Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeja! Én pont most vettem martin félét, megrendeltem,elküldte postán, feldobtam oszt pá és ismét félre húzódnak a normális autósok.
Sportkipuffal rendelkező...
Én még igen csak új vagyok itt, így mindenkinek: Hello!

Megyeszékhelyen lakok, ma is motoroztam és kb 3-an próbáltak úgy sávot váltani, hogy rámhúzták a kormányt.
Nem tudom ennyire csendes lenne a masina, de elgondolkoztam egy öblösebb kipuff beszerzésén.
Sportkipuffal ill. mindenkitől kérdezném: mennyivel öblösebb egy ilyen dörrentő hangja, észrevehető-e ez "külsősként".
Írhatnátok konkrét márkákat milyen, mint alternatívákat, milyen csövekben kellene gondolkoznom.
Bocsesz, ha volt már ez téma. ( Gondolom 1000x ) De nagyon sok a hsz, nem tudom mindet végigolvasni.
( Még 1 dolog abszolut láma vagyok ebben a kipufogó-témában, de ez gondolom lejött )

Előre is köszi.
Az eredeti FZ6 ~6800 körüli ad le ~50 Le-t a hátsó keréken. Az a fordulat meg már menekülő- vagy felzárkozó üzemmód.
Vagy annyit sem
Nagyon bölcs! (vagy lehet, hogy csak öregszem?)
Az injektorházon kell egy alkatrészt kicserélni. Kb 1óra alatt ki lehet cserélni, bár én még nem csináltam ilyent, de a leírásból ez következik.
Ott a pont! Én Kb 90%-ra teszem ezt az arányt. Bár ezzel biztos hogy most egy lavinát inditok el.
Kozmax! Engem úgy érdekesség szinten érdekel, hogy hogyan lehet a 78 lovasból 98 lovasat alakítani? Miket kell venni hozzá, mennyi munka, mit kell cserélni? Ha nem TOPSECRET, írj már pár sort erről! Köszi.
Legtöbbünk a 100Le-nek kb a felét ha használhatja.
Ja, Gödöllő. Mondjuk Ferkóra érdemes odafigyelni.
Miért furcsa, hogy a Yamaha gondol az ügyfeleire. Üzlet politika. A mai nehéz gazdasági helyzetben minden járműgyártó, úgy fogja meg a vevökel ahogy tudja. Láss csodát elég szép számmal adtunk el belöle. Ha ugy gondolod hogy erösebb kell akkor nem kell egyből egy motor cserében gondolkodni. Ami ha kiszámolgatjuk akkor több százezer forintos költségekre is rúg. E helyet nagyság rendileg 15ezerből meg van.
Bebuktad.
Én első motorként vettem a 98as variánst. Ha ésszel vezetsz akkor az új R1-el is megbirkózol. Ha meg itt lesz a tavasz megint -de lehet, hogy még most is vannak- iratkozz be egy vezetéstechnikai tréningre. Sokat segít!
A 'javasolt' azért egy kicsit durva.
Emberek, vegyetek 78 LE-s motort, adjatok kevesebb pénzt nekünk, fizessetek kevesebb adót az államnak és a teljesítményadotokat is csökkenthetitek. Egy 8000 Ft-os alkatrésszel meg úgyis megkapjátok a 98 lovas teljesítményt.

Max. jóváhagyott.
BTW, hozzátok küldtem Gabit, újabb műszaki érvényesség biznisz.
Esetleges, de miért? Mert egy gyár által javasolt modósitást megcsináltatsz? nem hinném.
4500Ft/év (~1.5-2.0M Ft-os motorról beszélünk).
+munkadíj + esetleges garanciavesztés.
Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen kinyitás után nem az első hogy felkeresse az önkormányzatott
Garancia vesztés miért is?
4500Ft/év (~1.5-2.0M Ft-os motorról beszélünk).
+munkadíj + garanciavesztés.
A 78 lovas Kw adója azért jóval kevesebb. A vissza alakitása pedig egy 8000Ft alkatrésszel megoldható.
Nyugodtan vedd meg a 98 LE-s változatot, alsó és közép tartományban nem vészes a motor, ésszel használva első nagymotornak is kiváló.
Az ilyen utólagos átalakítások meg felejtősek: mindent meg lehet csinálni, csak pénzkérdés.
Azt olvasom, hogy az FZ 6 78 lóerős és 98 lóerős változatban is létezik, és hogy ez a húsz lóerő különbség az eltérő gyújtástérképnek köszönhető.

Kezdő motorosként (és a kedvező ár miatt is) a gyengébbik változatot gondolom megfelelő választásnak magamnak.

Kérdésem: a későbbiekben, ha már kicsit összeszokok a motorral, vajon lehet-e 98 lóerőset varázsolni a gyengébbikből?