Természetesen nem az a rendszeres, hogy hatodikból álló helyzetben, piros lámpánál keresem az üreset, de 3-4.-ből már többször előfordult.
A hanggal kapcsolatban akkor nyugodnék meg, ha hallhatnám más fazer hangját, bár lehet, hogy mégsem?
Most, hogy nagyon belejöttem a kérdésbe, még egy: ha betartom a közlekedési szabályokat, akkor 6-7000 fölé nem pörgetem a motort. Pedig 14.000-ig pörgethető. Ellustul(hat) ettől a járgány?
Korábban szoci motorjaim voltak, azoknál létezett ez a probléma...
Hi,
Az én vasam is 05'-ös (N) meg havernak is 05'-ös (S) van, az még nem tűnt fel, hogy a kuplung különösebben zajos lenne, lehet csak hallássérült vagyok szimplán persze egyesbe berakod akkor egyet "ránt" a gép meg kettőbe még finoman kell váltani, de amúgy nekem nincs gondom a váltással (amiket írtam sem gondok, csak ésszel kell váltani)
Nekem is van kis sipoló hangja, de ez kb. akkor tűnik fel ha netán sisak nélkül ülök a motoron, amúgy nem nagyon hallatszik konkrét sipolás
Ne butáskod... nem úgy kell megállni a motorral, hogy mész hatodikban, behúzod a kuplungot és megállsz... fogod magad és szépen visszapakolsz, kettőnél meg bepöccinted üresbe.... ha meg lámpánál bohóckodsz vele (néha nekem se úgy jön ki a lépés, hogy szépen visszapakoljam) akkor mikor nem "veszi" a lapot a váltó nagyon picit kuplung ki-vissza és akkor tuti, hogy aztán tudod pakolni.
régen jártam itt, beköszöntött a jó idő, és motorozok ezerrel. Megy a Fazer mint a lézer... he he.
Most jött a németektől az Abus tárcsafék záram, hát ezzel ölni is lehetne. Féltem a járgányomat, nagyon tetszetős. A motor olyan mint a nő, egy valaki jár vele, de többen is ráhajtanak, és szeretnék megszerezni...
Menet közbeni tapasztalataimhoz kérem a segítségeteket:
SirToma nevű fórumos írt pár bejegyzéssel előbb arról, hogy zajos a kuplungja (?).
Az enyém zajos. Alapjáraton is, menet közben is, kinyomott állapotban kevésbé, amúgy jobban. Most van 2800km a motorban, valószínűleg az előző tulaj nem sem volt jobb motoros, mint én. Nem vajpuha váltás, de nagyon igyekszem. Lehet így, ennyi idő alatt kinyírni egy kuplungot?
Ez az egyik tünet.
A másik: menet közben, főleg ha motorféken megy szabályosan "sípol" a blokk, olyan mintha trolin ülnék. Normális ez? Most volt szervízen a motor, olajcsere etc, de azt mondták tökéletes.
Harmadik: felfelé és menet közben lefelé csodás a váltás, de ha lámpánál megállok, és keresem az ürest, gyakran mintha a sebességváltó kar rugója (vagy más) nem húzná vissza a kart, és játszanom kell a váltóval. Egy kicsit fel, kicsit le, és akkor megy. Ez egyedi vagy a típus ilyen?
Motul olaj van, 5100 10W-50-es, a szervízben ezt használják.
Ezeket kivéve nagyon szuper a gép, imádom, hogy hatodikban akár lakott területen belül is cirkálhatok, főúton meg maga a mennyország. Még csak tanulom a járgányt, korábban nem volt ekkora járgányom.
húúú hogy kezdjem honda nyiltnap! 3szor 20percet lehet menni 5000ft ért, nah most elvileg kellett regisztrálni a honda.hu n, de már betelt az összes hely, de véleményem szerint hivd fel a hondát hogy most mi van ha nem tudtál regisztrálni,mert beteltek a helyek, de 100%lesz oylan ember aki nem tud majd elmenni szoval van esélyed! de ez ilyen egész napos porgi mert van kezdő 1,2,3 és halado 1,2,3 szoval szét van szorva az a 3 szor 20perc egész napra,,, nekem 9:00 11:45 15:10 kor van, de nekem a 15 :10 más nem is jo, szoval beakarom könyörögni magam kezdő2,3 nah az első indulására
helyedben felhivnám a hondát,jah és most szerdán lesz!
bármelyik autos motoro boltba kapsz! 500ft kb a vizszintezéssel meg vigyázz! ha megállit a rendőr nagy szarban vagy! ha már kicst feljebb hajlitod akkor is geciznek,,,
Természetesen nem az a rendszeres, hogy hatodikból álló helyzetben, piros lámpánál keresem az üreset, de 3-4.-ből már többször előfordult.
