A nem túl eggyértelmüt arra értettem ,hogy a leírás nem típusra szól, csak eggy táblázat segít a bekőtésbenn ,ahol ez áll,fordulatszám jel -zsürke ,sebesség jel-sárga/fehér(eggy sorral késöbb fehér/sárga) ezutánn a megjegyzésbenn,"szürke vezetér a kettes csatlakozóbann a tank alatt a fehér /sárga vezeték ugyanott"(valójábann 20-as csatlakozó a motor kapcsolási rajza szerint.)
Ne gatyázz már annyit , döntsd el veszell vagy nem.Programozó szál (szürke)testre kötni , megjelenik az eggyes a kijelzőn, motort eggyesbe , elindulni ,megjelenik a kijelzőn akettes , kettesbe beváltani és igy tovább 6.-ig ,programozó szál testről leköt.
Váltóvillám,:programozó szál pózitívra kötni a motort a kívánt fordulatig felpörgetni ,programozószálat lekötni ,leszigetelni ,a kívánt fordulatnál aj elzőfény mindig felvillanik.
Nekem van egy eladó S2-esem + komplett nyári-őszi ruha, sisak...! Ha esetleg érdekelne, vagy bármi kérdésed van írj nyugodtan a mail címemre, fent van az adatlapomon!
Én úgy tudom, hogy az idom az 100.000 környékén van! Nekem buborékos túraplexim van, szerintem többet véd mint az eredeti! Amúgy mindent szeretek ebben a motorban, a váltó hangja csak 1-2-ben volt zavaró, de azóta sokat halkult! Félre még sosem váltottam vele. Szerintem jó kis moci!
Kérdezz mi érdekel és ha tudok nagyon szívesen válaszolok!
Egy jó barátom motorja eladó vagy cserélhető a tÍpusa Aprilia Atlantic 250-es luxusrobogó 2008-as forgalomba helyezésű mindössze 4000 kiló-méteres makulátlan szalonállapotú, cserébe elsősorban suzuki bandit 600-650-es, vagy Honda CBF 600-as vagy Yamaha Fazer 600-as 2002-töl 2008-as évjáratig érdekli. Elérhetőség Tel: 30/2897473
"fék! ... kategoriájába biztos dobogos helyen végezne"
Én egy '05-ös FZ6-ot, egy '08-as Z750-et és egy '05-ös CBF600N-et tudok összehasonlítani. A három közül az FZ6-on a legjobb a fék.
A másik két tulajnak is ez a véleménye.
A váltó az hangos, meg sem közelíti a Kawát és a Hondát. A másik kettőn vajpuha, az FZ6 hozzájuk képest nagyon nyers. Főleg alul (1,2,3-ban, ahol még csattog is, és könnyű a fokozatok közé váltani, ha finomkodsz. Főleg 1-ből 2-be.... )
Sokak szerint egy picit sűrűbb olajjal (10W helyett 15W) sokat javul a helyzet, de én sajnos nem tudtam kipróbálni, mert eladtam...
gázreakciójával semmi bajom, sőt nekem kimondaottan tetszik! amolyan gyers , közveltlen gázreakcija van szerintem, szoval ha oda huzod a gázt a fordulat egyből megy fel, mint pl amikor az uj z750ent probáltam annak már nem iylen a gázreakcioja, kicsit lagymatagabb,
válto hangos e? egyrész kinek mi a hangos, másrész minden motornak kicsit nagyobb a válto hangja, de ez természetes
fék! számomre ez a legmeglepőbb, szerintem kifejezetten jo féke van a kicsi fazernek, a maga kategoriájában, nem lehet összehasonlitani egy sport motoroéval, de kategoriájába biztos dobogos helyen végezne
D
e arra jutottam, hogy hatszázasnál nagyobb gép merész lépés lenni, így hatkilósokra szűkítettem a listát. Másik szempont, hogy nem szerettem volna teljesen puci gépet, így jutottam el végül az FZ6-hoz. Bár a tesztekben olvasottak azért még néha kétséget ébresztenek bennem: hangos váltó, gyenge fék, gázreakció...
