Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja az igazsághoz még hozzátartozik, hogy Olaszországból hozták a masinát...
De meglepően szép állapotú. Remélem jópár ezer km után is ezt fogom mondani:)
a gyári fékbetét is szinterezett?
ezek mennyire hajlamosak a beégésre? gondolom inkább pályán hajlamos nagy gyilkolás esetén?
Én egyetlen FZ6-ban cseréltem abban 40 ezer volt, és rengeteget pályázott vele a srác. De gondolom, majd Krisztián is tud használható infót irni. Arra én is kiváncsi vagyok.
tavaly nagy buzgósággal megvettem uj fékbetéteket előre, nagy naivan azt gondoltam hogy 20ezernél el fog fogyni, dehát rájöttem hogy NEM

kinek mikor ,menyni km ernél kellett cserélni? mennyit kell még várjak hogy betehessem
Kiskőrös felől valaki szokott autoval járni pestre
6 éves motornál 57e km nem sok. Általában 4-6000-et mennek MO-n motorosok, de vagyunk itt egy páran akik 15-20-at is simán beletolnak egy szezonban.
Azokról már ne is beszéljünk, akik hóban (sóslatyakban) is motoroznak...
Rendben!
Máris pótlom a hiányosságokat.
Eddig igazán nem volt értelme kitölteni, de mostmár...:)
hello, pl. azt tudnod kell, hogy az adatlapot illik kitölteni mert jön az adatlapkommandó és ők megbokrosítják a sok lovat alattad büntiből
amúgy grat. a géphez
Sziasztok!

Szeptember elején én is Fazer tulajdonos lettem
Egy 2002-es FZS600-at sikerült magamévá tenni:)
Abban kérném a segítségeteket, hogy mi az amit tudnom kell a motorrol.
Van benne km nem kevés (57.000) de a paripa szinte gyári állapotban van. Nem zörög nem csörög és szépen fut.

Ha van bármilyen tippetek vagy valami amit tudnom kell(ene) megköszönöm ha megosztjátok.

Köszi
Nem. Ez azért egy kicsit más felépitésü, mint egy meghajtó lánc. Itt inkább a csapok kopnak meg inkább, és nem az összefekvő felületek.
Kicserélheted persze 18016 Ft/db
Én még nem láttam ilyent elkopni.
A rezgéscsillapitott, és a feszitő sint pedig kiszerelés után érdemes eldönteni, hogy cserélendő.
nekem meg mandulagyulladásom van remélem addig ki kúrálom magam, különben morci leszek,
Vezérműlánc cserénél a vezérműtengelyeken e lánckerekeket mindig szoktátok cserélni? És a csúszkákat?
Húú nemtom, valamelyik városban megálltunk, ott ment el.
Sztem 1dül volt, de nem vok bizti benne.
Én mentem hátul, előttem egy 1000sv+750gsxr.
Szép tempósan terelgettük
Esetleg nem kék Fazer volt 2 személlyel? Mert akkor megvan kivolt az
Sziasztok.

A hétvégi évadzáró túra kb mennyi lesz km-ben?
Még kicsit fáj a karom, és a hosszú táv még betesz neki.
Hétvégén voltam salgótarján-rétság szakaszon 2 haverral, és jött mögöttünk egy fazer egy darabon!
Nem közületek volt valaki?
ja. Ez eszembe se jutott.
olaj
Milyen szűrőt? légszűrőt?
Mondjuk egy szűrőt, bár azt sem írja elő a gyár.

Igazából én inkább a 10 ezrenkénti karbantartásról beszéltem amiben benne van az olaj csere is.
Még mit kell cserélni 10 ezernél?
Mert 10- nél nem csak olajat kell cserélni! A 6 pedig azért szerencsétlen, mert akkor 12-nél is mehetsz valami szervizhez.
6-12-18-24-30
10-20-30
gyakorlatilag az első egybe esés 30-nál van nem túl praktikus, de lehet, hogy ez csak az én véleményem.
az ilyenek feltudnak rántani
akkor abba kék utmutatoba miért irnak 10 ezret meg a kereskedők miért mondják hogy 10ezrenként kell, az igaz hogy javasolják (nagyrészük) a 6000km erenkénti olajcserét, de nem értem miért van itt ellentmondásssssssssssssssssss
gyár javasolja az 5ezrenkénti cserét.
Köszi, de az az igazság, hogy ha megnézed nagyon sok járgánynál ( autóknál is) kitolták az olajcserék idejét, mindamellet, hogy a motorok teljesítményét egyre inkáb kihegyezik. Lehet, hogy az én hülyeségem, hogy ha olajat cserélek, szeretem, ha az olaj még simán letörölhető egy ronggyal a kezemről nyom nélkül és még nincs szaga. Nekem ez a 10000 km soknak tűnik.