Lehet hogy lemosom, úgyis koszos a motor. Lehet hogy nem lenne semmi ha egyből dönteném ahogy szoktam, de azért inkább fokozatosan csinálom, nehogy megvicceljen.
előzö gumimmal a pályán kezdtem, ott meg nem tehetem meg ,hogy jajj formaleválaszto akkor most nem kanyarodhatok
elején ugy is pár kört lassabban megy az ember mig melegednek a gumik, aztán meg ki hogy megy, de nekem nem volt ilyennel soha bajom
Tegnap vittem szerelőhöz a mocit.Kicseréli a gumicsonkokat,meg szelephézagot néz.Az esés következményeit már nagyjából helyrehoztam,már csak pár esztétikai dolog van.Holnap visszakapom a gépet,és utána megint húzhatom a gázt Már elvonási tüneteim vannak.(Bringával járok munkába,ás a baloldali markolatgumit eltekertem )
Nekem most 40 körül volt lánccsere, a D.I.D gold&black erősített láncot vettem.
És még a gyári lánc volt fent, úgy vágtuk le...
Én kb 1-1.5ezer km-enként szoktam takarítani, mert összeszedi a port.
500anként fújom.
nemakarok sport gumit venni,inkább 2 konponensüt veszek az tovább bírja.na meg láncot is kell venneem ,kicsit vissza kell majd fognom magam az új láncal mert ebbe 30000 van és vége.
mondom meg neki ne cicózzon! mert vissza küldöd vele
tegnap kinéztem, jo volt, gyakoroltam amit Tamás mondott
volt pár ügyes motoros
euroringen voltam tavaly 2-3 szor, mindegyik ingyenes pálya nap volt , tetszik az a pálya is egy fokkal gyorsabb mint a kakucs, érdemes kiprobálni, ha van rá lehetőséged, de szerintem azt már az uj gumiddal tedd!
vagy dörzskefével sikálja át,,,
te mivel mosod
elején ugy is pár kört lassabban megy az ember mig melegednek a gumik, aztán meg ki hogy megy, de nekem nem volt ilyennel soha bajom
attol a leválasztó réteges dumáltól meg ne félj, legyen meg benne a megfelelő nyomás aztán kész
Tegnap vittem szerelőhöz a mocit.Kicseréli a gumicsonkokat,meg szelephézagot néz.Az esés következményeit már nagyjából helyrehoztam,már csak pár esztétikai dolog van.Holnap visszakapom a gépet,és utána megint húzhatom a gázt Már elvonási tüneteim vannak.(Bringával járok munkába,ás a baloldali markolatgumit eltekertem )
És még a gyári lánc volt fent, úgy vágtuk le...
Én kb 1-1.5ezer km-enként szoktam takarítani, mert összeszedi a port.
500anként fújom.
tegnap kinéztem, jo volt, gyakoroltam amit Tamás mondott
volt pár ügyes motoros
euroringen voltam tavaly 2-3 szor, mindegyik ingyenes pálya nap volt , tetszik az a pálya is egy fokkal gyorsabb mint a kakucs, érdemes kiprobálni, ha van rá lehetőséged, de szerintem azt már az uj gumiddal tedd!