Ja! Szegény gazdája hogy sajnálhatja, hogy ellopták a gépsárkányát De itt legalább megveheti darabokban, kivéve azon alkatrészeket, amelyek számozva vannak.
FZS 1000-hez vázon blokkon első lámpán kívül minden egyben olcsón eladó 300K. Esetleg külön Yoshimura rendszer/gyári vihető. Kék színű, felnik feketék. Full fémcső. Van néhány dolog amiből több is van ezek külön is elvihetőek(első fék, kipu, stb.). Új zselés akku, minden a működő motorról van levéve.
seducertt@hotmail.com
szerintem ugy jársz a legjobban ha van lehetőséged minkettőt kiprobálni,
ami mondjuk nem könnyű
mondjuk nekem a dupla bubi jobban tetszik , de lehet turával jobban jársz
puig nevezetűt gyakran szoktam látni, gondolom a gyári az nem olcso
tul sokat nem segitettem
Tanácsot szeretnék kérni az Fzs 1000 hez való plexikről! Van valakinek jól bevált márka esetleg?
melyik a jobb szélterelő normális ülés pózban a dupla bubis vagy a túra plexi? Mert ugyan a túra plexi is csak 5-6 cm rel több mint a gyári:S
Köszi előre is a segítséget!
Sziasztok!
Van pár eladó cuccom FZS1000 Fazer-hez.
Új alkatrészek:
Tűgörgős csapágy a hátsó felnibe. Eredeti Yamaha, gyári, bontatlan csomagolásban. 3000Ft (új ára 13Eft volt)
Fejidom tartó kis vas, bal oldali, a tank mellett (erre van csavarozva alulról a fesszabályzó). Eredeti Yamaha, bontatlan csomagolásban 3000Ft (az új ára ha jól rémlik 5Eft volt)
Mindkét oldali tükör (jó FZS600-hoz is!). Után gyártott! De full ugyan úgy néznek ki, mint az eredeti. Dobozában. 5000Ft/db. Párban 8000Ft-ért oda adom.
Bukó gomba tartó alu lap (a gyári kék). Csak 1db! \\\\\\\"Átfordítható\\\\\\\",
tehát bármelyik oldalra jó! Motoron sosem volt, a 2db új rögzítő csavarok is megvannak hozzá. 2db gomba tartó csavart és a gombába való fém csövet adok hozzá! 1 gombát is tudok adni ha kell, de az csúszott kicsit. 3000Ft
Használt alkatrészek:
Első felni. Gyári DPBML ( Deep Purple Blue Matallic :) ) (mély kék (2005)) színre fényezve. A felni \\\\\\\"üres\\\\\\\", nincs benne se csapágy, se szimmering, se a távtartó cső. De adok hozzá két új szimmeringet. A fényezés után polcra került, gumi nem volt azóta rajta, szóval patent állapotú! 40000Ft (az új első felni 230000, de bontóban is 45-50Eft-ért láttam a szépeket)
Hátsó felni. Fekete, piros felnicsíkkal. Egy kb. 20% Pirelli Dragon Corsa van rajta. Ebay-ről vettem anno. Ahogy jött csak kibontottam, megnéztem, utána maradt abban a dobozban és feltettem a polca. Kicsit koszos. A tűgörgős csapágy benne van és a túl oldalon (féktárcsa felőli) a csapágy a szimmering és a külső távtartó gyűrű (adok hozzá egy új szimmeringet is).
(azért vettem anno a két felnit, hogy legyen egy slick gumis szettem is pályázni, de aztán nem lett belőle semmi, ezzel a felnivel már nem is foglalkoztam miután megjött kintről) 40000Ft (új hátsó felni 160Eft, bontóban ezek is 45-50 körül mennek.
Hátsó féktárcsa. Szép állapotú, nincs válla. Futott km-t nem tudom, ezt is ebay-en vettem anno, de az állapotából ítélve keveset futott. A fenti felni-é lehetett, mert ugyan attól az embertől vettem, de külön licitje volt. A 6db rögzítő csavart is adom hozzá! 10000Ft
Hátsó tengely. Szép állapotú. Rajta van a 2db alumínium kocka amiknek a láncfeszítő csavarok támaszkodnak. Az anya nincs meg hozzá! 5000Ft (új ára 32Eft, én 8Eft-ért vettem bontóban)
Első féktárcsák. BRAKING márkájú, hullámos szélű! Nagyon disznón néz ki vele a gép!
