Perec volt a mögötem lévő balszerencsés figura aki ugyan úgy járt mint én csak neki 4 helyen repedt meg a váz ,mert belecsúszott a szallagkorlát rögzitő vasába az első kerékkel és a kerék beleágyazodott a blokkba .Őt a bátyám hozta haza teherautóval.
Szép idő, szép motorok, még szebb lábtartó konzollal indultunk el motorozni.
Végig elöl haladtam, de nem tudtam pontosan hol kell a 25-ösről átmenni a gyönyörű kis szerpentinre, tehát előre ment pintati.
Ahogy kezdtünk kiérni a településről, mondom az elöl haladónak(sisakbeszélő)hogy, vigyázzon és óvatosan mert a most kezdődik és ha jól emlékszem az első szakaszon sok sóderes és óriási kátyús rész van. Nem érkezett válasz. Erre megkérdeztem: Attila hallasz? És vezényszóra mindketten elestek. Nem volt 1mp a két esés között.
Első gondolatom volt, hogy olaj van az úton, de közben néztem szerencsétleneket, hogyan csúsznak az úton.
Kívülről nézve baromi nagy esés volt mindkettő. Biztos voltam benne, hogy nem állnak fel és hívhatom a mentőket.
Szerencsére mire megálltam és leszálltam a motorról már mindketten talpon voltak.
Attila motorját ki kellett húzni a szalagkorlát alól, hogy fel lehessen állítani, mert a fejidom közepéig alatta volt.
Ezután rohantam Perec gépéhez, felállítottuk, de azon egyből lehetett látni, hogy nem fog tovább menni.
Pintati gépén eltört és lehorzsolódott a fejidom, a fejidom mögött lévő takaróelem, tükör, kuplungkar, kormányvég, bukóvas, lábtartó, farokidom, doboztartó konzol és szerinte ferdén áll a fejidom, ezt lehet még ma lebontjuk. Ő, ha lehet ezt mondani, egész olcsón megúszta. Szerencséjére ő kifele csúszott a kanyarból és volt ideje kicsúszni a sebességet.
Perecnek sajnos mélyebben le kell bontani a gépet, hogy átlátható legyen a dolog.
Szerencsétlen a dologban ott volt, hogy nem volt táv, ahol csúszhatott volna.
Az oszlop pedig lehet, hogy nem átok, hanem szerencse volt, mert ha két oszlop között van, a motor keresztülgyűrte volna a 40cm-en a korlát alatt.
Bocsi Perec!
Sajnos nem vagyok gyors és gépíró míg ezt a történetet teljesen elejétől végéig leírtam volna nem lett volna kis idő.
Még egyszer bocs!
Amikor szóban mondtam a történetet, abból nem hagytalak ki és örültek hogy te is sérülés nélköl megúsztad.
mondjuk már kezd tényleg ratyi lenni, de mondom utoljára eringen hideg aszfaton se csuzsott,
bár szolovákiába összeszedtem vele nagyobbacska üveg szilánkokat is, meg van benne egy centis repedés
ugyhogy már nem sokáig fog futni,,, de azért kinzom még ,
visszatérve ezekre a pályázott gumikra, azért a pálya topikban jo pár emberke jár ugy pályázni hogy a már ledobott pályagumikat teszik vissza amik oldalt eléggé kopottasak már, szoval azok tényleg kapták az ivet, és nem amatöröktöl mint én, hanem akik elég komolyan mennek, és mennek velük tovább
én most bevásároltam egy pár corsa 3asat, amivel szitén pályáztak , az elsőből 4mm helyett 3,8 -3,9 hátul 5mm helyett meg 4,7-4,8 mm , aztán hogy kiégett vagy sem, szerintem nem, de majd ha feldobom rá akkor kiderül,
de 35ezret igy is meg ugy is megérte,
kiégnek? az tuti kapnak hőt, de én a d208at év elején tettem fel, év eleje ota pályázok vele, sőt ott kezdte a szezon, és most van benne 8000km er, 2mm a bordamélyége, és a fazer tura előtt 3-4 nappal voltam még az euroringen vele motorozni és semmi bajom nem volt, nyáron meg kapta az ivet hringen, volt 1-2 szer el is szineződött
Nem lepődtem meg, nagyon sok emberke hoz be kintről gumit és árulja feketén, szürkén. Egy részük csak egy ideig olcsó. Ilyenkor kell tisztázni azokat a kérdéseket, amiket feltettem.
A pályázott gumit meg most felejtsd el, nem a kopással van a gond.
Én itt vettem, fel is szerelték, azt hiszem nem kellett fizetnem érte.
