Van fórumos Veszprém megyéből, esetleg Fejérből? Jó lenne csapatni egyet társaságban, meg a motorral kapcsolatos tapasztalatokat cserélhetnénk. Jó, ha a tapasztaltabb segíti a zöldfülüt, ez a kollektív tudás előnye.
Robi
az a finom váltás, ha nem hagyod esni a fordulatot nagyon hanem amikor éppen "nincs" terhelés akkor váltasz... ha mész és húzod neki majd behúzod a kuplungot és hagyod a fordulatot visszaesni akkor hülyén fogja venni a sebességet.... szóval húzod neki, kuplung-pakol-enged-húz ezt úgy fél mp alatt és az király sőt... fölfele 2-től kuplung nélkül is gyönyörűen lehet váltani.
tökre érdekes amit itt a kolegák irnak, én mondjuk 2800km errel vettem most 12van benne, de kicst nehézkes kuplungon kivül többit nem nagyon vettem észre,de most majd ráfgyelek! kiváncsi leszek rá
Sziasztok!
Én 0 km-esen vettem a mocimat. Már az első Km -nél észrevettem ezt a sípóló hangot ami azóta már alábhagyott. De nemihazán foglalkoztam vele. Előtte menten egy honda CBF-el ami hasonló hangott adott. Ez természetes.
A váltásról pedig szerintem nem mindig a finom váltás a jó.
Eleninte nagyon vigyáztam rá és mindig szép óvatosan váltottam, de mindig zajosan
vette be mint amikor dinamius volt a váltás és nem ejtette le a fordulatot.!Hogy ha nagyon leejtettem alapjáratról ehezeb volt eltalálni a gázfröccsöt.
Azóta mióta "durvábban váltok" sokal finombban megy a motor nem rángat váltásnal , stb.
Valamennyi kuplungzaj nekem is van, ezt is az elején észrevettem, de mivel előttem nem hajtotta más......
Én is kiváncsi lennék más motorjára, hogy megy, milyen az alapjárat....na de majd egyszer.
Köszönöm a jókívánságot, hasonló jót kívánok neked is!
Mindenki zöldfülűként kezdte, talán csak Rossi és Talmácsi első szava volt a brmm-brmm.
Hajrá a trolikkal, gyűjtsük a tapasztalatokat!
Igazából majd meglátjuk, megszokjuk. Ezeket már az előzőleg olvasott tesztekben is láttam, most a gyakorlatban is tapasztalom. ( milyen jót röhöghetnek a régi Fazer tulajok aggódásainkon). Gratula a Géphez és sok örömet hozzá!
Én 2106km-rel vettem, most van benne 2800. Nagyon megkímélt a járgányom, de ahogy te pontosan megfogalmaztad, "tudatja a kuplung, hogy létezik" és a blokknak is jellegzetes a működési hangja.
Állítólag a Motul vajpuhává teszi a váltót, az enyém menet közben Doxa, csak álló helyzetben igényel némi játékot lefelé váltásnál.
Sziasztok! iec-fazer! Az enyémben most van 1800 Km. A trolihang megvan, lehet, hogy én vagyok béna, de 1-ből 2.-be kicsit karcos a váltó, de egyébként mint a vaj. A kuplung viszont elég konkrétan jelzi létezését. Egyébként REMEK!
Egy leírásban olvastam, hogy trolira emlékeztet a fazer motor hangja (nem a kipuffantóból, hanem a blokkból jövő hangra gondolok), az enyém hozza ezt a kijelentést.
A Táboris simson állítólag 12-13.000-et pörgött terhelés alatt, 105-110km/h volt a vége (adat MotorRevü).
Egy csökkentett kép a járgányomról:
Van fórumos Veszprém megyéből, esetleg Fejérből? Jó lenne csapatni egyet társaságban, meg a motorral kapcsolatos tapasztalatokat cserélhetnénk. Jó, ha a tapasztaltabb segíti a zöldfülüt, ez a kollektív tudás előnye.
Robi
Én 0 km-esen vettem a mocimat. Már az első Km -nél észrevettem ezt a sípóló hangot ami azóta már alábhagyott. De nemihazán foglalkoztam vele. Előtte menten egy honda CBF-el ami hasonló hangott adott. Ez természetes.
A váltásról pedig szerintem nem mindig a finom váltás a jó.
Eleninte nagyon vigyáztam rá és mindig szép óvatosan váltottam, de mindig zajosan
vette be mint amikor dinamius volt a váltás és nem ejtette le a fordulatot.!Hogy ha nagyon leejtettem alapjáratról ehezeb volt eltalálni a gázfröccsöt.
Azóta mióta "durvábban váltok" sokal finombban megy a motor nem rángat váltásnal , stb.
Valamennyi kuplungzaj nekem is van, ezt is az elején észrevettem, de mivel előttem nem hajtotta más......
Én is kiváncsi lennék más motorjára, hogy megy, milyen az alapjárat....na de majd egyszer.
Köszönöm a jókívánságot, hasonló jót kívánok neked is!
Mindenki zöldfülűként kezdte, talán csak Rossi és Talmácsi első szava volt a brmm-brmm.
Hajrá a trolikkal, gyűjtsük a tapasztalatokat!
Robi
Én 2106km-rel vettem, most van benne 2800. Nagyon megkímélt a járgányom, de ahogy te pontosan megfogalmaztad, "tudatja a kuplung, hogy létezik" és a blokknak is jellegzetes a működési hangja.
Állítólag a Motul vajpuhává teszi a váltót, az enyém menet közben Doxa, csak álló helyzetben igényel némi játékot lefelé váltásnál.
DE AZ!
A Táboris simson állítólag 12-13.000-et pörgött terhelés alatt, 105-110km/h volt a vége (adat MotorRevü).
Egy csökkentett kép a járgányomról: