Poros körforgalmakban 100 körül sem mozdult még soha, szerintem "dinamikusan" használható. ami engem zavart, hogy 1 év múlva is qrva büdös volt tőle a garázs, dőlt belőle a nyersgumi szag
Tehát ez pusztán egy teszt volt, célja a bizonyítás, tapasztalat szerzés és ez ugye nincs ingyen, én is fizettem érte
A téli szett már nekem is 10 éves lesz az idén és 6mm körül van a minta mélysége. (max. terv lehet mert egyelőre ilyen szabály még nincs)
SX4-re /60 a gyári méret, kell is rá mert még így is elég feszes a rugózása.
Ami meg nekem kell annak azért van lent az ára, mert ezt a méretet tömegével gyártják és veszik is a népek. Kérdeztem pözsó fórumon hogy van-e esetleg valakinek megmaradt keveset futott nem régi szett de valójában értelmetlen, mert nem lenne sokkal olcsóbb és nem is új.
Ez a Champ.
Én is azt vettem csak észre,hogy ha rendesen felfújom könnyebben tologatom ki a garázsból. Na jó. Egy kicsit bátrabban megyek az új gumival. (De ez lehet csak a tudat miatt van hogy új a gumi)
Éjjel megvilágosodtam.
2003,2004-ben a Drz-re évi két szett cross gumit vettem újat...
A Pannonia is új gumikat kapott 2000ben (mondjuk azóta is az van rajta...)
Én is 205/60-at akartam venni, mikor a 4-et vettem, de fura módon sokkal drágább volt. Nekem /55 a gyári méret, de /60 volt rajta, azzal puhábban fut. és a km óra hajszál pontos volt (mert egyébként csal 100-nál 3-at fel) de végül maradtam a gyári méretnél.
Egyébként vicc, hogy 50-ér 4 jó minőségű új gumit tucc venni, eléggé lent van az ára.
Valójában majdnem mindegy hogy melyiket venném arra az évi 2-3e km-re. (van téli szett is, nyáron meg úgysem nagyon megyek kocsival hanem robogózom)
Abba már bele sem merek gondolni hogy pár év múlva úgyis kell vennem valami másik verdát, jövőre ugyanis lejár a 6 év/60e km amire vettem, onnan már csak szabadjáték (EXTRABALLLL!! ha flipperezett régebben valaki) minden km. (milyet...milyet...mittudomén)
Nyilván az is közrejátszik, hogy alig volt új gumis járművem.
Az xj 600 ra vettem annak idején új gumikat (bt45) de csak annyi tűnt fel, hogy könnyedébben fordul, mint előtte.
Autón meg tavaly augusztusban volt először, hogy 4 új gumit vettem egyszerre:
matador mp61-et kapott a corsa. Kb luxus kategória, hogy 20 éves autóra 4 új gumi került, ugy 25%-a az értékének...
Kb 4000 km/évet fut, azt is szinte csak városban, előbb fog elporladni, mint elkopni. A most esett hóban is vigan közlekedtem vele, elégedett vagyok., azzal amire kb mindenki köpköd, hogy a négyévszakos nem jó semmire.