Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát te sem tudod kivel lehet vitázni és kivel nem! Most akkor úszik nem kevés lé. Mondjuk ha volt már Bewilligung-od akkor keresel mást azt kész. Nem nagy ügy nem?
Mire nem írtam főnök?
Szakdoga pipa!
Ha nem első gazdi vagy,kitudja milyen a fékbetét típusa-minősége.

Pandryss te ugyanannyi szerszámot fogsz venni mint kiegészítőt a motorhoz!
Hát az jobb én biztos azt szerelném fel rá
Csak azért kérdeztem mi a véleményetek, mert pár haverom mondta hogy fém fékcsőtől sokkal jobb lett neki, de akkor ezek szerint csak azért mondta mert elhitette magával hogy jobb lett tőle
Amúgy leginkább az zavar hogy tesóm aprilia rs125-ének olyan a fékje, hogy az tényleg fék, vagyis enyém után ráülök meghúzom és fog is, utána vissza enyémre és sokkal nagyobb erővel kell szorítanom a fékkart ugyanakkora fékerőhöz, és próbáltam más fz6-on, ugyanolyan, úgyhogy gondolom nem az enyémmel van a gond. Nekem nem kell hogy úgy fogjon a fék mint mondjuk egy superbike-on, csak annyi hogy kisebb erővel kelljen húznom ahhoz hogy fékezzen is. De ahogy olvastam a véleményeteket, ahhoz teljesen más fék kellene, nem elég a fém fékcső. Azért köszi a válaszokat
Hali. Lehet egy személyes kérdésem: miért építed át ezt a mocit? Nem érte volna meg nézned valami olyat ami esetleg már hasonlóan át van alakítva?
Csak azért kérdeztem meg mert elég sokat szippantasz vele, ráadásul anyagilag is egész húzósnak tűnik.
Pusztán jóindulatból és kíváncsiságból kérdezem
Én nyáron éreztem már a "gumi" fékcsövek hátrányát. "Néha" elborul az agyam és szoktam a környéken csapatni, és augusztusban a 30 fokban azért felpuhul a fék. Én ennek kiküszöbölésére cseréltem le fémhálósra.
Vajon, hogy a segédváz csavarjait leszedjem 50-es vagy 45-ös torx-ra van szükségem? hiányos ez a szar készletem, e kell másznom vennni egy krovás torxfejet! Csak mekkorát vegyeg oda?
Hmmm, és ha ő is stunt-olni szeretne a motorral! Na azért ott már érezhető a különbség!
Személyes véleményem szerint a fém fékcső teljes mértékben felesleges közúti használat során.
Persze ha pályázni akarsz az mingyár más.
Amúgymeg közűti használat közben úgysem használod a fékeidet olyan szélsőséges helyzetekben.Úgysem veszel rövid féktávot minden sarkon, ahol kijönne a fém fékcsövek előnye.
Határozottabban fog,harap,nincs benne az a"nyúlós" lágyság mint a guminál.Alig érezhető a különbség.A fék nem fog jobban.Utcára felesleges,hacsak nem valami napszítta,ócska gumicső van fent . Szerintem.
Igazából még én sem tudom mennyivel jobb, csak 2esben tudtam kipróbálni. Annyit most érezni, hogy határozottabban fog.
Majd tavasszal...
Gyári csövekkel is lesatuzhatod az első kereket és össze törheted magad.Nem függ össze.

Tomi,a fém fékcső főleg pályán hozza vissza az árát.
Majd Oliver kisegít...ő nemrég szerelte fel.
Bontsál legy egy 2005-ös R6 yamaha radiális főfékhengerét, + a fém fékcső na az úgy ütős! Ha szereztél R6 főfékhengert, mond el hol bontottad és mennyiért!
Majd eleinte megszokásból fékezel, lesatuzod véletlenül az első kereket és jól összetöröd a motorod a fém fékcső miatt.
Helo mindenki. Lenne egy kérdésem, vagyis inkáb néhány: Szeretnék venni fém fékcsövet előre. Megéri lecserélni? Érezhető különbség lesz?Mármint arra gondolok hogy kisebb erővel fog kelleni húzni a fékkart ugyanolyan fékezéshez? A másik pedig ismeritek azt a márkát, hogy hel performance? Mert ilyen márkájú fékcövet vennék. Komplett az első kerékre való készlet 22000 forint. Néztem nagyvasban, ott a lucas 30ezer körül van. Szóval véleményt kérnék és tapasztalatokat...Köszi előre is
Akit érdekelné az dobjon e-mailt: szipli_peter@freemail.hu
Jahhh én is eladok eredeti Fz6-S plexit gyárit 10e-ér.. (ha esetleg valakit érdekelne... a gyári kormányt is eladom egy 10-esér.. (nekem már ezeknélkűl is megy a motorozás)
Amíg nincs rugó összehúzó addig megpucolhatnád a aleömlőket.A szabad póstás Pétertől példát vehetnél
Eladó:
FZ6-hoz Puig racing plexi. Teljesen új állapotban van, még nem volt használva. 19.000Ft
hátsó lengőt nem szedem szétt, csak az elsőt! csak a lengőkart akarom kiszedni mert festetni viszem! gondoltam rá,hogy a hátsó lengéscsillapító rugóját is festetem, de NEM! JÓ AZ ÚGY! képet megtaláltam... még kell pár nap, mire összeállnak a pontos színek, meg az egész képe, hogy mit akarok, mert tetszik mindkét hasidom ... csak ... mégsem tudom melyik lenne jobb! asszem meglesz még a magam baja ezzel a motorral, Petivel beszéltem épp, mondta hogy keressek radiális fékmunkahengert ... áhh.... kész vagyon ez a motortuning ezzel azért nem számoltam
Hátso lengöböl a tögörgös csapágyat kivenni na az nem lessz semmi az elsöneket még nem szedtem szét de szerintem szimering barmolás nélkül nem fog menni hasidom képet megtaláltad.
Oks! Köszönöm! Asszem reggel le is bontom! Had örüljön szerdán a porfestő! És az első lengéscsillapítót, hogy szedjem szétt, hogy az alsó része lejöjjön? egyszerűen csak ki.... kibarmolom a szimeringet?
Felsöcsavar ki nincs feszitésen a rugo lengökar tengely kihuz és már a kezedben is vam.