Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tegnap lettem gazdája egy fz6 fazer-nek. Külföldről jött, ezért nincs meg a használati utasítása. Felhívtam a Yamaha Hungáriát: - ők nem adnak, csak a márkakereskedés, - a márkakereskedés is csak az itthon forgalomba helyezett gépeknek, - ha mégis vennék: 10.000.- Ft. azaz: tízezer Ft. + ÁFA ! Letöltöttem (ingyen) a Yamaha honlapról az angolt, lefordítgattam az engem érdeklőket, de sajnos nem oké.
Kérdezlek benneteket:
1., Az egyik kereskedésben és egy szerelő is 10.000 km-es olajcsere intervallumot mondott, ezzel szemben az angol manual 6000km-kénti cserét ír?! Mit ír a magyar használati?
2., Az órát úgy kell beállítani az angol man. szerint: gyújtáskulcs be+gyújtás rá+megnyomni 2 mp.-ig a reset és select gombot. Erre nem reagál semmit.

Válaszotokat előre is köszi: Attila
http://www.haon.hu/hirek/im%3A...

Ennyi maradt a Fazer-ből... Óvaton b'meg, óvatosan... vigyázzatok Magatokra...
mi van itt emberek? a gumi topicban is oltják egymást az emberek, itt is! mindenki bal lábbal kelt fel?
kellett nekem beszolni, mingyárt megkapom hogy huzzaka vérbe
Téged meg várnak a köcsögök. Na húzzál korongozni.
innen van
igen arra van amire akarom, hogy legyen
Ok, majd akkor biztos a munkaidőd után. Köszi előre is.
Sportmotor.hu-ra azért van időd?
hát... sajnos ez nem a Te napod mert azért ez elég durva szöveg és én a munkaidőmben nem fogok nekiállni lefordítani az tuti.
Valahonnan én is kitudnám másolni, és bebiggyeszteni ide. És itt van e...
hát most erre... fogj egy szótárat és hajrá
Jó, de mit jelent magyarul?
olyan hülyeékre is kéne gondolni mint pl én! aki nem tud angolul!bár tény hogy nem nekem irtad az üzit
Synthetic ester oil compositions containing organic sulfonic acid ammonium salts as load-carrying agents
leírása:
A neutral oil soluble organosulfonic acid ammonium salt formed by reaction of C1 -C26 sulfonic acid with a nitrogen base chosen from the group consisting of mono-, di-, and tertiary amines, acid addition salts of such amines, or quaternary ammonium compounds, the nitrogen base having at least one hydrocarbyl group containing from about C1 to C36 carbon atoms, is added to an oil composition to improve the load-carrying capacity of the oil composition. The sulfonic ammonium salts are particularly effective in synthetic ester lubricants used in turbine engines. The oil compositions of this invention are also compatible with the silicone and fluorosilicone seals used in such engines.

Castrolnál mi az actevo?
hát... akkor majd 150 év múlva elporlad... kötekedős kedvedben vagy? amúgy azt írtam, hogy nem fog elporladni...
És mi az az észter? Mert nagyon jól hangzik, eladható vele a termék, de mit jelent?
Mindig brigéciollal takarítottam a láncot..és érdekes, még +40 ezer után sem porladt le a motorról.
760mm lang, 75mm hoch, 155mm gekröpft
28,5 mm átmérővel elméletileg

oszt lehet nem jó infót találtam a neten
Este küldök képet a kormányról, meg lemérem, hogy milyen hosszú. Természetesen univerzális.
meg lemérnéd hogy milyen széles a kormány?
amugy én sem erőltettném a fullszintetikus olajat, akárhány szerelővel beszéltem azt mondták bőven jo a félszintetikus!
hello

tudnál küldeni képet a kormányrol? nekem ujabb fazerem van de gondolom erre is rálehet tenni.
email cimem: freemailpeter@freemail.hu
Én olajat 6.000-ként cseréltettem.
Én nem erőltetén a fullszintetikus olajat, az FZS nem szereti. Párszor már leírtam, többször nem fogom, majd visszaolvas aki kíváncsi rá. Nekem a Motul 5100 10W40 bevált, de nem fogom senkire ráerőszakolni. Olajszűrőt, légszűrőt jó áron a Pinkmotors -tól tudtok venni. A szelephézag- és karbiszinkron állításnál pedig forduljatok hozzáértőhöz, az nem sufnis dolog mint az olajcsere és hasonló apróságok.

Más:

Mielőtt eladtam a Fészert leszedtem róla az LSL superbike alu kormányt (titán színű). A motorkiállításon vettem, kb. 1,5 hónapig volt a motoron, ha valakit érdekel 10e Ft (14.500,- volt). Nekem sokkal jobban tetszett mint a gyári.
Dettó.nekem sem a szerelövel volt baj hanem aki intézte.mindent fogoval kellett kihuzni belöle mintha ö tenne nekem szivességet.na mondom nemá.ez amugy a szolnoki Yamaha Zakar.volt már ott vki?
nekem nem a szervizes srávóccal van bajom a yamaha kereskedésbe! ahova hordom(HORDTAM),hanem a főnökkel, aki mindenért fel számol nem kevés árat, 10ezres szerviznél amiko ott se volt , a lánc állitásért is felakart számolni mondom: nem is kellett állitani a láncon,JAAA hopáá

amugy ugyanugy szervizes gyerekhez hordom a mocit,csak házhoz,,, ócsobb és a láncállitásért se kér pénzt
A régebbi Fazert 10ezrenként kell szervizelni ugyhogy neked akkor a 30as jön,nekem meg a 20as.szervizkönyv meg a pecsét engem sem érdekel.az a lényeg h én tudjam h ki van cserélve és ne vágjanak át.hiába adnal pecsétet ha ki sem cserélik vagy vmi szart raknak bele nem azt amit odavittél.persze az más ha haver a szerelő:-)