hát nézd... nem egy szöggel szokás javítani a defektet... nem mondtam, hogy dobnám kukába hanem azt mondtam, hogy ne szöggel foltozzon... olvasd el mit írok máskor, köszönöm
Dunakeszin állítólag van egy gumis, aki valami más technikával dolgozik, azt mondja 3- óra alatt csinálja meg, ha javítható, az M3 nál meg simán belefúr, vulkanizál, fél óra és kész.
A gyári dobok akusztikus csillapításúak, némi bontás árán ez a csillapítás megszűnik és kvázi egy nyitott cső lesz belőle. A sportcsövek abszorbens csillapításúak, ha már nyitott akkor inább az...
Egyiknek sem vagyok a híve: alsó tartományban az a minimális nyomaték is elvész, ami van.
Az SMK kormány jóval egyenesebb, ha ugyanazt a kormánymagasságot akarod tartani, akkor kell még bele plussz kiemelő. Bár ha szeretsz hasalni...
Fék jó, egy ujjal kezelhető.