Tavaly amikor voltam fenn GG-n egy tag ugyanazt csinálta, amit neked írtak (hirtelen ad hoc megállás a leglehetetlenebb helyzetben). Én korrekt voltam, a 2. után mondtam neki, hogy ezt mégegyszer ne, mert legközelebb inkább kiütöm alóla.
Bár senki kedvéért nem fogok belerongyolni egy ismeretlen szlovák kanyarba a régi macadam 90-es gumimmal. Azzal a tudattal, hogy a szlovákok nem sóznak télen, hanem szórnak kaviccsal. Én elcsúsznék, a csapat többi tagja meg felsegítene. - 200 ezer. Szóval, ha ezt valaki nem érti meg azzal én többet egy métert se gurulok! ja, és a BMW-sek kb 2 méter követési távot tartottak. A nagy rutinosok. Ha egy erősebbet fékezek lazán átgázoltak volna rajtam.
Az nincs igazából. Leírják a véleményüket, ez a vége. Túl nagy eltérések vannak a motorok között ár ill. teljesítmény szinten. Nekem a japó véleménye jött be nagyon: szerinte ebben a katzegóriában inkább a stílus miatt veszik az emberek az adott motort semmint a teljesítményért.
Menetteljesítményben tényleg jobb, főleg, hogy az a 150 ccm inkább löketben több.
De ez csak egy dolog, nem sok helyen tudod kihasználni, pláne ilyen bírságok mellett, vagy Ausztria, balkáni országok etc....
No meg persze az utas, csomagok és hasonló gondok. FZ6-ra nem egy rendszer készült (ne feljtsük el, ebből a motorból Európában 20-22e-t értékesítenek évente).
Épp krisztián motorját stiröli.
More ezt kell csinálnije