Megvan minden, papír is lehet műszaki nincs rajta Óbudán található nem emlékszem pontosan az árra de olyan 100-150eFt rémlik. De lehet hogy már eladták megkérdem ha érdekes lehet...
Basszus haver, ezt de csúnyán lerúgták...156 ezer km, pár éve a fa alatt. Hiányos, vagy megvan minden? Papírjai?
Meg se merem mutatni havernak, egyből beleszeretne ha jó az ára. Mennyi amúgy?
Aztán áthozza hozzám, hogy építsem újjá neki, de most készült egy az 5. újjáépített motorom, megfogadtam, hogy soha többet nem csinálok ilyet, mert számomra ez időrablás, nem móka-szerelgetés.
Szevasz Sanyikám :) meg vagyok köszi. Eladtam a kicsit egy mostani kollégámnak és ajánlottalak Titeket mint hozzáértő vérprofi szakikat, ha lenne kérdése, itt felteheti.
Mi a helyzet errefelé? :) látom, a társaság magja még mindig megvan, ez kifejezetten szívderítő!
Olyat keres ami beleférne ebbe a hokedli A2-be, legalább ccm-ben. Ezért akar valami 250-es sor4-et.
Ezek már 10 éve arra a sorsra jutottak, mint a 125-ös 2T power szelepes "gyorsulási" gépek, a sok önjelölt tanya Rossi széthajtotta őket a technikás egyenesekben 10 éve benne rohadó, fele térfogatot kitevő vizes olajjal.
Egy rongyos forintot nem érnek már, 10 darabból lehetne 1 értelmeset összerakni.
Egy hengerfej tömítésre lehet várni egy szezont is,és ez nincs másként a többi alkatrészével sem. Japán belpiacos gép lévén nem volt sok belőle alapon sem,hát mostanra teljesen kihalt szinte az összes.. Az áráról,és a beszerzés mikéntjéről még nem is beszéltünk. Sokkal többe kerül a motyó mint a többi típushoz,ha egyáltalán létezik még hozzá.
Légszűrőbetét kb 8-9 éve került 20000ft-ba. Szted hányan cseréltek benne? Jó esetben kifújatták.
NE VEGYEN!
Váltós motorokat szereti a srác, de nem bírom rábeszélni egy GS 500 - ER5 - CB 500 trióra. Mert "jajjjj annak kapálógép hangja van".
Teljesen el van tévedve a srác motorozás terén.
Lassan rá fogom hagyni és sózzanak rá egy szakadék FZR-t, majd megtudja mekkora romhalmazok ilyen 180-200 ezrekért...
Meséjj, mizu (meló, csaj, motor?)