én 5e ft ért vettem egy közép sztendert, szerintem jobb mint egy emelő, mert igy nem terhelem az első villákat, meg amikor gumit kell cserélni megkönnyíti a dolgomat,,,
én is előveszem télen egy egy körre a motort, hagy járjon, persze nem hóba
Helló Mindenki! Hát Zoli, lehet, hogy van olyan pálca, de nem azért nem lehet vázat hegeszteni, hanem mert a hegesztésnél hőnek kitett területen kiégnek a vázból az ötvözőanyagok, így nem a hegesztésnél gyengül az anyag, hanem mellette. Éz az ötvözőanyagokat semmilyen módon nem lehet pótolni. Sajnos ez van. Láttam olyan TZR-125-öt, aminek az utólagos hegesztés mellett fél centire a varratot követve "elszakadt" a váznyak. Szóval lehet próbálkozni, csak nem érdemes.
Sziasztok!
Szombaton vettem egy hátsó emelőt, és beraktam a téli helyére a vasat , a kocsi elé. Nem volt egyszerű, olyan két emberes, mert kicsi a hely, de sikerült, elég jól elfér. Éppen ezért nem tudom, hogy ha lesz egy-egy nap télen, amikor mennék egyet, érdemes-e kihalászni?! Remélem minél előbb jön a tavasz!
Széles utat a télen is motorozóknak!
Helló mindenki! A tank témához: A legtöbb most gyártott Yamaha tankja belülről be van vonva valami műanyagszerű réteggel, úgyhogy nem rozsdásodik be, viszont a tanksapka alatt levő lemez ami a tank fullra töltését hivatott akadályozni, az nekem az XT-660-ason kegyetlenül rozsdásodott, ahol a töltőpisztoly lekarcolta róla a védőréteget. Úgyhogy erre érdemes odafigyelni.
Én is több öreg motort őrizgetek (kétüteműek), de nem szoktam őket beinditani. Kövér gázállásnál rugok egy párat a berúgón gyujtás nélkül, igy üzemanyag és ezzel együtt olaj is jut a motorba. Soha nem volt problémám.....
A Yamaha és a Honda fűtött garázsban áll (14-18 fok), még az aksit sem szoktam kivenni. Persze ezeket beinditom néha télen is, jól esik hallani a hangjukat annyi szünet után.....Viszont ilyenkor teljesen üzemmelegre járatom.
lehet hogy nem rohad össze 1-2 év alatt, de azért ilyen hosszu leállitásokkor azért is jobb kicsi olaj bele, mert amikor2-3 év mulva beinditod akkor motornak lesz jobb ,meg könyebb betekernie,,, hány olyan 2 ütemű motort láttam ami összevolt rohadva,,, persze ezek 5-10 éveket álltak vagy mégtöbbet,
dehát szerintem a mi motorjainknál ez nem áll fent
hisz én se birom ki még a nagy hoban sem hogy ne inditsam be egy kicsit
Én is teletankkal szoktam leállitani, biztos ami biztos...A régi gépeknél ez tutira kell. A mostaniaknál sem árthat. A Műanyag tankosoknál (pl: sógorom Moto Guzzija) viszont az ellenkezőjét irja a könyv! Üres legyen a tank hosszabb leállásnál.......hm.....érdekes....
Az olaj a hengerbe viszont 1-2 éves leállás esetén is felesleges....szerintem. Persze ez lehet, hogy nem igy van, de én igy gondolom. Ha a szalonban áll egy motor, azzal semmi ilyesmit nem csinálnak, pedig ott is előfordul, hogy ott áll egy-másfél évig! És motoremelőre sem rakják, áll oldaltámaszon és kész.
