A lánc nem laza, ráadásul nemrég volt 1000-es szervizen és nézték a láncot is.
Nem a láncfeszességből adódik a probléma sztem, mert tisztítás előtt nem volt ilyen hangja.
Krisztián te mivel ápolod a láncot?
Ha a középállványon áll a motor, akkor az alsó láncnak épphogy hozzá kell érni a lengővillán található koptatóhoz. Én így szoktam beállítani. Az egyenesfutását meg egy 30 cm-es vonalzó segítségével.
Igen, eddig is hangos volt; legalábbis haver szerint aki mögöttem haladt, de most még hangosabb amit már én is hallok bukón keresztül főleg ha behúzott kuplungnál gurul a gép...
Közben azért utánaolvasgattam a dolgoknak és ez a módszer amit én csináltam ún. "száraz" kenésnek minősül, ami tényleg hangosabb, mint mondjuk egy olajoskenés.
Remélem azért ez nem tartós állapot és idővel csendesülni fog.
az a motul láncspré szerintem az egyik legjobb, sok km ert kibir a láncon,,,
lehet hogy eddig is ugyan olyan hagos volt csak nem figyeltél rá. no
enyém is hangos, de csak akkor amikor direkt rá koncentrálok
Tegnap az új Fazeremen 1300km után nekiálltam láncot tisztítani. Szépen, finoman ecsettel és petróleummal csináltam ahogy az a "NAGY" és a szervízkönyvben le vagyon írva. Utána ronggyal szárazra törölgettem a láncot és a lánckereket végül Motul Chain Lube Road Plus láncsprayt kapott.
Ma pedig megyek vele és ilyen fémes sustorgos hang jelentkezik ahogy a hátsó lánckerék viszi a láncot, ami igencsak hangos és zavar. Olyan mintha nem lenne elég a kenés neki.......
Ma is fújtam a láncsprayből rá, de nem igazán használt.
Valamit kihagytam volna? Kellene még valamit rákennem?
Segítsetek pls!
Szia!
Meg van még, igen! Ha érdekel a tükör komolyan, akkor a biztonság kedvéért hívj telefonon vagy írj e-mailt! Budapesten van a tükör, de esetleg posta is megoldható.
Ki mit gondol?
2006. áprilisi Fz6S, kék színben, Micron dobbal, LSL gombával, 12.500 Km-rel, zsír új Conti Road Attack gumival (még nincs rajta) mennyiért lehetne eladni? Rendszeresen karbantartva, szervizelve, újszerű állapotban.
Kép: http://gtommi.racing.hu/fz6.jp...