Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ő az! bordó fazer, ott mutattad a kuton, milyen faszán szol
Aha.
Ő az?
Mentem utána a túrán, tényleg szép hangja van!
azt nem tudom hogy csinálták, de nagyon jo hangja volt,
annyi baja volt, hogy a végére valoszinű nagyobb csövet raktak, és közel került a burkolathoz, ami meg megsárgult a hőtől, de egy kis változtatással az is küszöbölhető
mondjuk haverom Mastek dobjátol jobb volt
Ha a gyárit kibelezték, akkor valami hangszigetelő réteget is kellett beletenni.
"buboréké" Sáska Balázsnak hivják az illetőt, bgyarmatig jött, aztán haza,, mert nem volt esőruhája,
kunlacházi PRC kipufogó technikusok készitettékneki, a gyárit alakitották meg, de elég pöpecre,,,azt nem tudom hogy hogy, csak azt hogy 30ezerért,
mondjuk azt nem tudom tényleg mit csináltak vele, mert ha sokat dolgoztak(vágtak hegesztettek stb) vele akkor viszonylag reális ár,
Kié volt az a kidörrentő? Azt nem derítetted ki hogyan csinálta?
személyesen találkoztam vele a fazer turán, ugyhogy majd kideritem az adatait
reméljük archiváltad a dolgot és rövidesen bemutatod a képi illetve hanganyagot...
tegnap olyan sportkipufogot láttam meg hallottam ,hogy baszarnátok
gyári volt átalakitva! de nekem nagyon tetszet, némely sportdob márkátol állitom jobb volt!
hát nem mondtam, hogy nincs, de FZ6-on se túl okos dolog csutka gázt húzni maradjunk annyiban
azért hidd el van különbség hogy email az r1 az elejét meg a mi motorunk
Hali!
Nekem kb 5000km-es gyári olaj van a mocimban.Sajnos viszonyítási Tapasztalatom nincs más olajhoz képest mivel még csak gyári volt benne.De azt el tudom mondani hogy még eddig 1 dekát sem evett meg és még mindig olyan aranysárga mint amikor beleöntötték.A motor fogyasztása 4,5 liter, zajosnak nem találom.Én bízom a gyári olajban,valószinűleg a ehhez a motorokhoz és a hozzátartozó gyártástechnológiához lett kifejlesztve.
Szerintem megbízható.
Engem kicsit sem zavar, hogy nincs rajta! Ez a gép úgy gyönyörű, ahogy van! Imádom!
hát... ha ezen múlik a boldogságod akkor elmegyek egy bontóba és veszek neked egyet ha hurka fejidomosok kibírják nélküle akkor egy vagány nakedesnek sem lehet gond
Köszi szépen. A neten olvastam egy-két cikket, és úgy emlékszem, azt írták, hogy ezekről sajna már lespórólták.
höhö... nem tudom a tied hogy megy, de ha én odatekerek neki akkor ugyancsak vigyáznom kell mert azért biza kiáll egykeróra mint a szél.... multkorjában pont mikor egy önjelölt "Sumáker" Opeles akart velem gyorsulni produkáltam egy pici egykereket mert egy bő gázt húztam egyben... szóval izé...
mondjuk az R1 kicsit más ott azért erő van, annak nem hinném lehet csutka gázt huzni 1esben,vagyis lehet csak felborulsz, azért a fazernek odalehet tekerni
én csak a saját észrevételemet meg tapasztalatom irtam le
kis fazerbe, fordulat közbe vannak ugrások, nah ezek "durvábban"jönnek elő, meg ugy érzem hogy jobban megy aztán lehet hogy csak tul sok füvet szivtam
Sajna beteg vagyok úgyhogy kihagyom.
Hát én az R1-en nem vettem észre, hogy lasú lett volna. Én is Castrol 20w50 GP-vel jártam. Biztosan van ilyen tulajdonsága is, hogy pl egy vékonyabb olajjal kisebb az ellenállás, de nem hiszem, hogy annyira észrevehető....
mint mondtam eddig nekem gyári olaj volt benne, méghozzá 20w50es! utmutato irja hogy jo bele,,,
de az emberek 70 %a 10w 40et egy másik kevesebb százaléka 15w 50et használ , és alegkevesebb százalék használ 20w 50es olajat ilyen uj motorokba,
tudomásom szerint 10es olaj joval "vékonyabb" higabb mint a 20as ezért is általában a 20as oljat öreg ,kopottabb motorokba ajálják, és ez a 20as olaj teljesitmény csökkentést is jelent, véleményem szerint.
nah most nekem 15ös van és észrevehetően máshogy megy a motor, jobban,,,
Szoval aki nem jelentkezett az sajnálom ithon marad.
Holnap Fazer évadzáró túra.
Sorri.