Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit nem értesz ezen? A pénz nagy úr...
azt nem értem miért probálkoznak ilyenekkel, ez elég veszélyes,,,,
én 5e ft ért vettem egy közép sztendert, szerintem jobb mint egy emelő, mert igy nem terhelem az első villákat, meg amikor gumit kell cserélni megkönnyíti a dolgomat,,,
én is előveszem télen egy egy körre a motort, hagy járjon, persze nem hóba
Helló Mindenki! Hát Zoli, lehet, hogy van olyan pálca, de nem azért nem lehet vázat hegeszteni, hanem mert a hegesztésnél hőnek kitett területen kiégnek a vázból az ötvözőanyagok, így nem a hegesztésnél gyengül az anyag, hanem mellette. Éz az ötvözőanyagokat semmilyen módon nem lehet pótolni. Sajnos ez van. Láttam olyan TZR-125-öt, aminek az utólagos hegesztés mellett fél centire a varratot követve "elszakadt" a váznyak. Szóval lehet próbálkozni, csak nem érdemes.
Sziasztok!
Szombaton vettem egy hátsó emelőt, és beraktam a téli helyére a vasat , a kocsi elé. Nem volt egyszerű, olyan két emberes, mert kicsi a hely, de sikerült, elég jól elfér. Éppen ezért nem tudom, hogy ha lesz egy-egy nap télen, amikor mennék egyet, érdemes-e kihalászni?! Remélem minél előbb jön a tavasz!
Széles utat a télen is motorozóknak!
felétek is esik
szerintem mostmár jön a nem motoros időszak
Neeeeeem...............
haló emberek!

hol vagytok? tán nem csak motoroztok
A haverod üzeni, hogy ilyen fazer nem érdekli.
Nagyon nagy a csend itt a fórumon. De úgylátom a XVII-ker legalább mutat némi aktivitást! Kellemes hétvégét mindenkinek!
Havernak van egy (ócska KAWASAKIJ) és le akarja cserélni egy normális motorra.
Mért érdekel?
Nincsen motorod?
nem tudom jó témához írok e mert most regeltem,de ez tévedés hogy nem lehet öntvény vázat hegeszteni mert van direkt öntvény hegesztő pálca
Helló mindenki! A tank témához: A legtöbb most gyártott Yamaha tankja belülről be van vonva valami műanyagszerű réteggel, úgyhogy nem rozsdásodik be, viszont a tanksapka alatt levő lemez ami a tank fullra töltését hivatott akadályozni, az nekem az XT-660-ason kegyetlenül rozsdásodott, ahol a töltőpisztoly lekarcolta róla a védőréteget. Úgyhogy erre érdemes odafigyelni.
Igen már olvastam.
Szia!

Gyere át motorozz.hu-ra, pont most boncolgattuk a témát!
Mi történt ,hogy eladod!
Sziasztok!

Sajnos úgy néz ki, hogy el kell adnom a motorom

Yamaha Fz6 Fazer S2 ABS!

2007.03.-havi, 8000 KM ( most cseréltem olajat és szűrőt ) 98 lóerős, ABS-es

Kiváló állapotban van, de a hátsó gumi az elkopott, úgyhogy azt cserélni kell! Minden más kifogástalan!

Rengeteg extrát tettem rá ( kb. 600.000 Ft ):

- BOS sport dob
- LSL bukógomba
- hasidom
- led-es indexek
- egyedi rendszámtáblatartó led-es megvilágítással
- 3 fényezett dobozból álló Givi rendszer ( V46, V35 )
- Puig buborékos sötétített túra plexi
- tanktáska
- tankpad
- motor színére fényezett tükrök, hátsó sárvédő, kormánysúlyok
- led-es helyzetjelző
- dupla első fényszóró
- felnicsík
- tárcsafékzár

Csak egyben eladó!

Ár: 1.850.000 Ft

Ha elment a motor akkor a ruhákat is eladnám!

- Büse cordura kabát
- Büse cordura nadrág
- Büse bőr túra kesztyű
- Vanucci VTB01 csizma
- Schuberth S1 Nordic Dragon sisak

Csak ebben a szezonban használtam mindent!

- BMW Airflow 3 nyári ruha ( teljesen új, Szeptemberben vettem )

Ha esetleg valakit érdekelne a motor:

peresabalint@gmail.com
70/200-3884
Én is több öreg motort őrizgetek (kétüteműek), de nem szoktam őket beinditani. Kövér gázállásnál rugok egy párat a berúgón gyujtás nélkül, igy üzemanyag és ezzel együtt olaj is jut a motorba. Soha nem volt problémám.....
A Yamaha és a Honda fűtött garázsban áll (14-18 fok), még az aksit sem szoktam kivenni. Persze ezeket beinditom néha télen is, jól esik hallani a hangjukat annyi szünet után.....Viszont ilyenkor teljesen üzemmelegre járatom.
lehet hogy nem rohad össze 1-2 év alatt, de azért ilyen hosszu leállitásokkor azért is jobb kicsi olaj bele, mert amikor2-3 év mulva beinditod akkor motornak lesz jobb ,meg könyebb betekernie,,, hány olyan 2 ütemű motort láttam ami összevolt rohadva,,, persze ezek 5-10 éveket álltak vagy mégtöbbet,
dehát szerintem a mi motorjainknál ez nem áll fent
hisz én se birom ki még a nagy hoban sem hogy ne inditsam be egy kicsit
Én is teletankkal szoktam leállitani, biztos ami biztos...A régi gépeknél ez tutira kell. A mostaniaknál sem árthat. A Műanyag tankosoknál (pl: sógorom Moto Guzzija) viszont az ellenkezőjét irja a könyv! Üres legyen a tank hosszabb leállásnál.......hm.....érdekes....
Az olaj a hengerbe viszont 1-2 éves leállás esetén is felesleges....szerintem. Persze ez lehet, hogy nem igy van, de én igy gondolom. Ha a szalonban áll egy motor, azzal semmi ilyesmit nem csinálnak, pedig ott is előfordul, hogy ott áll egy-másfél évig! És motoremelőre sem rakják, áll oldaltámaszon és kész.
Bocsi, de ha az Aprilia sem rozsdásodott, akkor a Yamaha tuti nem fog!Tele tank? Ki bírja ki, hogyha picit kisüt a nap, még télen is, hogy ne guruljon pár Km-t?
hidd el hogy be van vonva !, nem mz ez
nem engedheti meg a yamaha hogy rozsdásodjona tank belseje,,, milyen ciki is lenne,
nem hinném hogy rozsdamentes acélbol van, de tuti bevan vonva valami cuccal , persze a benzinen kivül is
Igen, benzinnel van bevonva Ma este is gurultam egyet, és épp tankolnom kellett, most lemértem a fogyasztást: 5.2 liter/100km. Most 900km van benne. Az ezres szervízre majd tavasszal viszem. Egyébként még egy adalékot is kéne az üzemanyaghoz keverni, ami megőrzi a minőségét.
amugy ennek a tankja szerintem bevan vonva valamivel, hogy ne rozsdásodjon,
ettől függetlenül nekem is teli tankkal áll