milyen térképem van? nem értem a kérdést... AGO belerakta a kütyüt felrakta padra és 250 enként beállítgatta. így kevesebbet fogyaszt, de nem tudom megmondani mennyit, mert nem mérem. inkább pályára járok és ott nem annyira az a fontos mennyit fogyaszt
Milyen sebesség és fordulatszám tartományban használod? Saját programod van a PC-hez, vagy valami letöltött szar? Egytérképes vagy 4 térképes? Így mennyire jön ki a fogyasztás?
Hali!
nekem is hasonló vasam van, 2006-os kivitelben... nem akarlak elszomorítani, de elindulok szegedről és éppen csak elérek pestig egy tankkal. igaz biztosan függ a sebességtől is, de 170 körül biztosan ez az ábra. Pedig az enyémben van power commander is, és a srác aki beletette azt mondta a gyári beállítás olyan volt, hogy ömlött bele az üzemanyag... akkor képzelheted elötte mennyit evett. mondjuk a sportdob biztosan növeli a fogyasztást. egyébként meg nekem is az a véleményem, hogy nálam az 1.1 es diesel eugeot is nyolcat enne :))) emberfüggő!
Sztem a csuklódtól függ legjobban a fogyasztás, de tény, hogy ilyen szempontból rosszabb mint az FZS1000 - kisebb tank. A FZ6-tal összehasonlítva meg max. a teljesítmény a jobb...
Nyáron az MT-sekkel mentem Olaszországba, a 4. napra már 4.5 literrel elmentem egy 100-ast.
Hát ez is megoldódótt. 2008-as lett az FZ1-N.
Csak azon gondolkodom, hogy nem karcsú az a 18 literes tank az FZ6-hoz képest. Azzal volt olyan, hogy 230km-nél már tartalékra váltott. Akkor ez mikor fog? 160-nál?
A Net-en mindenfélét olvasok, de hogy 6 liter körül el lehetne az FZ1-gyel járni, abban nem nagyon hiszek.
Sorry képet még nem csináltam (pénteken jött ki a szalonból) de amint lesz egy szusszanásnyi időm és lesz fény nappal is (mert hétvégén nem volt ), pótolom.
Szia! egy jó hegesztő, némi odafigyeléssel simán produkálja a gyári minőséget...csak egyszer..nem napi 1000 db,esetén, és minden darabnál ugyanúgy....ettől függetlenül még a biciklimet se hegeszteném meg:)
nem tudom miért nem jön be az adatlap, pedig kitöltöttem,...de egy FZ6-s-em van, 2004-es, 19e km.
Mégnagyobb szervízen nem volt, de télre esedékes...ezért is kérdezem, h mit nézessek meg feltétlen.
Vezérműláncnál inkább pl feszítő csapágyra, vagy vmi hasonlóra gondoltam, nem feltétlen durva hibára..
köszi a választ
semmi gond..
én 271.2mm-t mértem.. úgy zűnik tényleg nem stimmel nálam valami..esetleg megmérnéd nekem ott is, ahol berajzoltam a vonalat, ha nem gond.. ..
Amúgy a kormánycsapágy szét és összerakását melyik oldalon tárgyaltátok..? valaki emlékszik rá?..
köszi
Nekem augusztusban ugyanez a szitu volt, mint toth.z1-nek. Főútvonal kanyarodott amin haladtam , balról jövő Rover nem vette észre a \'macisajtot\' és kijött elém. Én mondjuk fektettem a gépet és így elkerültem az ütközést, különben beszálltam volna a hátsó ülésre a csaj mellé motorostul. Nekem volt bukógombám, az sokat felfogott így igazából csak a műanyag idomok sérültek (indexek, hátsó kapaszkodó, fejidom, plexi meg a kormányvég). A legjobb az egészben, hogy szlovák volt a gépjárművezető és az autó is. Rendőrt hívtunk, mert náluk teljesen másképp megy ez a biztosítós dolog. Ők 1 db papírt kapnak a biztosítójuktól, azon egy azonosítószám van vagy mi és azt kell nekem felírni; tehát nincs olyan, hogy a másolatot letéped és odaadod. Ezekután nekem kellett kideríteni, hogy a Rover kinti biztosítója melyik magyarországi biztosítóval van kapcsolatban(sajna nem az enyémnél volt ), ezeknél a nemzetközi kárigény osztályra elmenni és bejelenteni. Ezekután 2 hónap telt el, mire kijött a kárszakértő és felvette a kárt. Jelenleg most tartok ott, hogy beadom a szervízbe a motort, ha a biztosító elfogadta a szervíz árajánlatát. Minden alkatrész leadással térül!, tehát be kell mutatni a cserélt alkatrészt csak akkor fizeti ki a biztosító.
Csak jótanácsként mondom, ha külföldi a károkozód (és nem szurkol le egy nagy köteg euro-t a károdért cserébe ) mindig érdemes rendőrt hívni.
Fel lehet hajtani, és egy hevederrel ki lehet kötni a motor hátsó részéhez. Ha még félig van benzinnel, szerintem akkor is. De én inkább lekapom, nem sokból tart. Sőt! Ehhez a művelethez még a km óra körüli idomot sem kell leszerelni. Karu....inkább pssszt!
ha műszaki totálkáros a mocid, és forgalomban hagyod, akkor talán nem is lehet rá cascot kötni ,ebben nem vagyok biztos,,, de az tuti ha egyszer elakarod adni , akkor nem lesz könnyű! sőt,,, lehetne mondani csak olyan veszi meg aki hülye,
szoval én lehet nemkölteném rá a pénzt amit kaptál,,,
bár nem tudom mik hibásodtak rajta vagy mi tört hajlo,,, de ha totálkáros azt nem lehet lemosni rola, könyen utána lehet járni,,,
Kössz a kiokítást csak nem rég kezdtem hegeszteni, és nem rég kaptam ilyen pálcát amit mondtam de ennyire nem mentem még bele a témába és nem is gondoltam az ötvöző anyagokra.
ennyivel okosabb lettem.
