Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. De miért kellene?
Gyulám nekem az az érzésem hogy nálad ez a motorcsere kérdés nincs igazán letisztázva, úgy látom hogy a szempontok kimerülnek abban hogy: 1M lesz rá -> bírja a két személyt -> ne nagyon romoljon el, háromszögben.
Véleményem szerint ez egy 2-300e Ft körüli összegnél még elmegy, de 1M Ft-ot én már nagyon nehezen áldoznék fel így.
Említetted az elején hogy tetszene egy GTR, csak szerinted nehéz, erre most egy még nagyobb és 30 kilóval nehezebb (25 éves) állatot linkelsz ide. (58e km-rel, amin hangosan felnevettem) Mindezt azután hogy tegnap még egy (egyébként egész korrekt) VFR-t véltél jónak.
Én azt javasolnám hogy állíts össze egy listát azokról amik érdekelhetnek, aztán nézz meg belőlük párat pl. Törökbálinton a Red Baronban, üld végig őket (nem ott kell megvenni csak a választék elég nagy egy helyen---- kép) és akkor már körvonalazódhat hogy mik azok amiket ki is lehet zárni. Aztán ha megvan hogy milyet szeretnél, akkor abból kell megkeresni a legjobb ajánlatot.
Lenne ötletem hogy véleményem szerint mivel járnál a legjobban árban, felhasználhatóságban és korban, de nem akarlak befolyásolni, ezt neked kell eldöntened.
Szia ábrus :) ne bánts
Én is valami hasonlóra gondoltam amikor beléptem telóról. Ki is kapcsoltam azonnal és bekapcsoltam a laposomat
Mi a tök lett a fórummal? Mikor egy órával ezelőtt megnyitottam azt hittem hogy valami régi oldal jött elő 5-6 évvel ezelőttről.
1.0 km-re lakom a melóhelytől, de kocsival járunk, mert lusták és kényelmesek vagyunk. Töltögetem, de ahogy ezek reagálnak valamit... -_- pár hét alatt le lehetne zavarni, de Nálunk hónapokba telik mire véglegesítik...nem árulok verdákat, 11 évig voltam értékesítő, elég volt belőle. Nyugisabbra vágytam már, csak ez most túl nyugisra sikerült :)
Halihó sziasztok
Szevasz csövi bácsi :) aki ismer tudja milyen bmw ellenes voltam (az emblémával együtt jár a fél méterrel magasabban hordott áll - tisztelet a kivételnek), de ma már el ismerem, ha sok pénzem lenne, biztos vennék egyet. Egyenlőre nincs sok, így lett a ford :D
Szeva Poti! Jó hallani rólad újra.
Vége a melónak.
Az útóbbi 5 évben kerestem neki gazdát. 200 körül szerettem volna kapni érte, de ahogy múltak a hónapok majd az évek vittem le az árát folyamatosan. Senkinek nem kellett, ennél a srácnál meg jó kezekbe lesz. Ezek nem túrázni való gépek, semmilyen szinten se. Az itteniek nagy részével gurultam már együtt, de én szálltam le egyedül úgy a gépről mint akit seggbe ... Szerettem mert ha forgatod nagyon tud menni és mindenki megbámulja a hangja miatt, de elmúlt a feeling.
vagy ha igen, éljen gyorsan és válasszon dízelt! :D
Ezért van kocsija IS az embernek :) De nálatok falun autóval is könnyen bejársz gondolom. :)
Töltögeted fel a pályázatokat emobira? :)
Akkor árulsz is verdát? Az jópofa is lehet!
Pont így vagyok basszus, mióta autó van, azóta egyre kevésbé érdekel a motorozás. Haver KLE 500-asával mentem utoljára, 48 alvilági lóerő, megrúgattam 100-150 között, de már nincs az a pezsgés.
Szia Poti! Aki BMW szalonban dolgozik ne járjon c max-al.
Annyiért tényleg nem volt sok. Sokat gondolkodtam ilyenekben vagy 8-10 éve, de aztán mentem egy Bandit 400-zal és elkeserítően gyenge 10 ezer alatt, le is tettem a rövid ideig tartó kis köbcentis sor4 érdeklődésemről. Számomra túrázni alkalmatlanok és pont ezt nem érti meg a haver, hogy ezek nem túra gépek.
Mindenes. Értékesítési asszisztens, elektromobilitás pályázat kezelő, finanszírozás, biztosítási ügyintéző, ügyfélszolgálati asszisztens etc... sorolhatnám napestig.
Az autó kényelmessé tett, nincs már ingerenciám arra, hogy motorra üljek. Persze, elkap néha a vágy, de a kicsivel nem mentem volna Montenegróba 4-en tele csomagokkal 1 hétre... meg a ford kevesebbet is eszik
80.000 Ft. 3 éve állt, azelőtt napi használatba volt, imádtam is. Nem mondom, hogy nincs mit rajta csinálni, mert nem gyári állapotú, még is csak 90'-es. De szerintem a hazai piacon található 250-esek közül egy kifejezetten szép darab volt fénykorában. Profilomon találsz róla fotókat, meg videót is. :)
Elvileg meg van még. Megírtam a tulaj számát privát üzenetben.
Én is most kezdtem csak írogatni el vagyok tűnve innen.
Mindenes? (az, hogy van egy kocsi is, nemjelenti azt, hogy nemlehet motor ha valóban tetszik még a dolog... :) 300 környékén simán vannak régi cbr-ek, bármik amikkel már lehet baszatni. Egy c-max úgyis drága kocsi, kímélni kell :D :D )
Mennyi volt az a kis pénz és milyen állapotban volt? Kereslet nincs már rá, csak ez a lüke haver akar ilyen pénztemetőt venni.
Nem tudtam érdemben hozzászólni már itt a dolgokhoz amikor letettem a kicsit, tele spammelni meg nem akartam a fórumot, arra itt van Ádám meg Pupu :D
Meló (még) van, Budaörsi bmw szalonban vagyok mindenes. Csaj van, majd 2 éve (ebből 1.5 együtt kettecskén itt Budaörsön). Motor nincs, meg nem is lesz az elkövetkezőkben, a kicsit is eladtam, 3 évig állt, most hamvaiból próbál épp újjá éledni mostani kollégám kezében, mert neki is japán belpiacos rizsrakétája volt, csak rommá törte.
Nekem is jobb így, hogy valaki használja, meg nem áll ott a kertbe feleslegesen. Amúgy is jól szétb@szta az időjárás, pedig tőlem telhetően "teleltettem".

A szerelem persze megmaradt, a mai napig is feláll a szőr a hátamon, ha elmegy valamilyen csoda mellettem az utakon, de nekem most a c-max minden igényt kielégít :) és ha nagyon akarom talán a kicsi is befér hátra :D