Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bekötéshez a tankot kell felhajtani ,szineket párositani a leírtak alapján , forrasztani ,szigetelni,programozni.
Meg tudod csinálni.
Szia!
Engem az az üres SIO-s flakon érdekelne, aminek le van vágva a teteje, ha megvan még!
Rendes dolog az adományozás!
Nem, még nem vettem meg, és ezt attól szeretném függővé tenni, hogy be tudom-e kötni magam, vagy nem.
Szeretnék fokozat kijelzőt, de nem szeretném, ha másvalaki kötné be. Ezért kérem a segítséged.
Sziasztok,

Sok valilálás után úgy döntöttem, hogy február környékén beruháznék egy FZ6 S2-be, remélem nem bánom meg:-) Mivel én az idomos gépekhez vonzódok igazán, így szeretném ha lenne oldalidom és hasidom is a gépen. Nem tudjátok véletlenül mennyibe fáj? Tapasztalatotok szerint ezt bele lehet alkudni a vételárba (ha újról beszélünk)?
A magasított plexi mennyit segít (ja és ennek árára is kiváncsi lennék)? Na jó, több kérdéssel így kezdésnek nem bombáználak titeket. Előre is köszi a válaszokat!

Laci
jah és persze az ingyen szó csak a FAZERESEKRE vonatkozik
haló haló figyelem! kiárusítás
minden elvihető INGYEN , kivétel amit már kiguberáltak

minden termékem 99,9999%os
Valójában megvetted már vagy csak ezutánn akarod? Vásárláskor kapni fogsz hozzá eggy magyarnyelvü leírást
amibenn a bekötés nem túl eggyértelmü , de programozása igen. Valójában 5 vezeték van ,amiböl eggy a programozó szál.
Hali! Van egy eladó FZ6S/N-re való hátsó lámpabúrám. Hibátlan,gyári állapotú. ár: 5000 pénz
Köszönöm! Még pár kérdést feltennék:
Ezek szerint csak négy vezetékből áll az egész.
Hogyan kell beállítani, hogy a váltóvillám akkor jelezzen, amikor akarom?

Azt mondta a boltban az eladó, hogy beszerelés után be kell programozni a fokozat kijelzőt. Ezt hogy kell csinálni?
Köszi szépen!
Olajhőmérséklet mérő főként léghűtéses motoroknál kellhet , vízhűtésesnél nincsen nagy értelme.
A váltóvillám ,az általad beállitott motorfordulaton felvillano jelzőfényt jelenti ,így ideális a max gyorsulás.
A bekötéshez hajtsad fel a tankot ,itt megtalálod a vezérlő elektronikának a csatlakozóját (nagy csatlakozó ,sok vezetékkel) keresd meg a fehér/sárga vezetéket (csatlakozó bal felső sarok),kössed rá a GPT sárga vezetékét,
keresd meg a szürke vezetéket a csokiban (felső sor jobbról a hatodik) idekössed a GPT fehér vezetékét.
A GPT barna (12V-),zöld (12V+)vezetékét én a hejzetjelzö vezetékeire kötöttem mivel ez a gyujtással folyamatossan megy .Fotókat nem csináltam , a motort már összeraktam.
BEMBOMOTOR-nál néztem, 8840HUF. Nem megfizethetetlen szerintem, bár én sem teszek az enyémre, Ízlés dolga, ki mivel tuningolja a motorját.
Az túlzás, hogy jól mutat. Ilyen nincs senkinek sem, azért vett egyet. Hogy miért nincs senkinek azt sejtem. Vagy azért, mert annyira drága cucc, hogy senki nem tudta megvenni, vagy annyira haszontalan műszer, hogy senkinek sem kell, szinte ciki a használata.

Ezt mindenki döntse el, melyik csoporthoz tartozik. Én az utóbbihoz. Homasita tuningot nem teszek a motoromra.
Igazából fontos, hogy a motorolaj ne melegedjen túl, de ebben az esetben csak esztétikai jelentősége van szerintem. Egyszerűen jól mutat.
Ne hogy valkinek hiány érzete támadjon itt is üdv és boldog békés ünnepeket.
és az miért fontos?
Olajhőmérsékletet, azt hiszem.
még ezt az évet megengedem neki, hogy kihúzza..
nah megkérdezted a csákot akitől a gumit vettted?
szia Karu, azt akarom kérdezni, hogy az olajbeöntőn az valami óra? olajnyomást mér? vagy micsoda?
Kellemes ünnepeket mindekinek! és sok km ert mindekinek a következő szezonra!
Békés Karácsonyt Mindenkinek
kellemes ünnepeket mindenkinek
most olvastam..bocs..