Sziasztok!
Egy kérdés: amikor a tankot felhajtjátok, valaki segít Nektek tartani, pl. akksi kiszedésnél, vagy teljesen hátra hajtjátok, és akkor nem kell tartani?
Köszi!
Köszönöm a választ!
nekem is hasonló vasam van, 2006-os kivitelben... nem akarlak elszomorítani, de elindulok szegedről és éppen csak elérek pestig egy tankkal. igaz biztosan függ a sebességtől is, de 170 körül biztosan ez az ábra. Pedig az enyémben van power commander is, és a srác aki beletette azt mondta a gyári beállítás olyan volt, hogy ömlött bele az üzemanyag... akkor képzelheted elötte mennyit evett. mondjuk a sportdob biztosan növeli a fogyasztást. egyébként meg nekem is az a véleményem, hogy nálam az 1.1 es diesel eugeot is nyolcat enne :))) emberfüggő!
Nyáron az MT-sekkel mentem Olaszországba, a 4. napra már 4.5 literrel elmentem egy 100-ast.
Csak azon gondolkodom, hogy nem karcsú az a 18 literes tank az FZ6-hoz képest. Azzal volt olyan, hogy 230km-nél már tartalékra váltott. Akkor ez mikor fog? 160-nál?
A Net-en mindenfélét olvasok, de hogy 6 liter körül el lehetne az FZ1-gyel járni, abban nem nagyon hiszek.
Sorry képet még nem csináltam (pénteken jött ki a szalonból) de amint lesz egy szusszanásnyi időm és lesz fény nappal is (mert hétvégén nem volt ), pótolom.
nem tudom miért nem jön be az adatlap, pedig kitöltöttem,...de egy FZ6-s-em van, 2004-es, 19e km.
Mégnagyobb szervízen nem volt, de télre esedékes...ezért is kérdezem, h mit nézessek meg feltétlen.
Vezérműláncnál inkább pl feszítő csapágyra, vagy vmi hasonlóra gondoltam, nem feltétlen durva hibára..
köszi a választ
én 271.2mm-t mértem.. úgy zűnik tényleg nem stimmel nálam valami..esetleg megmérnéd nekem ott is, ahol berajzoltam a vonalat, ha nem gond.. ..
Amúgy a kormánycsapágy szét és összerakását melyik oldalon tárgyaltátok..? valaki emlékszik rá?..
köszi
Nekem augusztusban ugyanez a szitu volt, mint toth.z1-nek. Főútvonal kanyarodott amin haladtam , balról jövő Rover nem vette észre a \'macisajtot\' és kijött elém. Én mondjuk fektettem a gépet és így elkerültem az ütközést, különben beszálltam volna a hátsó ülésre a csaj mellé motorostul. Nekem volt bukógombám, az sokat felfogott így igazából csak a műanyag idomok sérültek (indexek, hátsó kapaszkodó, fejidom, plexi meg a kormányvég). A legjobb az egészben, hogy szlovák volt a gépjárművezető és az autó is. Rendőrt hívtunk, mert náluk teljesen másképp megy ez a biztosítós dolog. Ők 1 db papírt kapnak a biztosítójuktól, azon egy azonosítószám van vagy mi és azt kell nekem felírni; tehát nincs olyan, hogy a másolatot letéped és odaadod. Ezekután nekem kellett kideríteni, hogy a Rover kinti biztosítója melyik magyarországi biztosítóval van kapcsolatban(sajna nem az enyémnél volt ), ezeknél a nemzetközi kárigény osztályra elmenni és bejelenteni. Ezekután 2 hónap telt el, mire kijött a kárszakértő és felvette a kárt. Jelenleg most tartok ott, hogy beadom a szervízbe a motort, ha a biztosító elfogadta a szervíz árajánlatát. Minden alkatrész leadással térül!, tehát be kell mutatni a cserélt alkatrészt csak akkor fizeti ki a biztosító.
Csak jótanácsként mondom, ha külföldi a károkozód (és nem szurkol le egy nagy köteg euro-t a károdért cserébe ) mindig érdemes rendőrt hívni.
Hát akkor te nagyon ügyi gyerek vagy ha csak ugy felhajtod
ha műszaki totálkáros a mocid, és forgalomban hagyod, akkor talán nem is lehet rá cascot kötni ,ebben nem vagyok biztos,,, de az tuti ha egyszer elakarod adni , akkor nem lesz könnyű! sőt,,, lehetne mondani csak olyan veszi meg aki hülye,
szoval én lehet nemkölteném rá a pénzt amit kaptál,,,
bár nem tudom mik hibásodtak rajta vagy mi tört hajlo,,, de ha totálkáros azt nem lehet lemosni rola, könyen utána lehet járni,,,
ennyivel okosabb lettem.
Ja és mehetsz Kozmaxhoz license-díjat fizetni...
Egy kérdés: amikor a tankot felhajtjátok, valaki segít Nektek tartani, pl. akksi kiszedésnél, vagy teljesen hátra hajtjátok, és akkor nem kell tartani?
Köszi!
Miért hányod szét ennyire?