Olcsón adom, mert van egy kis bibije. Ezt a vaterán vettem egy R6-os sráctól. Egy pályanapot használta. Kicsit kékre volt égve a felülete amikor vettem, de semmi vállasodás, tök szép volt. Én kb. 3000km-et mentem vele, ezalatt tök szép fényes lett, csak közúton használtam, pályázni nem voltam vele, aztán egyszer a haverokkal elkapott minket egy nagy eső és utána elkezdett rázni egy kicsit a kormány fékezéskor. Nem tudom, hogy a felfröccsenő víz miatt eldeformálódhatott-e kicsit, de megpörgetve a kereket, szabad szemmel semmit sem látni rajta, hogy ütne. Az egyik haverom Morinije szintén ráz azóta kicsit! Nem tudjuk mi történhetett a fékekkel. Azt mondta egy haverom, hogy amikor esett az SV-jével utána ütött az egyik tárcsája, de egy szaki pöpecül kicentírozta. Ennek a szakinak a számát meg tudom adni. Én nem foglalkoztam vele, az eredeti tárcsáival adtam el a gépet. Szóval ár alatt adom a kis centírozásra szoruló tárcsákat. 20000Ft
Adom hozzá a 4db hozzá való BRAKING fékbetétet is, kb. 60-70%-osak. Abban is benne vagyok, hogy együtt elmegyünk a szakihoz a tárcsákkal és ha azt mondja, hogy nem lehet pöpecre megcsinálni (ezt kétlem, mert semmi nem látszik rajta. Ehhez képest haverom SV-jén olyan volt szemre is,mint a hullámvasút és megcsinálták :) Szóval szerintem ezt seperc alatt megcsinálják) akkor természetesen nem kell kifizetni!
Így néz ki: http://83.211.94.164/catalogo/...
Komplett jobb oldali első lábtartó! Tartó konzol, lábtartó, fék pedál, főfékhenger, hátra menő gumi fékcső, féklámpa kapcsoló mind egyben! Patent állapot! A vázhoz rögzítő csavarjaiból 1db és az alátétből 2db megvan hozzá. 20000Ft
Enyhén sérült, használható alkatrészek:
Fék és kuplung karok. Eredeti Yamaha, mindkettő jó állapotban, nem görbült. Csak a végükön a golyók kopottak kicsit csúszás miatt. Tartaléknak tökéletesek. Párban 2000Ft.
Kormányvég súlyok. Gyárik, feketék. Az egyiknek a végéről egy kicsit lekopott a festék, ezért kicsit kilátszik a fém, de amúgy patent! A másikon egy nagyon enyhe csúszás nyom. Fekete festékkel 1 perc alatt tökéletessé varázsolhatók:) Párban 2000Ft
Fejidom. Sérült, mélykék (DPBML) fényezésű. Talán egy ügyeskezű műanyagos meg tudja csinálni.
Fejidomba belülre a két oldali fekete műanyag. Sérültek. Sarkaik letörtek, a darabok megvannak.
Kormány. Sérült, jobb oldalon lehajlott. Nem javítható.
Féktartály fedél. Felülről nézve a jobb első sarka kicsit csúszott, nem vészes.
Ezeket egyben lenne érdemes megvennie annak, aki esetleg biztosítózni szokott
Hringen zúztam le ezeket, biztosítóban nem jártak, sosem voltak lefényképezve. Az áruk alku tárgya
Bocsi, hogy kicsit hosszú lett
Légyszi a "pannon-479-negyvenhat-98"-on hívjatok, mert itt ritkán olvasgatok.
Szóban is hírdetgetem a cuccokat, így elnézést kérek, ha mire hívtok esetleg már elment az adott cucc.
Igen, nekem valóban téli kesztyű kell , emellé vagy az említett kézmelegítőt fogom társítani (bár kicsit macerás lesz felküzdeni a kormányra), vagy markolatfűtést. Thermós ruhám már van, amit egy netes oldalon látható módon fűtőszálakkal fogok téliesíteni, remélem ez így elegendő lesz...
Raido: oké, nekiugrok mindjárt. (csak le fogok bukni hogy nem fézeres vagyok )
-5°C 30-45 percen át 70-80-as átlaggal? Ejjha!
Szerintem a kesztyű fölé/köré vegyél egy kézmelegítőt
is(lap alján)! És ez még csak a kezed. Ha télen is nap mint nap motorozol,
vegyél egy komoly thermo ruhát is, mert az izületeid pár éven belül fájni fognak...
A jövőhéten mennem kell Nyíregyházára. Előreláthatólag Csütörtök délután.
Meg tudnád-e nekünk mutatni a Fazer-ed?
Még nem sikerült teljes idomosat megnézni. Eddig a házzal voltunk elfoglalva.
Jól hangzik, akkor azthiszem megvan a megoldás. Te milyen hidegben használtad még? Nekem úgy -5 fokig kellene bírnia a strapát 30-45 percen át, míg beérek melózni, 70-80-as átlaggal.