A hanggal kapcsolatban akkor nyugodnék meg, ha hallhatnám más fazer hangját, bár lehet, hogy mégsem?
Most, hogy nagyon belejöttem a kérdésbe, még egy: ha betartom a közlekedési szabályokat, akkor 6-7000 fölé nem pörgetem a motort. Pedig 14.000-ig pörgethető. Ellustul(hat) ettől a járgány?
Korábban szoci motorjaim voltak, azoknál létezett ez a probléma...
Robi
Az én vasam is 05'-ös (N) meg havernak is 05'-ös (S) van, az még nem tűnt fel, hogy a kuplung különösebben zajos lenne, lehet csak hallássérült vagyok szimplán persze egyesbe berakod akkor egyet "ránt" a gép meg kettőbe még finoman kell váltani, de amúgy nekem nincs gondom a váltással (amiket írtam sem gondok, csak ésszel kell váltani)
Nekem is van kis sipoló hangja, de ez kb. akkor tűnik fel ha netán sisak nélkül ülök a motoron, amúgy nem nagyon hallatszik konkrét sipolás
Ne butáskod... nem úgy kell megállni a motorral, hogy mész hatodikban, behúzod a kuplungot és megállsz... fogod magad és szépen visszapakolsz, kettőnél meg bepöccinted üresbe.... ha meg lámpánál bohóckodsz vele (néha nekem se úgy jön ki a lépés, hogy szépen visszapakoljam) akkor mikor nem "veszi" a lapot a váltó nagyon picit kuplung ki-vissza és akkor tuti, hogy aztán tudod pakolni.
szeretném kérdezni ,hogy a dunlop D252 gumi túra vagy sport? kb megtehető km? köxi
Van egy 2005-ös FZ6S gépem. Hol és milyen akksit érdemes venni hozzá?
Sajnos a mostani tönkrement.
régen jártam itt, beköszöntött a jó idő, és motorozok ezerrel. Megy a Fazer mint a lézer... he he.
Most jött a németektől az Abus tárcsafék záram, hát ezzel ölni is lehetne. Féltem a járgányomat, nagyon tetszetős. A motor olyan mint a nő, egy valaki jár vele, de többen is ráhajtanak, és szeretnék megszerezni...
Menet közbeni tapasztalataimhoz kérem a segítségeteket:
SirToma nevű fórumos írt pár bejegyzéssel előbb arról, hogy zajos a kuplungja (?).
Az enyém zajos. Alapjáraton is, menet közben is, kinyomott állapotban kevésbé, amúgy jobban. Most van 2800km a motorban, valószínűleg az előző tulaj nem sem volt jobb motoros, mint én. Nem vajpuha váltás, de nagyon igyekszem. Lehet így, ennyi idő alatt kinyírni egy kuplungot?
Ez az egyik tünet.
A másik: menet közben, főleg ha motorféken megy szabályosan "sípol" a blokk, olyan mintha trolin ülnék. Normális ez? Most volt szervízen a motor, olajcsere etc, de azt mondták tökéletes.
Harmadik: felfelé és menet közben lefelé csodás a váltás, de ha lámpánál megállok, és keresem az ürest, gyakran mintha a sebességváltó kar rugója (vagy más) nem húzná vissza a kart, és játszanom kell a váltóval. Egy kicsit fel, kicsit le, és akkor megy. Ez egyedi vagy a típus ilyen?
Motul olaj van, 5100 10W-50-es, a szervízben ezt használják.
Ezeket kivéve nagyon szuper a gép, imádom, hogy hatodikban akár lakott területen belül is cirkálhatok, főúton meg maga a mennyország. Még csak tanulom a járgányt, korábban nem volt ekkora járgányom.
Üdv,
Robi
húúú hogy kezdjem honda nyiltnap! 3szor 20percet lehet menni 5000ft ért, nah most elvileg kellett regisztrálni a honda.hu n, de már betelt az összes hely, de véleményem szerint hivd fel a hondát hogy most mi van ha nem tudtál regisztrálni,mert beteltek a helyek, de 100%lesz oylan ember aki nem tud majd elmenni szoval van esélyed! de ez ilyen egész napos porgi mert van kezdő 1,2,3 és halado 1,2,3 szoval szét van szorva az a 3 szor 20perc egész napra,,, nekem 9:00 11:45 15:10 kor van, de nekem a 15 :10 más nem is jo, szoval beakarom könyörögni magam kezdő2,3 nah az első indulására
helyedben felhivnám a hondát,jah és most szerdán lesz!
Tudjátok, hogy hol kapok fz6-ra rendszámtartót? Az enyém vmiért törött már így vettem és szeretném 1 picit felfele is vízszintezni