az oké hogy technikailag ugyan az, de maga a fejidom zavart menet közbe, meg hogy a tükrük annyira elöl vannak, de ez biztos megszokás kérdése,
biztos megtudnám szokni,
A fejidomosak nekem se tetszenek. Se az FZ6, Se az FZ1, se a többi. Egy Kawa ER-6F-fel mentem egyszer egy nyílt napon, de folyamatosan olyan érzésem volt, hogy az első fékezésnél le fogom fejelni a plexi szélét. Pont szemmagasságban volt a széle. Nagyon zavart...
A Z750-en ellenben sokkal jobb a szélvédelem, mint az FZ6-N-en. 150-160-nal simán lehet vele menni, az az FZ6-on egy kicsit már kényelmetlen volt. Az FZ1-hez adtak egy kis plexit ajándékba. Kíváncsi leszek, mennyit jelent.
A tesztnapokkal az a bajom, hogy qrva sokan vannak és valahogy sose jön össze, hogy nyitás előtt 2 órával odaérjek. Tök mind1, hogy hétköznap vagy hétvégén van, bár a hétvége sokkal rosszabb. Sajnos igen sok motoros van, ezek a napok meg nagyon kevesen... Fizetni egyelőre nem fogok, annyira még nem tudok motorozni.
Az áprilisi Yamaha tesztnapon azért kinn voltam és körbe is mentem egy MT03-mal (már csak az volt, pedig 4 órát álltam sorba) és az FZ6-tal is. Az nagyon állat volt!
A SzuCsaMoTa-n már nem tudtam menni semmivel 1.5 órával a nyitás után.
Visegrádban pont az a jó, hogy 90 fölött nem nagyon lehet menni, legalábbis nekem. És mondjuk egy hétköznap késő délután már nincs is nagy forgalom. De persze nagyon oda kell figyelni, mint mindenhol.
S vagy N, majdnem mindegy, a technika ugyanaz. Az S-nek sincs valami egetverő szélvédelme, inkább az számit kinek melyik tetszik. Bár ha ráhasalok a tankra, nem rossz.....Az igaz, hogy a szél hozzátartozik a motorozás feelingjéhez, de ezeken a gépeken tornádó erejű szél is tud fújni!
nem rossz az a visegrád! de én inkább azt ajánlanám pályára gyere! sokkal biztonságosabb, ha valami gixer van ott a mentőautó, egyből tudnak segiteni, mellesleg egy jopár ingyenes tesztnap van egy évben ahol nincsennek trafipaxok se, meg 300ezeres csekkek se,
következő évben kiakarom probálni a fz1n t, S változattal nem birok megbarátkozni, nekem csak fejidom nélküli mocijaim voltak, mellesleg számomra a motorozás feelingjéhez a szél is hozzá tartozik
Én is úgy gondolom.
Először kicsit féltem, hogy az ezres nagy lesz, mert csak egy éve van jogsim. Bár az FZ6-tal sikerült egy év alatt 16 ezret menni, úgyhogy szerintem kezdek belejönni...
Aztán ahogy felültem rá, minden kétségem eloszlott. Óvatosan kell majd bánni a gázzal, de az meg menni fog. Már nem vagyok forrófejű ifjonc. Bár az FZ6-tal néha el tudott kapni a gépszíj... (Visegrád föl-le 5-6-szor egymás után)
Sajnos úgy alakult, hogy november lett, mire át tudtam venni, így csak 1000km-t mentem még vele. Nagyon könnyű, csak 13 kilóval nehezebb az FZ6-nál, és kanyarokban olyan fürge, mint egy 600-as, sőt... Pedig a kormány kicsit keskenyebb, a hátsó gumi meg szélesebb, mint az FZ6-on, de nagyon kellemes az összhatás a vezethetőség szempontjából.
A nyomatékot élvezem a legjobban. 50-nél ötödikben simán elvagy a városban, csak rágondolsz a gázra és már 100-zal megy.
