Köszi brutus, én is így gondoltam...
Eladni a közeljövőben úgy se szeretném a vasat, ha idősebb lesz, 10 év körüli akkor meg sztem már mind1 a szervizköny, úgyis gyanúsnak találnák hogy végig pecsét, sztem....
Motorra vigyázok, féltem, törölgetem.
Vettem fasza motul láncspray-t, és most veszek petróleumot pucolni....
Olaj és szűrőcserét akarok, magam miatt.....(csak hogy biztos legyek benne, hogy mi van a gépemben)
Viszont szelepállítás az már szerelős lesz valszeg.
Meg nem tom, gyertyát mikor kellene cserélni...
1x összefutnák veletek szívesen, és akkor szemrevételezhetnétek a gépet, hátha van még jótanács!
Idomot nem kell piszkálni, csak a tankot leszedni, légszűrőház szétkap, első légtér kitisztít, szűrő csere.
Én szervízbe hordom, mert:
- szervízkönyv
- nincsenek szerszámaim hozzá
- profi szerelők, oda-vissza uttal hamarabb megvan
- a szerelők cimbik, jó köztük és motorok között lenni.
Nekem azt mondták a Yamahában hogy ők Mobil1et raknak bele.Egy másik boltban mondták a Castrolt mert abban több a fincsi dolog.Mégpedig a Castrol Power 1GPS ACTEVO 4T 10W40. itt nézd meg 1900/liter.vegyél bele 4et (nem fog kelleni mind).Én voltam a Yamahában jo buzik voltak semmire sem akartak normálisan válaszolni meg azt mondták hogy minimum 55 ezer ft.olaj,olajszűrő.légszűrő,gyertya.én ezt 35ből megoldom és olan szerelő cseréli ki akit nézek miközben dolgozik.igy legalább én is tanulok,meg biztos hogy kicseréli amit odaadok.hallottam már hogy ez nem minden szervizben természetes.szerintem ha nincs szervizkönyved és nem kell a pecsét akkor ne gyári szervizbe vidd mert megsporolsz min. 20 ezret.midenre dupla árat számolnak.menj be egy normális boltba és ott meg van a könyvben h Fazerbe milyen cuccok kellenek és fele áron beszerzik neked.Vagyis nekem igy volt.:-)
még egy kimondottan motorkerépárokhoz gyárto motorolajat tudok ajánlani nektek!
neve: SILKOLENE COMP4 , a motul 5100 olaj tudását picivel felül mulja, és olcsobb
olajszürök kb 1000-2000ft között vannak,,,
én saját tapasztalatom, ameddig garanciás volt a moci hivatalos szervizbe vittem, de többet nem!
nekem más a szitu (05'), szóval sokat nem tudok segíteni... de viszem majd 20 ezres szervizre a gépet, hogy a vezetett szervizkönyv meglegyen, multkorjában 20k-t fizettem olaj-olajszürő-fékolaj cseréért a 10 ezres szervizen, a légszürő ki lett pucolva azt a közeljövőben le fogom cserélni (valami 8000 HUF lett volna) azért jó volt ott lenni mikor csinálta a szerelő a cseréket... még hütőfolyadékot fogom lecserélni valamikor... mondjuk ahhoz nekem is kell szereznem valami segítséget
+2003-as a vas.
Utsó szerviz is benne volt, nemsokára meglesz a 30ezer.
30-nál kéne szervizbe vinni?
Megéri szalonba ill műhelybe csináltatni, vagy olaj+szűrőcsere otthon, és kész!?
+ ha van vm gondom elviszem szerelőhöz!? Vélemények?
Szelepállításra el akarom majd vinni, de szalonba ill hivatalos szervizbe elég lehúzósak!
Jó áron van! Csak meg kell várnom a fizut!
Szűrő mennyibe fáj?2-3 ezer?
Légszűrő csere nem tudjátok hogy zajlik?
Két oldalsó idom leszed, +tank leemel?
FZS600 2003
Csak kíváncsi voltam ki mit mond.De érdekes hogy mindenki mást rak ugyan olyan motorba és mindenki mondja hogyez válik be.sztem ma már nagyon szart nem gyártanak.bár..........
Eladni a közeljövőben úgy se szeretném a vasat, ha idősebb lesz, 10 év körüli akkor meg sztem már mind1 a szervizköny, úgyis gyanúsnak találnák hogy végig pecsét, sztem....
Motorra vigyázok, féltem, törölgetem.
Vettem fasza motul láncspray-t, és most veszek petróleumot pucolni....
Olaj és szűrőcserét akarok, magam miatt.....(csak hogy biztos legyek benne, hogy mi van a gépemben)
Viszont szelepállítás az már szerelős lesz valszeg.
Meg nem tom, gyertyát mikor kellene cserélni...
1x összefutnák veletek szívesen, és akkor szemrevételezhetnétek a gépet, hátha van még jótanács!