ha ügyes vagy biztos belelehet alkudni, főleg hogy tél van! ilyenkor azért a motorok ára is lentebb megy vagy pont ilyen cuccokat lehet belealkudni.
szerintem ennek az oldalidomnak 200e körül lehet az ára, de ez csak tipp vóttt
sajnos nem tudom ,hogy mi lehet benne,
az állaga viszont hasonlit egy joghurthoz, talán kicsit folyósabb jah és szintelen
DE neked mint hosszú túrázó, inkább dot3 at ajánlanám , forrás pontja nagyon magas!(amig a dobozában van )
Váltóvillám,:programozó szál pózitívra kötni a motort a kívánt fordulatig felpörgetni ,programozószálat lekötni ,leszigetelni ,a kívánt fordulatnál aj elzőfény mindig felvillanik.
Nekem van egy eladó S2-esem + komplett nyári-őszi ruha, sisak...! Ha esetleg érdekelne, vagy bármi kérdésed van írj nyugodtan a mail címemre, fent van az adatlapomon!
Én úgy tudom, hogy az idom az 100.000 környékén van! Nekem buborékos túraplexim van, szerintem többet véd mint az eredeti! Amúgy mindent szeretek ebben a motorban, a váltó hangja csak 1-2-ben volt zavaró, de azóta sokat halkult! Félre még sosem váltottam vele. Szerintem jó kis moci!
Kérdezz mi érdekel és ha tudok nagyon szívesen válaszolok!
Üdv: Bálint
Először is, Kellemes Ünnepeket mindenkinek! Másodszor, nem tudja vki honnan tudnék letölteni egy 03' fzs 600-hoz kezelési kézikönyvet?
Hülyén hangzik, de mit nem szerettek a motorotokban?
Én egy '05-ös FZ6-ot, egy '08-as Z750-et és egy '05-ös CBF600N-et tudok összehasonlítani. A három közül az FZ6-on a legjobb a fék.
A másik két tulajnak is ez a véleménye.
A váltó az hangos, meg sem közelíti a Kawát és a Hondát. A másik kettőn vajpuha, az FZ6 hozzájuk képest nagyon nyers. Főleg alul (1,2,3-ban, ahol még csattog is, és könnyű a fokozatok közé váltani, ha finomkodsz. Főleg 1-ből 2-be.... )
Sokak szerint egy picit sűrűbb olajjal (10W helyett 15W) sokat javul a helyzet, de én sajnos nem tudtam kipróbálni, mert eladtam...
válto hangos e? egyrész kinek mi a hangos, másrész minden motornak kicsit nagyobb a válto hangja, de ez természetes
fék! számomre ez a legmeglepőbb, szerintem kifejezetten jo féke van a kicsi fazernek, a maga kategoriájában, nem lehet összehasonlitani egy sport motoroéval, de kategoriájába biztos dobogos helyen végezne
http://ujrakezdo.blog.hu/2008/...
D
e arra jutottam, hogy hatszázasnál nagyobb gép merész lépés lenni, így hatkilósokra szűkítettem a listát. Másik szempont, hogy nem szerettem volna teljesen puci gépet, így jutottam el végül az FZ6-hoz. Bár a tesztekben olvasottak azért még néha kétséget ébresztenek bennem: hangos váltó, gyenge fék, gázreakció...
szerintem ennek az oldalidomnak 200e körül lehet az ára, de ez csak tipp vóttt
az állaga viszont hasonlit egy joghurthoz, talán kicsit folyósabb jah és szintelen
DE neked mint hosszú túrázó, inkább dot3 at ajánlanám , forrás pontja nagyon magas!(amig a dobozában van )
Üdvözlettel:
Adatlapkommandó
motorba is tehetnéd
(héfőn postázom )
köszönettel:
Adatlapkommandó