Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vezetni nem nehéz megfordulni az a trükkös. De legalább az apuka felvette a sisakot biztos ami biztos gyereknek meg úgyis mindegy. Milyen fasza digit műszerfala van nem is láttam még ilyet...
a pofám leesett,itt a gyerek vezeti!
A külföldi forgalomba helyezéstől nem kell tartani, nincs benne semmi különös. Ha nem akarsz vele foglalkozni akkor célszerű olyat keresni ahol ezt az eladó el is végzi. (általában elintézik, ritka az ilyen gyökér mint a paksi)
Ennél a VFR-nél is rá lehet kérdezni hogy vállalja-e a forgalomba helyezést.
De lehet találni olyat aki általában 30-35-eFt körüli díjért elintézi, a GTR-t is a kollégám csinálta úgy, hogy elmentek Paksra egy Ford Transittal felvenni a gépet, onnan el Sz.fehérvárra ügyintézni, aztán délután letették a gépet nálam az udvaron, pár nappal később meg hozta a forgalmit meg a rendszámot. Ezzel együtt a forgalomba helyezés nekem összesen kb. 105e Ft-ba volt úgy, hogy kifizettem a motort a kereskedésben, majd letették itt nekem papírostól.
Városban a Yamit se nagyon hasztáltam,van egy Starom,igaz most hibás,de ha nem lesz jó szerzek helyette egy másikat helyi motorozásra.Meglátjuk,ára jó,ha hibátlan a motorja még akár meg is venném,csak a külfölrőli forgalomba helyezés még ismeretlen számomra.Sőt,ha jól hallottam májustól érvényes külföldi műszakit is kérnek forgalomba helyezéshez.
Egyébként a VFR valóban nagyon jó gép. (nem értem hogy nekem akkor miért nem volt sosem )....ja, mert ez miatt mindig is baromi drága volt)
Gyulám ezt sokan nem gondolják de menni nagyon könnyű vele, könnyebb mint az 500-asoddal. A nehéz az, ha a parkoló nem vízszintes és tologatni kell. (egyébként az 1,2-es 320 kiló körül van, az 1,5-ös 408 kiló)
De neked azért nem javaslom az ilyeneket mert tudom hogy nem autózol, hanem ha mész akkor a motort használod. (ezek az elefántok meg nem igazán valók a mindennapi városi forgalomba)
Köszi,akkor a láncfeszítő csere nem kamu.
A 750-esés az első 800-as még az volt, aztán áttértek láncra.
Túl nehéz az én derekamnak,legalább négy mázsa.
A VFR 800-as nem fogaskerék vezérlésű?
https://www.kepesmotor.hu/hond...
Csillagrombolóval másképp kell motorozni mint "rendesen" de megvan a varázsa. (ha most itt állna a garázsban akkor megtartanám, viszont neked ezt sem javasolnám)
Az biztos hogy az öröklét gyárilag lett a blokkjukba építve. Sokáig azon voltam hogy szeretnék egy 1,5-öst, (az a 6 hengeres, az jött ez után) de túl drága még huszonévesen is.
Most hogy jobban belegondolok,be se férne a kapun.
Hívott a Micra miatt?
Köszi,de ez az Ábrusmotor nekem túl nagy
Akkor te egy gondatlan Csövi voltál.
A Kawasakién pl. van egy nyíl ami a forgásirányt jelöli, viszont az FZR-én nincs. Elvileg mindegy, és még az esély is 50% hogy ugyanúgy kerülnek vissza mint ahogy voltak.
Vissza rakom a régi féktárcsákat előre de sajnos nem írtam rá melyik oldal. Számít szerintetek? Forgás irány?
Mia terhes, motor megy... (a háztól)
Mia terhes, motor még megy.
Kár, pedig az volt a kedvenc motorom, 2009 tájékán láttam először élőben külföldön. Pont azután, hogy épp megvettem az FZR-t, ezért nem cseréltem le
190cm.
És a Gávián?
Nagy böhöm blokkja van de annál finomabban járó négyhengeressel még nem találkoztam.
Mi a helyzet Ádám motor, asszony megvan még?