Erről próbálom én is meggyőzni, attól mert beindul, egy fillért nem szabad adni érte... Nem érti meg, hogy a 600 ccm alatti sor4-eket már az ezredforduló táján lerúgták az összeset.
Másik ötlete, hogy az én bontatlan blokkos ETZ 250-emet akarja megvenni, de egy tipp-topp, 30 ezret futott, nem összecsukott MZ-t nem fogok fillérekért odaadni.
Nem hiszem, hogy fog venni 250-est, mert nem fog találni olyat, ami egyáltalán beindul. Szét van már esve mind. Fenntartani, javítani 2x drágább, mint egy ezrest.
Egy ifjú motoros cimbora fejébe vette, hogy neki 250-es vagy 400-as sor4 kell, mert az a tuti. A rommá hajtott Bandit 250-400 VC-kről már le tudtam beszélni, de most kitalálta, hogy FZR 250-et vesz, természetesen a 250 ezer alatti 9-17 gazdás, legalább 80-140 ezer km-t futott és onnan 50 ezerre visszatekert, jó esetben csak hidegen kék füstöt libbentő, sokadszor összetört gépekre feni a fogát.
Tutira rá fognak sózni valami pénztemetőt, légyszíves írjatok még pár indokot, hogy miért ne vegyen ilyen romhalmazt.
Mert nagyon nem az a srác, aki neki fog állni újjáépíteni, ha szezon végére kidől a gép...
Ez nem vitatkozás, ahhoz túl rég ismerjük már egymás megdönthetetlen világlátását.
Áhh tényleg.
Néha eszemben volt hogy felhívlak, de aztán valahogy mindig kiment a fejemből.
Holnap délután 6-ig vagyok, majd felhívlak bentről. (ha megint el nem felejtem)
Sziasztok!
Ne vitatkozz senkivel, inkább figyelj ide!
Próbáltalak elérni, de nem sikerült. Április 21 és Május 1 között szabin leszek. A GPZ 500-at fel kellene avatni. Gondoltam egy kis Ausztriára,belenyúlni délnémetbe mondjuk 3 nap alatt. Ha érdekel akkor dumáljunk,mert meg kellene lassan szervezni. Egyedül vagyok. Nagy vonalakban Bécs aztán a Duna parton Passauig utána vissza az Alapokon keresztül. A 8-ason haza. Kb.
Mindenkinek felajánlok egy 120/70 17 Metzeler első gumit. Nem mai csirke 8-9 éves. Nincs felkeményedve, kockára kopva ,javítva. Van még benne 1-2 szezon simán. Az 500-as gépemre nagy volt,ezért került le , ezzel vettem. Teszek majd fel képet róla. 5000 Ft-ra gondoltam.
"és te is meghíznál, szakállat növesztenél, katonai sisakot vennél, rojtokkal meg emblémákkal televarrt fekete bőrben mennél? mint itt a Sturgis videóban a majmok?"
.
.
"és akkor mi van, ha én a HD-n csak egy egyszerű bőrkabátot, egy farmert, egy szimpla bőrcsizmát és egy nyitott Jet sisakot viselek? (az lenne a szürke zóna amit te valamiért nem akarsz látni?)"
.
"Az egyszerű, itthoni hárli vagy GW használókat csak simán idiótának tartom - ha motort, mint eszközt nézem, nem az "életérzést" mert motornak böhöm és lassú mind." Akkor én mint ex GW használó hova tartozom?
Te valamit 1/2-re néztél.... semmit se mondtam az öltözékedre, viszont a sturgisos vidiben a hárlis majmok szemmel láthatóan adnak az apró részletekre is na őket neveztem pozőröknek.
Az egyszerű, itthoni hárli vagy GW használókat csak simán idiótának tartom - ha motort, mint eszközt nézem, nem az "életérzést" mert motornak böhöm és lassú mind.
Figyu és akkor mi van, ha én a HD-n csak egy egyszerű bőrkabátot, egy farmert, egy szimpla bőrcsizmát és egy nyitott Jet sisakot viselek? (az lenne a szürke zóna amit te valamiért nem akarsz látni?)
Azé ha egy ilyen agyon krómozott csicsavason egy egyrészes púpos kék bőrben meg iridiumos JET sisakban feszítenél, biztos megröhögnének
Én meg épp most vennék egy kordurát, ami nem feltűnően emblémás, véletlenül épp BMW, de kéne, mert tudod, csak nyári kabátom van, az meg necces lesz fent.
Másik ötlete, hogy az én bontatlan blokkos ETZ 250-emet akarja megvenni, de egy tipp-topp, 30 ezret futott, nem összecsukott MZ-t nem fogok fillérekért odaadni.
Nem lesz könnyű neki motort találni.
Egy ifjú motoros cimbora fejébe vette, hogy neki 250-es vagy 400-as sor4 kell, mert az a tuti. A rommá hajtott Bandit 250-400 VC-kről már le tudtam beszélni, de most kitalálta, hogy FZR 250-et vesz, természetesen a 250 ezer alatti 9-17 gazdás, legalább 80-140 ezer km-t futott és onnan 50 ezerre visszatekert, jó esetben csak hidegen kék füstöt libbentő, sokadszor összetört gépekre feni a fogát.
Tutira rá fognak sózni valami pénztemetőt, légyszíves írjatok még pár indokot, hogy miért ne vegyen ilyen romhalmazt.
Mert nagyon nem az a srác, aki neki fog állni újjáépíteni, ha szezon végére kidől a gép...
tuti kis szerpentin
A második erre a válaszod (= nem vagy pozőr) az itt feltett kérdésedre meg az én válaszom
A harmadikban
Áhh tényleg.
Néha eszemben volt hogy felhívlak, de aztán valahogy mindig kiment a fejemből.
Holnap délután 6-ig vagyok, majd felhívlak bentről. (ha megint el nem felejtem)
Ne vitatkozz senkivel, inkább figyelj ide!
Próbáltalak elérni, de nem sikerült. Április 21 és Május 1 között szabin leszek. A GPZ 500-at fel kellene avatni. Gondoltam egy kis Ausztriára,belenyúlni délnémetbe mondjuk 3 nap alatt. Ha érdekel akkor dumáljunk,mert meg kellene lassan szervezni. Egyedül vagyok. Nagy vonalakban Bécs aztán a Duna parton Passauig utána vissza az Alapokon keresztül. A 8-ason haza. Kb.
Mindenkinek felajánlok egy 120/70 17 Metzeler első gumit. Nem mai csirke 8-9 éves. Nincs felkeményedve, kockára kopva ,javítva. Van még benne 1-2 szezon simán. Az 500-as gépemre nagy volt,ezért került le , ezzel vettem. Teszek majd fel képet róla. 5000 Ft-ra gondoltam.
.
.
"és akkor mi van, ha én a HD-n csak egy egyszerű bőrkabátot, egy farmert, egy szimpla bőrcsizmát és egy nyitott Jet sisakot viselek? (az lenne a szürke zóna amit te valamiért nem akarsz látni?)"
.
"Az egyszerű, itthoni hárli vagy GW használókat csak simán idiótának tartom - ha motort, mint eszközt nézem, nem az "életérzést" mert motornak böhöm és lassú mind." Akkor én mint ex GW használó hova tartozom?
Az egyszerű, itthoni hárli vagy GW használókat csak simán idiótának tartom - ha motort, mint eszközt nézem, nem az "életérzést" mert motornak böhöm és lassú mind.
Én meg épp most vennék egy kordurát, ami nem feltűnően emblémás, véletlenül épp BMW, de kéne, mert tudod, csak nyári kabátom van, az meg necces lesz fent.