Te Öcsisajt, nálad még a föld is műveltebb! Te osztod itt az észt, aki olajcserekor szigetelőszalaggal beragasztja a kuplungot! Inkább bújj el az ilyen bezsólásaiddal, mert felétek úgytudom ma viszik a szemetet!
Ja, és a motorom akkor látott utoljára Yamaha szervízt, mikor elhoztam a szalonból, minden karbantartást magamnak csinálok....
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Amikor járó ventillátorral érkeztek meg a motorozásból (meleg hűtővíz), szoktátok még bekapcsolva hagyni hogy visszahűljön? (alapjáraton vagy akksiról) Vagy rögtön le lehet venni a gyújtást?
Kalapács?
Ha valakinek segitségre lenne szüksége:
-gyujtás ON
-az órához SELECT gomb egy másodpercig (visszatéréshez előző üzemmódhoz select)
Óra beállitás:
-SELECT-RESET egyszerre min. 2 másodpercig
-óra villog beállít RESET-el
-SELECT, perc villog beállít RESET-el
-óra indit: SELECT
Figyu Krisztián csak hülyitett benneteket nekem a tps gariban cserélték
a márka szervizben.
De ha kell ki tudom cserélni és be is tudom állitani ha szügséges.
A mostani értékem 16-100
Sziasztok!
Ma voltam az ezres szervizen Yamaháéknál. Semmi extra, 5900 HUF, plusz egy ezres a szerelőnek. Olajleeresztő úgy meg volt húzva, alig tudta meglazítani. Tömítő alátétet azért kicserélhették volna! Különben egy pecsétet megért a garancia füzetbe.
= barizójel (most)