Nekem a vastag télikesztyűnél jobban bevált az, ha a bőrkesztyűm alá felveszek egy kínai pamut sztreccskesztyűt. Ugyan olyan meleg akkor mint egy télikesztyű, csak vékonyabb, jobb benne motorozni. És 120 ft-ból megoldottam.
Sajnos konkrét választ nem tudok adni, mivel én is épp ideális téli kesztyűt keresek...
Valószínűleg venni fogok egy ilyet: http://shop.unas.hu/shop_artde... , úgy, hogy még egy vékonyabb pamutkesztyű beférjen alá. Ha meg kevésnek bizonyul keresek vmi drágább, profibb kesztyűt.
seducertt@hotmail.com
ami mondjuk nem könnyű
mondjuk nekem a dupla bubi jobban tetszik , de lehet turával jobban jársz
puig nevezetűt gyakran szoktam látni, gondolom a gyári az nem olcso
tul sokat nem segitettem
Tanácsot szeretnék kérni az Fzs 1000 hez való plexikről! Van valakinek jól bevált márka esetleg?
melyik a jobb szélterelő normális ülés pózban a dupla bubis vagy a túra plexi? Mert ugyan a túra plexi is csak 5-6 cm rel több mint a gyári:S
Köszi előre is a segítséget!
Köszi.
univerzális keret is van hozzá , kicsit barkácsolni kell
xj900@freemail.hu
Van pár eladó cuccom FZS1000 Fazer-hez.
Új alkatrészek:
Tűgörgős csapágy a hátsó felnibe. Eredeti Yamaha, gyári, bontatlan csomagolásban. 3000Ft (új ára 13Eft volt)
Fejidom tartó kis vas, bal oldali, a tank mellett (erre van csavarozva alulról a fesszabályzó). Eredeti Yamaha, bontatlan csomagolásban 3000Ft (az új ára ha jól rémlik 5Eft volt)
Mindkét oldali tükör (jó FZS600-hoz is!). Után gyártott! De full ugyan úgy néznek ki, mint az eredeti. Dobozában. 5000Ft/db. Párban 8000Ft-ért oda adom.
Bukó gomba tartó alu lap (a gyári kék). Csak 1db! \\\\\\\"Átfordítható\\\\\\\",
tehát bármelyik oldalra jó! Motoron sosem volt, a 2db új rögzítő csavarok is megvannak hozzá. 2db gomba tartó csavart és a gombába való fém csövet adok hozzá! 1 gombát is tudok adni ha kell, de az csúszott kicsit. 3000Ft
Használt alkatrészek:
Első felni. Gyári DPBML ( Deep Purple Blue Matallic :) ) (mély kék (2005)) színre fényezve. A felni \\\\\\\"üres\\\\\\\", nincs benne se csapágy, se szimmering, se a távtartó cső. De adok hozzá két új szimmeringet. A fényezés után polcra került, gumi nem volt azóta rajta, szóval patent állapotú! 40000Ft (az új első felni 230000, de bontóban is 45-50Eft-ért láttam a szépeket)
Hátsó felni. Fekete, piros felnicsíkkal. Egy kb. 20% Pirelli Dragon Corsa van rajta. Ebay-ről vettem anno. Ahogy jött csak kibontottam, megnéztem, utána maradt abban a dobozban és feltettem a polca. Kicsit koszos. A tűgörgős csapágy benne van és a túl oldalon (féktárcsa felőli) a csapágy a szimmering és a külső távtartó gyűrű (adok hozzá egy új szimmeringet is).
(azért vettem anno a két felnit, hogy legyen egy slick gumis szettem is pályázni, de aztán nem lett belőle semmi, ezzel a felnivel már nem is foglalkoztam miután megjött kintről) 40000Ft (új hátsó felni 160Eft, bontóban ezek is 45-50 körül mennek.
Hátsó féktárcsa. Szép állapotú, nincs válla. Futott km-t nem tudom, ezt is ebay-en vettem anno, de az állapotából ítélve keveset futott. A fenti felni-é lehetett, mert ugyan attól az embertől vettem, de külön licitje volt. A 6db rögzítő csavart is adom hozzá! 10000Ft
Hátsó tengely. Szép állapotú. Rajta van a 2db alumínium kocka amiknek a láncfeszítő csavarok támaszkodnak. Az anya nincs meg hozzá! 5000Ft (új ára 32Eft, én 8Eft-ért vettem bontóban)
Első féktárcsák. BRAKING márkájú, hullámos szélű! Nagyon disznón néz ki vele a gép!
