Én még igen csak új vagyok itt, így mindenkinek: Hello!
Megyeszékhelyen lakok, ma is motoroztam és kb 3-an próbáltak úgy sávot váltani, hogy rámhúzták a kormányt.
Nem tudom ennyire csendes lenne a masina, de elgondolkoztam egy öblösebb kipuff beszerzésén.
Sportkipuffal ill. mindenkitől kérdezném: mennyivel öblösebb egy ilyen dörrentő hangja, észrevehető-e ez "külsősként".
Írhatnátok konkrét márkákat milyen, mint alternatívákat, milyen csövekben kellene gondolkoznom.
Bocsesz, ha volt már ez téma. ( Gondolom 1000x ) De nagyon sok a hsz, nem tudom mindet végigolvasni.
( Még 1 dolog abszolut láma vagyok ebben a kipufogó-témában, de ez gondolom lejött )
Kozmax! Engem úgy érdekesség szinten érdekel, hogy hogyan lehet a 78 lovasból 98 lovasat alakítani? Miket kell venni hozzá, mennyi munka, mit kell cserélni? Ha nem TOPSECRET, írj már pár sort erről! Köszi.
Miért furcsa, hogy a Yamaha gondol az ügyfeleire. Üzlet politika. A mai nehéz gazdasági helyzetben minden járműgyártó, úgy fogja meg a vevökel ahogy tudja. Láss csodát elég szép számmal adtunk el belöle. Ha ugy gondolod hogy erösebb kell akkor nem kell egyből egy motor cserében gondolkodni. Ami ha kiszámolgatjuk akkor több százezer forintos költségekre is rúg. E helyet nagyság rendileg 15ezerből meg van.
Én első motorként vettem a 98as variánst. Ha ésszel vezetsz akkor az új R1-el is megbirkózol. Ha meg itt lesz a tavasz megint -de lehet, hogy még most is vannak- iratkozz be egy vezetéstechnikai tréningre. Sokat segít!
A 'javasolt' azért egy kicsit durva.
Emberek, vegyetek 78 LE-s motort, adjatok kevesebb pénzt nekünk, fizessetek kevesebb adót az államnak és a teljesítményadotokat is csökkenthetitek. Egy 8000 Ft-os alkatrésszel meg úgyis megkapjátok a 98 lovas teljesítményt.
Nyugodtan vedd meg a 98 LE-s változatot, alsó és közép tartományban nem vészes a motor, ésszel használva első nagymotornak is kiváló.
Az ilyen utólagos átalakítások meg felejtősek: mindent meg lehet csinálni, csak pénzkérdés.
Megyeszékhelyen lakok, ma is motoroztam és kb 3-an próbáltak úgy sávot váltani, hogy rámhúzták a kormányt.
Nem tudom ennyire csendes lenne a masina, de elgondolkoztam egy öblösebb kipuff beszerzésén.
Sportkipuffal ill. mindenkitől kérdezném: mennyivel öblösebb egy ilyen dörrentő hangja, észrevehető-e ez "külsősként".
Írhatnátok konkrét márkákat milyen, mint alternatívákat, milyen csövekben kellene gondolkoznom.
Bocsesz, ha volt már ez téma. ( Gondolom 1000x ) De nagyon sok a hsz, nem tudom mindet végigolvasni.
( Még 1 dolog abszolut láma vagyok ebben a kipufogó-témában, de ez gondolom lejött )
Előre is köszi.
Csemege:
http://www.fazerclub.ru/tech/m...
Emberek, vegyetek 78 LE-s motort, adjatok kevesebb pénzt nekünk, fizessetek kevesebb adót az államnak és a teljesítményadotokat is csökkenthetitek. Egy 8000 Ft-os alkatrésszel meg úgyis megkapjátok a 98 lovas teljesítményt.
Max. jóváhagyott.
+munkadíj + esetleges garanciavesztés.
+munkadíj + garanciavesztés.
Az ilyen utólagos átalakítások meg felejtősek: mindent meg lehet csinálni, csak pénzkérdés.
Kezdő motorosként (és a kedvező ár miatt is) a gyengébbik változatot gondolom megfelelő választásnak magamnak.
Kérdésem: a későbbiekben, ha már kicsit összeszokok a motorral, vajon lehet-e 98 lóerőset varázsolni a gyengébbikből?