Node komolytalanra fordítva a szót! Más téma!
Hallott már valaki olyat közületek, hogy gyári kipu dobot mesterember alakít egy kicsit hangosabbá? Nem brutál szportingra, csak valamivel határozottabb hangja legyen! HA van okos kipus ismerős szóljatok!
ha egy gumi szálszakadásos azt szerintem egy komoly, méretes puklival mutatja. Miért komolyan! Ti mind kidobjátok a gumikat 1-2 Ekm után egy szög miatt? Adjátok ide mind! Első is jöhet! :D
Semmi extra! Én vagy 6-9 E km-rel ezelőtt kaptam 2 szöget rövid időn belül. Mindkettőt szakszerűen kifúrta egy gumis, belevulkanizált egy gumidugót belülről. Soha nem lesz vele bajod.
hát ha ott valami szálat elnyesett akkor az a gumi nem fogja sokáig húzni és remélhetőleg semmi bajod nem lesz ha neadj Isten tényleg megadja magát alattad...
még március végén motoroztam egy fickóval aki egy ezres gixerrel jött velünk (aszem k6 vagy k7-es volt) és a parkolóban néztem a gumiját... volt benne egy szeg... azt mondta ő rakta bele mert lyukas volt és így betömítette, nem enged neki hát... ilyent ne csinálj semmiképpen szerintem
Kaptam egy vasdarabod a hátsó kerekembe, futófelületen van, és szép lassan eresz le. Felhívtam több gumist megoszlanak a vélemények így látatlanban is. A kérdésem az lenn, hogy javítható a hátsó gumi egyáltalán vagy nem szabad javítani. Még elég jó állapotban van 5000 még biztos bírna, FZ6S a motor.
Redfazer: nálad nem volt semmi gond a mocival ugye? Nálad is csörgött már a kuplungkosár?
Szerelők azt mondják, nem érdemes kicserélni, mert később megint elkezdni...
Kis kuplungkosár csörgés, és a tank sérülésen kvül ,semmi gond nincs a mockóval....
29800 van most benne és elvileg 26-nál volt szervizben, tavaly októberben volt szervizben...
Szerda óta beledobtam 730km-t.
De csomószor esik az eső, és nem merek kimenni vele....
Úgyhogy sajna...
használati utasitás szerint gyertyát mikor kell benne cserélni? fz6n 2006 os
(én használatis utasitásom 150 km rel messzebb van,sass szemeim odáig nem látnak el )
Amikor leadtam a mostani gépedet a szalonba, ott a következő tulaj úgy vette meg, hogy leszervizeltette, ezt a szervizes srác mondta nekem. Akkor volt benne 18 ezer körül.....Aztán kb. egy év múlva éppen én is olajcserére vittem a nagyfazert, mikor megint ott állt a motor a szerelőpadon, olajcsere miatt. Akkor 24 ezer volt benne és Motult kapott. A légszűrőcseréhez nem az idomot, hanem a fekete műanyag betéteket kell kiszedni. Én is hol Motult, hol Castrolt rakattam bele annakidején. R 4 full szintit ne rakj bele, nem szereti! A váltó főleg nem, de a blokk is zajosabb tőle. A láncot mindig brigéciollal szoktam takaritani, láthatod, még most is milyen jól birja. Ha van még kérdésed, csak nyugodtan....
Honnan lehet tudni hogy egy Fazer volt?Ismerős volt?Gondolom nem volt szegénynek jogsija rá 17 évesen.Sajnos ez benne van mindenkivel megeshet ilyen.Szomorúak ezek.
Maradj a 6000 km-enkénti cserénél: Pörgős motor. kevés olajjal - ha a Hondában 6000-et bír az olaj, akkor ebben is.
Óraállítás: ez csak akkor működik, ha a teljes km számlálón van az óra. Ja és a select+reset gombot egyszerre kell lenyomni. Egy kattanást kell hallani nem kettőt gyors egymásutánban.
Hallott már valaki olyat közületek, hogy gyári kipu dobot mesterember alakít egy kicsit hangosabbá? Nem brutál szportingra, csak valamivel határozottabb hangja legyen! HA van okos kipus ismerős szóljatok!
mikor kapom a képeket?
még március végén motoroztam egy fickóval aki egy ezres gixerrel jött velünk (aszem k6 vagy k7-es volt) és a parkolóban néztem a gumiját... volt benne egy szeg... azt mondta ő rakta bele mert lyukas volt és így betömítette, nem enged neki hát... ilyent ne csinálj semmiképpen szerintem
Kaptam egy vasdarabod a hátsó kerekembe, futófelületen van, és szép lassan eresz le. Felhívtam több gumist megoszlanak a vélemények így látatlanban is. A kérdésem az lenn, hogy javítható a hátsó gumi egyáltalán vagy nem szabad javítani. Még elég jó állapotban van 5000 még biztos bírna, FZ6S a motor.
Köszi
Redfazer: nálad nem volt semmi gond a mocival ugye? Nálad is csörgött már a kuplungkosár?
Szerelők azt mondják, nem érdemes kicserélni, mert később megint elkezdni...
Kis kuplungkosár csörgés, és a tank sérülésen kvül ,semmi gond nincs a mockóval....
29800 van most benne és elvileg 26-nál volt szervizben, tavaly októberben volt szervizben...
Szerda óta beledobtam 730km-t.
De csomószor esik az eső, és nem merek kimenni vele....
Úgyhogy sajna...
Köszönöm, sikerült.
Vettem, és a többit is pótoltam.
(én használatis utasitásom 150 km rel messzebb van,sass szemeim odáig nem látnak el )
Óraállítás: ez csak akkor működik, ha a teljes km számlálón van az óra. Ja és a select+reset gombot egyszerre kell lenyomni. Egy kattanást kell hallani nem kettőt gyors egymásutánban.