Olcsón adom, mert van egy kis bibije. Ezt a vaterán vettem egy R6-os sráctól. Egy pályanapot használta. Kicsit kékre volt égve a felülete amikor vettem, de semmi vállasodás, tök szép volt. Én kb. 3000km-et mentem vele, ezalatt tök szép fényes lett, csak közúton használtam, pályázni nem voltam vele, aztán egyszer a haverokkal elkapott minket egy nagy eső és utána elkezdett rázni egy kicsit a kormány fékezéskor. Nem tudom, hogy a felfröccsenő víz miatt eldeformálódhatott-e kicsit, de megpörgetve a kereket, szabad szemmel semmit sem látni rajta, hogy ütne. Az egyik haverom Morinije szintén ráz azóta kicsit! Nem tudjuk mi történhetett a fékekkel. Azt mondta egy haverom, hogy amikor esett az SV-jével utána ütött az egyik tárcsája, de egy szaki pöpecül kicentírozta. Ennek a szakinak a számát meg tudom adni. Én nem foglalkoztam vele, az eredeti tárcsáival adtam el a gépet. Szóval ár alatt adom a kis centírozásra szoruló tárcsákat. 20000Ft
Adom hozzá a 4db hozzá való BRAKING fékbetétet is, kb. 60-70%-osak. Abban is benne vagyok, hogy együtt elmegyünk a szakihoz a tárcsákkal és ha azt mondja, hogy nem lehet pöpecre megcsinálni (ezt kétlem, mert semmi nem látszik rajta. Ehhez képest haverom SV-jén olyan volt szemre is,mint a hullámvasút és megcsinálták :) Szóval szerintem ezt seperc alatt megcsinálják) akkor természetesen nem kell kifizetni!
Így néz ki:
http://83.211.94.164/catalogo/...
Komplett jobb oldali első lábtartó! Tartó konzol, lábtartó, fék pedál, főfékhenger, hátra menő gumi fékcső, féklámpa kapcsoló mind egyben! Patent állapot! A vázhoz rögzítő csavarjaiból 1db és az alátétből 2db megvan hozzá. 20000Ft
Enyhén sérült, használható alkatrészek:
Fék és kuplung karok. Eredeti Yamaha, mindkettő jó állapotban, nem görbült. Csak a végükön a golyók kopottak kicsit csúszás miatt. Tartaléknak tökéletesek. Párban 2000Ft.
Kormányvég súlyok. Gyárik, feketék. Az egyiknek a végéről egy kicsit lekopott a festék, ezért kicsit kilátszik a fém, de amúgy patent! A másikon egy nagyon enyhe csúszás nyom. Fekete festékkel 1 perc alatt tökéletessé varázsolhatók:) Párban 2000Ft
Fejidom. Sérült, mélykék (DPBML) fényezésű. Talán egy ügyeskezű műanyagos meg tudja csinálni.
Fejidomba belülre a két oldali fekete műanyag. Sérültek. Sarkaik letörtek, a darabok megvannak.
Kormány. Sérült, jobb oldalon lehajlott. Nem javítható.
Féktartály fedél. Felülről nézve a jobb első sarka kicsit csúszott, nem vészes.
Ezeket egyben lenne érdemes megvennie annak, aki esetleg biztosítózni szokott
Hringen zúztam le ezeket, biztosítóban nem jártak, sosem voltak lefényképezve. Az áruk alku tárgya
Bocsi, hogy kicsit hosszú lett
Légyszi a "pannon-479-negyvenhat-98"-on hívjatok, mert itt ritkán olvasgatok.
Szóban is hírdetgetem a cuccokat, így elnézést kérek, ha mire hívtok esetleg már elment az adott cucc.
Üdv: Péter
télen sielni,snowboardozni kell ! nem motrozni
max.
hószán-motorozni wazze !
:-)
Raido: oké, nekiugrok mindjárt. (csak le fogok bukni hogy nem fézeres vagyok )
Szerintem a kesztyű fölé/köré vegyél egy kézmelegítőt
is(lap alján)! És ez még csak a kezed. Ha télen is nap mint nap motorozol,
vegyél egy komoly thermo ruhát is, mert az izületeid pár éven belül fájni fognak...
A jövőhéten mennem kell Nyíregyházára. Előreláthatólag Csütörtök délután.
Meg tudnád-e nekünk mutatni a Fazer-ed?
Még nem sikerült teljes idomosat megnézni. Eddig a házzal voltunk elfoglalva.
Előre is köszi a segítséget.
PS: Találtam még vmit, 4 ropira leárazva:
Shox Ice Road téli kesztyű http://shox.hu/webshop/termekf...
Valószínűleg venni fogok egy ilyet: http://shop.unas.hu/shop_artde... , úgy, hogy még egy vékonyabb pamutkesztyű beférjen alá. Ha meg kevésnek bizonyul keresek vmi drágább, profibb kesztyűt.