Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen térképem van? nem értem a kérdést... AGO belerakta a kütyüt felrakta padra és 250 enként beállítgatta. így kevesebbet fogyaszt, de nem tudom megmondani mennyit, mert nem mérem. inkább pályára járok és ott nem annyira az a fontos mennyit fogyaszt
Milyen sebesség és fordulatszám tartományban használod? Saját programod van a PC-hez, vagy valami letöltött szar? Egytérképes vagy 4 térképes? Így mennyire jön ki a fogyasztás?
Szia!

Köszönöm a választ!
Hali!
nekem is hasonló vasam van, 2006-os kivitelben... nem akarlak elszomorítani, de elindulok szegedről és éppen csak elérek pestig egy tankkal. igaz biztosan függ a sebességtől is, de 170 körül biztosan ez az ábra. Pedig az enyémben van power commander is, és a srác aki beletette azt mondta a gyári beállítás olyan volt, hogy ömlött bele az üzemanyag... akkor képzelheted elötte mennyit evett. mondjuk a sportdob biztosan növeli a fogyasztást. egyébként meg nekem is az a véleményem, hogy nálam az 1.1 es diesel eugeot is nyolcat enne :))) emberfüggő!
Ha jól tudom, 2006-ról 2007-re változott az injektorprogram, aztán ennyi. Az elődhöz sem nyúltak hozzá pár évig.
Sztem a csuklódtól függ legjobban a fogyasztás, de tény, hogy ilyen szempontból rosszabb mint az FZS1000 - kisebb tank. A FZ6-tal összehasonlítva meg max. a teljesítmény a jobb...
Nyáron az MT-sekkel mentem Olaszországba, a 4. napra már 4.5 literrel elmentem egy 100-ast.
Hát ez is megoldódótt. 2008-as lett az FZ1-N.
Csak azon gondolkodom, hogy nem karcsú az a 18 literes tank az FZ6-hoz képest. Azzal volt olyan, hogy 230km-nél már tartalékra váltott. Akkor ez mikor fog? 160-nál?
A Net-en mindenfélét olvasok, de hogy 6 liter körül el lehetne az FZ1-gyel járni, abban nem nagyon hiszek.
Sorry képet még nem csináltam (pénteken jött ki a szalonból) de amint lesz egy szusszanásnyi időm és lesz fény nappal is (mert hétvégén nem volt ), pótolom.
Szia! egy jó hegesztő, némi odafigyeléssel simán produkálja a gyári minőséget...csak egyszer..nem napi 1000 db,esetén, és minden darabnál ugyanúgy....ettől függetlenül még a biciklimet se hegeszteném meg:)
nem tudom miért nem jön be az adatlap, pedig kitöltöttem,...de egy FZ6-s-em van, 2004-es, 19e km.
Mégnagyobb szervízen nem volt, de télre esedékes...ezért is kérdezem, h mit nézessek meg feltétlen.
Vezérműláncnál inkább pl feszítő csapágyra, vagy vmi hasonlóra gondoltam, nem feltétlen durva hibára..
köszi a választ
Kis csavarral ugyan, de felhajtom.
semmi gond..
én 271.2mm-t mértem.. úgy zűnik tényleg nem stimmel nálam valami..esetleg megmérnéd nekem ott is, ahol berajzoltam a vonalat, ha nem gond.. ..
Amúgy a kormánycsapágy szét és összerakását melyik oldalon tárgyaltátok..? valaki emlékszik rá?..
köszi
Sziasztok!

Nekem augusztusban ugyanez a szitu volt, mint toth.z1-nek. Főútvonal kanyarodott amin haladtam , balról jövő Rover nem vette észre a \'macisajtot\' és kijött elém. Én mondjuk fektettem a gépet és így elkerültem az ütközést, különben beszálltam volna a hátsó ülésre a csaj mellé motorostul. Nekem volt bukógombám, az sokat felfogott így igazából csak a műanyag idomok sérültek (indexek, hátsó kapaszkodó, fejidom, plexi meg a kormányvég). A legjobb az egészben, hogy szlovák volt a gépjárművezető és az autó is. Rendőrt hívtunk, mert náluk teljesen másképp megy ez a biztosítós dolog. Ők 1 db papírt kapnak a biztosítójuktól, azon egy azonosítószám van vagy mi és azt kell nekem felírni; tehát nincs olyan, hogy a másolatot letéped és odaadod. Ezekután nekem kellett kideríteni, hogy a Rover kinti biztosítója melyik magyarországi biztosítóval van kapcsolatban(sajna nem az enyémnél volt ), ezeknél a nemzetközi kárigény osztályra elmenni és bejelenteni. Ezekután 2 hónap telt el, mire kijött a kárszakértő és felvette a kárt. Jelenleg most tartok ott, hogy beadom a szervízbe a motort, ha a biztosító elfogadta a szervíz árajánlatát. Minden alkatrész leadással térül!, tehát be kell mutatni a cserélt alkatrészt csak akkor fizeti ki a biztosító.

Csak jótanácsként mondom, ha külföldi a károkozód (és nem szurkol le egy nagy köteg euro-t a károdért cserébe ) mindig érdemes rendőrt hívni.
Ez komoly?
Hát akkor te nagyon ügyi gyerek vagy ha csak ugy felhajtod
Fel lehet hajtani, és egy hevederrel ki lehet kötni a motor hátsó részéhez. Ha még félig van benzinnel, szerintem akkor is. De én inkább lekapom, nem sokból tart. Sőt! Ehhez a művelethez még a km óra körüli idomot sem kell leszerelni. Karu....inkább pssszt!
Az idomoson nem lehetfelhajtani a tankot.
Omoly szerelésnél a tankot le szokás venni előtte ajánlott a benzint kimotorozni.
Akkor voltál részeg, vagy most?
Bocs 270.3mm
szia

ha műszaki totálkáros a mocid, és forgalomban hagyod, akkor talán nem is lehet rá cascot kötni ,ebben nem vagyok biztos,,, de az tuti ha egyszer elakarod adni , akkor nem lesz könnyű! sőt,,, lehetne mondani csak olyan veszi meg aki hülye,
szoval én lehet nemkölteném rá a pénzt amit kaptál,,,
bár nem tudom mik hibásodtak rajta vagy mi tört hajlo,,, de ha totálkáros azt nem lehet lemosni rola, könyen utána lehet járni,,,
Kössz a kiokítást csak nem rég kezdtem hegeszteni, és nem rég kaptam ilyen pálcát amit mondtam de ennyire nem mentem még bele a témába és nem is gondoltam az ötvöző anyagokra.
ennyivel okosabb lettem.
Alul tudtam rámérni a szimeringeknél mérve a teló szára kivülről 27.3 cm.
Ha az egyik végét karika alakúra formázod, akkor a kormány tengelyére (a záró csavarra) tudod tenni.

Ja és mehetsz Kozmaxhoz license-díjat fizetni...
Mihez támasztod hozzá? A tankhoz, tudom, és a másik felét? Így tele tankolva elég nehéz.
Kézelj el egy kb. 30-40 cm hosszú fém rudat (kb. mint a motorház-tető kihajtható tartója)...
Sziasztok!
Egy kérdés: amikor a tankot felhajtjátok, valaki segít Nektek tartani, pl. akksi kiszedésnél, vagy teljesen hátra hajtjátok, és akkor nem kell tartani?
Köszi!
Szia Karu!
Miért hányod szét ennyire?