Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez sem állja meg a helyét...
Üdv minden fazer fórumosnak!

Boldog, sikeres, balesetmentes kilométerekben gazdag, új esztendőt kívánok Nektek!

Robi
Semmi. A gyári is progressziv tekerésü.
sajnos én már szedtem...itt a kép a rugórol.. mi a gond vele?
valaki szedte már szét az első telóját? milyen rugo van benne? lineáris?
na így már valami, így nekem is tetszik..pláne ha együt világít a műszerfallal..
BOLDOG UJ ÉVET MINDEKINEK! soksoksok balesetmentes km-ert!
ez aztán frankó!
Ez pedig a csúcs:
http://www.fz6-forum.com/forum... úgylátszik s2-re is bekőthető, még ha köszönő viszonyba sincsenek ,a csatlakozóik eggyformák!
Gondolom elolvastad
az az igazság, hogy azért egy kéthengeres hangja szerintem durvább, mint egy négyhengeresé, meg szerintem tovább elmennek km-ben, mert tem pörgik agyon magukat.. dehát ez egyéntől függ, hogy kinek mire van szüksége, egyik havernak van egy vtr1000-ese, az valami brutál.. amúgy a 4-esek könnyebben kezelhetőbbek szerintem...
Hát erről beszélek tesókám........
Bocs hogy bele vau.
A hosszu löketű motor egy nyugodt nyomatékos szerkezet de nem gyors.
A rövid löketű alacsony fordulaton lomhább de ha eléri a fordulatot rakéta ként lő ki gyors mint a villám.
Ez a rendje a dolgoknak ha ez nem igy lenne a verseny pályákon V motorokkal mennének az F1ben is nyomatékos motorokat használnának.
Azért az mindent elmond, hogy ennek az RTL Klubbos csákónak mi áll a garázsában, a drag motor mellett, amivel közútra is ki lehet menni: link
Ha jól emlékszem egy szürke-fekete CB1300 van neki.
Lehet, hogy ahhoz viszonyította az FZ1-et alul 'nyomaték szegényebbnek'...
T J biztos arra céloz, hogy a hengerek számától végképp nem függ egy motor nyomatéka. Tényleg nem. Az már más kérdés, hogy a kéthengeres mociknak általában nagyobb a lökete és kisebb a furata....
mondjad mi a nyűgöd a mondokámmal
sv XDDDDDDD
Bármikor, nem rajtam múlik.
Azt a 6 hengerest szeretném valamikor megnézni....
Igen, ezért mondják azt sokszor, hogy az az 1 vagy 2 hengeres milyen alacsony fordulaton dolgozik és mennyire nyomatékos. Pedig annyit forog kb mint egy 4 hengeres csak a hangja más, nem egyenletes.
Ez tényleg igy van, a hathengeresemnél ez még jobban érződik. Valójában csak kb. fele annyit mutat a fordulatszámmérő, mint amennyire saccolnám a fordulatszámot. Becsapós....
Becsapós a motorok hangja is. Egyik cimbinek KTM Duke-ja van, és mikor egymás mellett megyünk akkor csak töfög, a fazernak meg olyan a hangja mint ha sokat forogna, bár a fordulatszámmérónk kb egyforma értéket mutat. Így egy kívülálló fülének úgy tünhet, hogy ugyan azon a sebességnél a fazer forog mint állat, a KTM meg csak párat a hangja miatt.
"4hengeres motornak nem lesz olyan nyomatéka alul mint egy 2hengeresnek"
gratulálok...