Egy picit legyen jó idő, aztán majd próbálgatom tovább, de egyelőre nagyon pozitívak a tapasztalatok.
első benyomsára nem tetszett de ez azért volt mert egyrész 1.nek pályán probáltam ki, másrészt számomra nagyon zavaro volt a fejidom, fém fékcsö volt rajta, harapot nagyon is,,, gumija az csuszott apályán, ugyhogy nem is forszirztam ,,,
nah de most lépnem kell gyorsan majd később még irok,
számomra a z750 rohadtul kényelmetlen volt, fáj a hátsó felem rajta de rohadtul ,fájt a csuklom, kormánya mint ha elég keskeny lenne, meg elég magasan ülsz de azt meglehet szokni
nekem a régi z750sokkal jobban tetszett, narancsban, a mostani narancsok szerintem csunyák
Az FZ6 és a Z750 között is van 30 kiló. Egyáltalán nem érezni, hogy a Kawa nehezebb. Az üléspozíció teljesen más, és ez sokat számít. (Az FZ6 túrásabb, kényelmesebb.)
Szerintem csak a súly alapján ne írd le a Suzukit!
Ki kell próbálni mindkettőt!
FZ FZ FZ FZ FZ ennyi
mondjuk Szuzis topicban meg biztos a másikat mondanák... az tuti, hogy FZ-vel kanyarogni nagyon királyul lehet (szerintem)... el voltunk sok másik motorral tekeregni Glockneren (videókat raktam fel) és ott ugyancsak jó volt menni a két FZ-vel... a többi motor mind nagyobb volt (750 K3 gixer, 900 TDM, 1250 Bandi, XX, FZ1) kanyargós utakon "sima" ügy tartani velük a tempót, sőt... hát izé... autópályán 200 fölött már gáz persze (a bánat akar csupasz motoron pályázni hosszú távon), de amúgy a 4 napos túra és 1500+ km után is szívesen ültem rá mindjárt
nah nekem volt egyszer szerencsém kiprobálni 2órára egy ilyen Honda CBF-et(naked bike ot), kemény motor, hátulja mindig megakart előzni, ami először szokatlan volt, főleg a körforgalombol kifele, de a végére anynire belejöttem hogy élveztem , valami hihetlen modon csuszott a hátulja, mint ha valami street fighternek tanulnék motorban 10ezer km volt és semmi egyenesfutás nem látszodott a gumin,mint ha uj lett volna, valami jofajta bakelit gumi lehet azokon, az elsőféke megegyfoyltában nyikorgott mintha valamit bekapott volna, de a tulaja azt mondta szervizben kitisztitották, szoval maga a gyári fékbetét lehet gyenge minőségű,ezenkivül kicsit gyengusnak éreztem, egyedül a kipufogója tetszett rajta,de amugy biztos jo motor, aki nem vadockodni akar vele
kis bandit az ehhez hasonlo motor lehet szerintem, már teljesitményre biztos, ahhoz még nemvolt szerencsém, de anynira nem is vágyok rá, 1200esen már mentem , nah annak aztán van nyomatéka,meg súlya
Köszi az infókat! Alapvetően a Suzuki GSX650F-el (esetleg Bandtittal) van versenyben még az FZ6 (a Honda CBF külsője nagyon nem jön be), de egyelőre a Yamahának áll a zászló:-)
hali, akkor ha már járt a szám az adatlap miatt akkor írok én is, bár az én kicsikém pucér
az igazat megvallva sok viszonyítási alapom nincs, de gázreakció szerintem teljesen korrekt, fékkel sem volt még gondom azt hiszem, a váltó meg egybe rakásnál hallható, egyből kettőbe macera még kicsit, de a kettőből háromba és a továbbiak már szépen mennek szerintem (visszafele ugyanígy, bár kettőből egybe mintha nem lenne olyan vészes) és akkor most gyorsan ellent is mondok magamnak... egyszer 2-ből 3-ba mikor raktam akkor váltottam lukat, de az azért volt mert valami eszméletlen bénán pöcköltem meg a váltót...
Jó kanyargós utakon királyság menni vele, csak a gyári BT020 guma (új gépeken már lehet nem az van) ami nekem nem tetszene azt hiszem.
biztos megtudnám szokni,