Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez nem rossz , csak nehogy véletlenül a leggyengébbet rakja be a kocsiba
ha jol emlékszem hátul 5 vagy 5,5 mm er a gyári profilmélysége!
az elődjének , diablo corsanak 5 mm er , szerintem a corsa 3nak is annyi
megpróbálom belealkudni hogy hozza fel pestre
baszki egyik barátom olyam motorral mint az enyém,14000 km ment road 2ct vel most cserélte le ,mondjuk ő nagyon ovatosan gyorsit.
tőled elég messze van , hogy tudod megoldani
lehet hogy megpróbálok egy ilyen garnitúrát.
én hátsómba kb 7500 km er van, én kb 2-2,5 mm er van rajta, de holnap megmérem
valószinű tieden gyorsabban kopna
igy képről jonak tünnek, nincsennek szét lilulva, ha élőben is ilyenek akkor lehet érdemes megvenni, kopás nincs sok ezeken,
2 komponensű gumi, nekem is ez van fent, semmi gondom nem volt eddig vele, mondjuk tavaly 35 ért lehetett venni, dehát ez van mindennek felment az ára,
180 igen.de erről kérdenélek http://www.kepesmotor.hu/utcai...
mennyit birnak még ezek
neked párban kéne most nem
ezt a pilotpower 2ct t láttam most, 35 ért 180as ,most hivtam, 190 es elfogyott de neked amugy is 180 as a gyárid,
vagy megint nagyobbat akarsz rá
akartalak is kérdeni gumiról,mert még nem vettem semmit.
mi a pálya gumit tudtál szerezni
aproba van 1-2 jo hirdetés,
szeva most vagyok
hol bujkáltok
elég rendesen meleg volt, látszódott is a gumin,
majd legközelebb össze hozzuk!
nah majd meglátjuk!
Hejjhó.

Azt hiszem kész a festés...maradt a gyári szín,mert valamiért nagyon azt akarta mindenki,h jobb meg minden...(nem csak freepeti )...de azért fel lett dobva picikét

Szombaton kész lesz úgy-ahogy...aztán már csak pár apróság fog kelleni...
Bocsi, elfelejtettem a kormánycsapágy számát megnézni, most pótolom. Koyo mind a kettő gyárilag. A gyárin ezek a számok vannak:

Felső SAC 2547-2
SAC 2647-1 Érdekes, mert külön száma van a két félnek, pedig egy csapágy, ezt a csapágyboltban sem értették igazán

Alsó SAC 3055-1
SAC 3055-1 Itt egyforma számozású a két fél, ilyen csapágyat vettem egyszer, simán levették a polcról, ugyan olyan Koyo csapágyat, mint a gyári, csak nem Yamahás dobozban volt dupla áran, hanem Koyo-s dobozban, féláron.
Bocs Peti, de 4 után értem haza, így nem tudtam menni! Biztos király volt, a gumik tapadtak az tuti, ebben a melegben

De azért köszi, hogy szóltál!

Üdv:Jim-X
ma láttam egy igen kemény embert a külső szilágyin , amiről tudni illik hogy elég "jo" aszfaltja van, teli van kereszt ugratóva, kátyúval.
gsxr1000rel ment a srác polo ,nadrág, semmi felszerés, és egykerekezni tanult,probált
gratulálok neki
hirtelen felindulásbol délután kint voltam kakucson
pár kép van a fotok között
Szeva A tied is nagyon jol nézki direkt megnéztem közelebröl a h-ringen majd egyszer összefutunk egy kis eszmecserére.
Nagyon állat az a motor. Jobban tetszik mint az enyém. MotoFesten fotóztam le. Rendszámot kitakartam.
A gyári FZ6 gumin B betű van...de ezeknek a betűknek nem tulajdonítok különösebb jelentést...talán tudja a gumi h min van?
Szeva nem csak átalakitottam a hátulját és nem tudom felrakni 12000.pénz.
Dunlop Sportmax D 208 F -ez a pontos neve...
Annyi különbséget fedeztem fel a sima D 208-al szemben,hogy a D 208 F 58W-s azaz 270km/h-ig használható...míg a D 208 azt hiszem csak V...azaz 240km/h.
Egyenlőre ennyit tudok...nem akarok 2 hetet várni míg ideér a rühes D 208 ("sima")...