Nagyon rendesek voltak a műhelybe, tavasszal is náluk veszem az elsőt, sőtt a kocsira is itt fogom.
hát... beleraktam 3-4000 km-t kb. hátulja firkált már, de az elején nem éreztem semmit még... tudom borzasztó dolgok vannak, de megnéztem a gumit és bevállaltam... osztrák túrát már pl. ezzel a garnitúrával sikerült teljesíteni és ott sem az eleje csúszott meg (mondjuk a hátulja sem azért mert a gumi volt sz*r hanem mert kimentem az út szélére ami "koszos" volt)
Szép idő, szép motorok, még szebb lábtartó konzollal indultunk el motorozni.
Végig elöl haladtam, de nem tudtam pontosan hol kell a 25-ösről átmenni a gyönyörű kis szerpentinre, tehát előre ment pintati.
Ahogy kezdtünk kiérni a településről, mondom az elöl haladónak(sisakbeszélő)hogy, vigyázzon és óvatosan mert a most kezdődik és ha jól emlékszem az első szakaszon sok sóderes és óriási kátyús rész van. Nem érkezett válasz. Erre megkérdeztem: Attila hallasz? És vezényszóra mindketten elestek. Nem volt 1mp a két esés között.
Első gondolatom volt, hogy olaj van az úton, de közben néztem szerencsétleneket, hogyan csúsznak az úton.
Kívülről nézve baromi nagy esés volt mindkettő. Biztos voltam benne, hogy nem állnak fel és hívhatom a mentőket.
Szerencsére mire megálltam és leszálltam a motorról már mindketten talpon voltak.
Attila motorját ki kellett húzni a szalagkorlát alól, hogy fel lehessen állítani, mert a fejidom közepéig alatta volt.
Ezután rohantam Perec gépéhez, felállítottuk, de azon egyből lehetett látni, hogy nem fog tovább menni.
Pintati gépén eltört és lehorzsolódott a fejidom, a fejidom mögött lévő takaróelem, tükör, kuplungkar, kormányvég, bukóvas, lábtartó, farokidom, doboztartó konzol és szerinte ferdén áll a fejidom, ezt lehet még ma lebontjuk. Ő, ha lehet ezt mondani, egész olcsón megúszta. Szerencséjére ő kifele csúszott a kanyarból és volt ideje kicsúszni a sebességet.
Perecnek sajnos mélyebben le kell bontani a gépet, hogy átlátható legyen a dolog.
Szerencsétlen a dologban ott volt, hogy nem volt táv, ahol csúszhatott volna.
Az oszlop pedig lehet, hogy nem átok, hanem szerencse volt, mert ha két oszlop között van, a motor keresztülgyűrte volna a 40cm-en a korlát alatt.
Sajnos nem vagyok gyors és gépíró míg ezt a történetet teljesen elejétől végéig leírtam volna nem lett volna kis idő.
Még egyszer bocs!
Amikor szóban mondtam a történetet, abból nem hagytalak ki és örültek hogy te is sérülés nélköl megúsztad.
valahogy nagyon lassan postázzák ki azt a levelet vagy eltörött a postagalamb szárnya
motorozz.hu-n pü
mondjuk már kezd tényleg ratyi lenni, de mondom utoljára eringen hideg aszfaton se csuzsott,
bár szolovákiába összeszedtem vele nagyobbacska üveg szilánkokat is, meg van benne egy centis repedés
ugyhogy már nem sokáig fog futni,,, de azért kinzom még ,
visszatérve ezekre a pályázott gumikra, azért a pálya topikban jo pár emberke jár ugy pályázni hogy a már ledobott pályagumikat teszik vissza amik oldalt eléggé kopottasak már, szoval azok tényleg kapták az ivet, és nem amatöröktöl mint én, hanem akik elég komolyan mennek, és mennek velük tovább
én most bevásároltam egy pár corsa 3asat, amivel szitén pályáztak , az elsőből 4mm helyett 3,8 -3,9 hátul 5mm helyett meg 4,7-4,8 mm , aztán hogy kiégett vagy sem, szerintem nem, de majd ha feldobom rá akkor kiderül,
de 35ezret igy is meg ugy is megérte,
és a pályázott gumival
Volt velük rossz tapasztalat?
A pályázott gumit meg most felejtsd el, nem a kopással van a gond.
Én itt vettem, fel is szerelték, azt hiszem nem kellett fizetnem érte.
Nagyon rendesek voltak a műhelybe, tavasszal is náluk veszem az elsőt, sőtt a kocsira is itt fogom.
Gumis