szerintem nyomatékát jobban érezni, erő nincs benne anyni ,simán leveri a fazer,, futóműve gyengus, féke gyengébb, sport dobbal jo hangja van viszont, röviden ennyi,
jah és elég kemény üllés van rajta
Mindenki áradozik itt a V2 nyomatékról de probálta már valaki? Egy Sv1000-nek 3 ezer alatt egy miliméter gázt sem lehet huzni, mert csak csapkod a lánc a marha nagy nyomatéktól. Azt 6ezertől megint elfogy, azt így annyit lehet rajta váltogatni, mint egy 2 ütemű vason. Perzse annak is meg van a varázsa, aki szereti.
igazábol hiába papol itt az elektronikárol, meg hogy milyen fejlett meg ez meg az,,, 4hengeres motornak nem lesz olyan nyomatéka alul mint egy 2hengeresnek, szerintem ő valami ilyesmit várt el ettől a motortol
Aki egy kicsit ért a gépekhez, az tudja, hogy alapvetően a furat-löket arányával lehet egy motort behatárolni, nyomatékos legyen, vagy pörgős. A BMW-m már alapjáraton is rendkivül nyomatékos volt, de nem is pörgött 6 ezer fölé, ennek megfelelően a csúcsteljesitmény is kicsi volt. Egy ilyen magas fordulatszámra tervezett blokk (R1) soha nem lesz olyan nyomatékos kis fordulaton, mint egy hosszúlöketű motor. Nézzük csak meg az Apriliát, vagy akár a Suzuki SV-t. Azok biztosan nyomatékosabbak......De mennyi a max fordulatszám? Mennyi a csúcsteljesitmény?
mondjuk amikor kiprobáltarettem én is észre vettem hogy alul nem igazán nyomatékos, ahogy ráültem mint az 1. ezres gépre kicsit többet vártam, de azért az se lehet tőle elvárni hogy olyan nyomatéka legyen alul mint valami v2es, csak 4 hengeres, ezek föntebb élnek, de szerintem egyel kisebb fogaskerket nyugodtan fel lehet rá tenni, akinek ilyen baja van
viszont küllem re nagyon tuti, nekem rohadtul tetszik
ez az riporter leeht sokat motorozik meg sokmindent kiprobált már, de hogy szaktudása nincs sok az tuti
Ez a csávó biztosan valami más márka iránt elfogult. Én sem állitom, hogy a világ legtökéletesebb mocija, de ez az ember hülyeségeket beszél. Előre egy kisebb lánckerék talán nem rossz ötlet, mert végül is minek megy egy gép 1.-ben 140-et? Továbbra is az a véleményem, ha valakinek tetszik és ilyet akar venni, próbálja ki! Ennyi....
Biztos igaza van, sokkal tapasztaltabb motoros, mint én. Majdnem minden teszten azt írják, hogy alul nem elég jó.
Én csak az FZ6-tal és a Z750-nel tudom összehasonlítani, azoknál sokkal jobb. Még így is, hogy egyelőre csak magázódunk.
Mondjuk kíváncsi lennék egy Tuono-ra, amire mindenki azt mondja, hogy vérbeli naked. Viszont a nyomatékgörbe alapján az se húz 3000-től, szerintem: Tuono Dyno
Ennél már az FZ1-é ránézésre is sokkal jobb: FZ1 Dyno
Tegyen rá kettővel kisebb lánckereket előre és akkor majd jobb lesz. Nekem így parasztosan is nagyon jó.
Bár ez az Akrapovic dob, a görbe alapján, nagyon meggyőző... Csak csúnyább, mint az eredeti...
ez igaz hogy sokan vannak, de időben ott kell lenni! nem muszály 2 órával előtte ,mert mindekit egyszerre engednek be, aztán csak a te gyorsaságodon mulik hogy mennyit kell várnod
de mondjuk ha tényleg ott vagy hamar és sikerül hamar is feliratkoznod akkor én ugy vettem észre az első 2 menetben kevesebben vannak,
amikor először mentem a yamaha tesztnapon már a saját motorommal alig volt 14-15 ember, 2.ra már kicsit többen 20-25 a következőkbe meg szarásig voltak, meg az azutániakban is
Pont most olvastam újra a tesztmotoros tesztet... Állat lehetett!
Amúgy az RTL-es gyerek a három hengert szereti. Legalábbis ezt olvastam valahol a Neten...
jah és elég kemény üllés van rajta
viszont küllem re nagyon tuti, nekem rohadtul tetszik
ez az riporter leeht sokat motorozik meg sokmindent kiprobált már, de hogy szaktudása nincs sok az tuti
most már megy de csak IE en
XP Codec pack talán orvosolja a problémát.
Akrapovicnak ne a görbéjét nézd, hanem a hangját...Fz1 alatt durva nagyon, gázelvételnél ropog, durrog, kegyetlen feeling : )
Én csak az FZ6-tal és a Z750-nel tudom összehasonlítani, azoknál sokkal jobb. Még így is, hogy egyelőre csak magázódunk.
Mondjuk kíváncsi lennék egy Tuono-ra, amire mindenki azt mondja, hogy vérbeli naked. Viszont a nyomatékgörbe alapján az se húz 3000-től, szerintem: Tuono Dyno
Ennél már az FZ1-é ránézésre is sokkal jobb: FZ1 Dyno
Tegyen rá kettővel kisebb lánckereket előre és akkor majd jobb lesz. Nekem így parasztosan is nagyon jó.
Bár ez az Akrapovic dob, a görbe alapján, nagyon meggyőző... Csak csúnyább, mint az eredeti...
FZ6-ról nincs hasonló videós teszt valahol?
Főleg Fz1 tulajok nézzék meg! Sztem mindenki cáfolni fogja a tesztben elhangzottakat.
Cikkszáma:5VX-28100-00 Ár:17236Ft
Vagy felhajtaszegy törött mociból
de mondjuk ha tényleg ott vagy hamar és sikerül hamar is feliratkoznod akkor én ugy vettem észre az első 2 menetben kevesebben vannak,
amikor először mentem a yamaha tesztnapon már a saját motorommal alig volt 14-15 ember, 2.ra már kicsit többen 20-25 a következőkbe meg szarásig voltak, meg az azutániakban is