Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ááááá, rosszul mondtam, Husky01 nem Horpa01, bocccccs
Ez pl. olyan mintha tőled kérdezném hogy te miért nem ....... ja, ez nem jó példa, épp most vettél Horpától egy bmw-s kabátot.
Ezek szerint... beszéltem vele a kabátról, amit odaát hirdetett, de ő keleti nagyon, én meg déli - azt mondta, majd megy a nagyfaluba, és nálad leteszi a XI-ben, az pont jó, mert én is ott szoktam lakni.
".....amihez hozzá kell öltözni...."
Nálad ott a hiba hogy valamiért azt gondolod hogy "KELL" . Miért kellene? Ha én Harley-val járok de nem vagyok tetovált (mert még a tűt is utálom) és nem mindenféle feliratos bőrmellényben nyomom akkor nekem már el sem adnak egy ilyet?
Miért, amikor a Goldwinggel jártam akkor hozzáöltöztem vagy esetleg ugyanabban a sisakban-motorosruhában voltam mint amiben az FZR-rel is? Láttál rajta nem gyári csillogó króm lóf&szokat meg rókafarkat lobogni az antennáján?
Valamiről lemaradtam?
Lehet, igazad van, elvégre BMW-t is vettem, lehet, a hárlihoz is felnövök 1x
Ha Horpa viszi a kabátot, jelezz má lécci.
és te is meghíznál, szakállat növesztenél, katonai sisakot vennél, rojtokkal meg emblémákkal televarrt fekete bőrben mennél? mint itt a Sturgis videóban a majmok? Mert HD-n pl. csak ez áll meg, most hirtelen a GW 1600-1800 dresszkódját nem tudom
Azokat a motor típusokat tartom pozőrnek, amihez hozzá kell öltözni, e szempontból a zöld-fehér bőrbe bújt Kawa rider se sokkal különb.
Usákok? Fiam kint volt majd' fél évet, azt mondta, elég is volt belőlük, részleteket majd szóban (pedig a gyerek sokkal elfogadóbb természetű, mint én )
Szerintem csak simán irigy vagy
Azért mert jó hangja van, kényelmes rajta ülni, van amelyik jól néz ki és valaki (pl. én) szeretne ilyennel (is) járni (ha nem lenne ilyen kib&szott drága) akkor attól miért válna pozőr majommá?
Ha magára a rendezvényre gondolsz akkor az különösebben nem vonz, csak szétnéznék és semmi több. Ismerem az amerikaiakról felállított nézeteidet (amivel én alapjaiban nem értek egyet, mivel sem én, sem te nem éltél ott huzamosabb ideig, pláne nem is minden részén hogy ez megítélhető legyen) de engem ott maga a táj és a környezet amiben élnek érdekelne, viszont azért mert épp ott vagyok, azzal még nem azonosulok senkivel.
Igen, én a 70-es évekbeli V8-akra sem izgulok fel, továbbá gyerekként nem akartam sem tűzoltó, sem mozdonyvezető lenni!
Ott is megcsinálja.
A második sorra elkezdtem válaszolni, de aztán (ismerve téged) kitöröltem.
Aztaqrva, ennyi pozőr majmot egy qpacban József, hogy vágysz te ezek közé?
Ezen a tükör aszfalton OK, de megnézném az Alpokban, emelkedő vagy lejtő 180 fokos visszafordítókban....
.... és továbbra sem vágom, mi van ezekben a motorokban, amit szeretni lehet
És az alacsony üléshelyzet is segít.
http://youtu.be/i35g3qJ5Sck
Az az 1,5-östől volt, az elődökön nincs. De nem a tologatásról volt szó (azt írtam előbb hogy körülményes) hanem a fordulékonyságról.
Tudom van benne rükverc.
De a parkolás is vicces tud lenni. Ahol halszálkás a parkolás oda csak előre tudsz beállni ami persze előre lejt. Na onnan tologasd kifele.
Akkor ott az FZR-rel biztosan bajban vagy, mert a GW kormánya sokkal jobban elfordul mint a sportmotoroké, épp ezért kisebb körön is fordul.
Igen. Ott nem olyan szélesek az utcák mint egy repülőgép leszálló pálya.
Miért, Pesten másképp kell megfordulni?
Látszik, hogy nem szoktatok Pesten motorozni.
Csak annak trükkös aki nem tud motorozni
http://youtu.be/H1MlK5VPZ84
"megfordulni az a trükkös" Ismét itt egy alaptalan előítélet olyantól, aki nem ment még ilyennel.
Mivel hihetetlenül alacsonyan van a súlypontja így kb. úgy fordul meg mint egy bicaj. Félelmetesen nagynak néz ki idomozva-feldobozolva, de ha le vannak szedve akkor látszik hogy egy sima motorváz egy boxer blokkal, kb. mint a többi.