Fz6-ommal énis elmentem 350 km-t bármikor... Viszont olyan feelinget ad az Fz1, hogy nem sírom vissza az Fz6-os fogyasztását, pedig váltás előtt nálam is negatívum volt, hogy nem lesz akkora hatótáv.
Meglepő, hogy sokan azt írják, hogy 190 km-nél már tartalékra vált az Fz1. Nekem most 215 km-t mutat a napi számláló és még nem váltott tartalékra. Érzésre kb. 220 km-nél fog. Ez a 215 km a következőkből tevődik össze: főleg túrázás, 120-140-es tempóban, de elég sokszor toltam 160-180 körül is (nem tartósan) ill. városi közlekedés is volt benne, néha elrángatva 1-esbe 80-90-ig. A napokban tankolok majd, akkor számolok egy fogyasztást is.
"2009. április 4-5. (szombat-vasárnap):
BRO Fun Racing hétvége. Lebonyolításra kerül a Magyar Bajnokság, az VI. Dunlop Trophy, és a Yamaha R Széria Kupa egy-egy versenye. Vendégül látjuk a Román Bajnokság két versenyét is..."
Ajánlom figyelmedbe az alábbi kép elemzését! Egy kis segédeszköz látható a "nő" lábainál. Kizárólag a "szívás" elősegítésére. Legújabb őrültség most indult útjára Amerikában, mert a plasztikázás már túl snassz: a női torokra csatlakoztatható porszívó!
Rendelhető száraz és nedves szívással is!
jó lenne tudni a pontos kiírást...
BRO Fun Racing hétvége. Lebonyolításra kerül a Magyar Bajnokság, az VI. Dunlop Trophy, és a Yamaha R Széria Kupa egy-egy versenye. Vendégül látjuk a Román Bajnokság két versenyét is..."
akár néző akár versenyző
Rendelhető száraz és nedves szívással is!
mert, mész a gumiért