Bocsi, de ha az Aprilia sem rozsdásodott, akkor a Yamaha tuti nem fog!Tele tank? Ki bírja ki, hogyha picit kisüt a nap, még télen is, hogy ne guruljon pár Km-t?
hidd el hogy be van vonva !, nem mz ez
nem engedheti meg a yamaha hogy rozsdásodjona tank belseje,,, milyen ciki is lenne,
nem hinném hogy rozsdamentes acélbol van, de tuti bevan vonva valami cuccal , persze a benzinen kivül is
Igen, benzinnel van bevonva Ma este is gurultam egyet, és épp tankolnom kellett, most lemértem a fogyasztást: 5.2 liter/100km. Most 900km van benne. Az ezres szervízre majd tavasszal viszem. Egyébként még egy adalékot is kéne az üzemanyaghoz keverni, ami megőrzi a minőségét.
én is előveszem télen egy egy körre a motort, hagy járjon, persze nem hóba
Szombaton vettem egy hátsó emelőt, és beraktam a téli helyére a vasat , a kocsi elé. Nem volt egyszerű, olyan két emberes, mert kicsi a hely, de sikerült, elég jól elfér. Éppen ezért nem tudom, hogy ha lesz egy-egy nap télen, amikor mennék egyet, érdemes-e kihalászni?! Remélem minél előbb jön a tavasz!
Széles utat a télen is motorozóknak!
szerintem mostmár jön a nem motoros időszak
hol vagytok? tán nem csak motoroztok
Nincsen motorod?
Gyere át motorozz.hu-ra, pont most boncolgattuk a témát!
Sajnos úgy néz ki, hogy el kell adnom a motorom
Yamaha Fz6 Fazer S2 ABS!
2007.03.-havi, 8000 KM ( most cseréltem olajat és szűrőt ) 98 lóerős, ABS-es
Kiváló állapotban van, de a hátsó gumi az elkopott, úgyhogy azt cserélni kell! Minden más kifogástalan!
Rengeteg extrát tettem rá ( kb. 600.000 Ft ):
- BOS sport dob
- LSL bukógomba
- hasidom
- led-es indexek
- egyedi rendszámtáblatartó led-es megvilágítással
- 3 fényezett dobozból álló Givi rendszer ( V46, V35 )
- Puig buborékos sötétített túra plexi
- tanktáska
- tankpad
- motor színére fényezett tükrök, hátsó sárvédő, kormánysúlyok
- led-es helyzetjelző
- dupla első fényszóró
- felnicsík
- tárcsafékzár
Csak egyben eladó!
Ár: 1.850.000 Ft
Ha elment a motor akkor a ruhákat is eladnám!
- Büse cordura kabát
- Büse cordura nadrág
- Büse bőr túra kesztyű
- Vanucci VTB01 csizma
- Schuberth S1 Nordic Dragon sisak
Csak ebben a szezonban használtam mindent!
- BMW Airflow 3 nyári ruha ( teljesen új, Szeptemberben vettem )
Ha esetleg valakit érdekelne a motor:
peresabalint@gmail.com
70/200-3884
A Yamaha és a Honda fűtött garázsban áll (14-18 fok), még az aksit sem szoktam kivenni. Persze ezeket beinditom néha télen is, jól esik hallani a hangjukat annyi szünet után.....Viszont ilyenkor teljesen üzemmelegre járatom.
dehát szerintem a mi motorjainknál ez nem áll fent
hisz én se birom ki még a nagy hoban sem hogy ne inditsam be egy kicsit
Az olaj a hengerbe viszont 1-2 éves leállás esetén is felesleges....szerintem. Persze ez lehet, hogy nem igy van, de én igy gondolom. Ha a szalonban áll egy motor, azzal semmi ilyesmit nem csinálnak, pedig ott is előfordul, hogy ott áll egy-másfél évig! És motoremelőre sem rakják, áll oldaltámaszon és kész.
nem engedheti meg a yamaha hogy rozsdásodjona tank belseje,,, milyen ciki is lenne,
nem hinném hogy rozsdamentes acélbol van, de tuti bevan vonva valami cuccal , persze a benzinen kivül is
ettől függetlenül nekem is teli tankkal áll