Kitöltöttem az adatlapot. Bocsesz...
Nekem is 16 liter ment bele, amikor villogni kezdett a legalsó jel és elindult a számláló nulláról. 256 kilométert mentem vele addig. Nem értem a rációt. Talán még számolt volna kb. 50 kilométert, amíg kifogy?
Gondolom, csak megyünk egy pár km-t, úgy lazán ahogy tegnap este.....
Biztos válaszolnak majd neked a srácok, sztem nem lehet gond vele, hiszen "gyári" vagy mi.....
Most megyünk anyámhoz, de du mehetünk, csak ne essen....
Gödöllő környékén nem akar vk gurulni 1-et? Csak lazán...
xema adatlapod töltsd ki, mert így senki sem fog neked válaszolni a fórumon.
Egyébként ezt én is megszerettem volna kérdezni a tapasztaltabb kollégáktól. Nekem még 7 liter benya volt a tankban, mikor az utolsó csík elkezdett villogni ill. megjelent a számláló. Szervízkönyv szerint akkor kellene számolnia mikor eléri a tartalékszintet 3,6 l. Akkor most hogy is van ez?
Nem aludtam, filmeztem ahogy azt sms-ben is írtam, de hallottam mikor elöttünk elmentél. Finster bácsi odaköszönt
Este benne vagyok egy laza körbe, bár az olajszint most izgatja az agyamat.
Sziasztok!
FZ6N tulajoktól szeretném megkérdezni, hogy hogyan is működik tulajdonképpen a műszerfalon az a számláló, ami akkor kezd el nulláról számolni, ha a tankban a benzin eléri a tartalék szintet. Illetve hány kilométert lehet tartalékkal elmenni. Sajna csak angol leírást tudtam letölteni, de hiányos a nyelvtudásom:) és a gépem is csak pár hete van meg....
Előre is köszi!
Reggel voltam feléd, azt hittem még alszol! :D
Be kellett mennem a gyárba, 1ik szerverrel gond volt.
Mentem 1-2 kört, hamár elővettem a gépet.
Kicsit átnéztem ma jobban, lebontottam 1-2 idomot, hogy lássam mivan.....
Mindent okésnak találtam, viszont 30perc után is meleg volt a blokk, és okés hogy gyújtás nélkül nem megy, de én még nem láttam/halottam bekapcsolni az enyémet.
Veszek petróleumot, a kezelsi is azt írja...
Nincs valakinek 03'-as fzs600 -hoz kezelési útmutatója?
Beszkennelve vagy valami úton-módon megköszönném, főképp színesbe.
Másolva is jó, max elmegyek érte, és akkor rendezzük!
Kaptam egy másoltat, de halvány, és csomó kép hiányzik....
Előre is köszi
Papi, asszony este könyvel, azt mondta mennyek 1-2 kört ha akarok!? Na?
Az a vicces, hogy csak nálad kapcsolt be a ventim a kapuba....mikor hazaértem és gurultam be a garázsba nálam már nem járt. Különben az volt az első alkalom, hogy bekapcsolt, előtte én se hallottam.
Csütörtökön viszem a vasat 1000km-es szervizre. Olajat, olajszűrőt alapból cserélik a szerviztáblázat szerint. Tegnap kíváncsiságból kicsavartam a nívópálcát (először) és meglepődve tapasztaltam, hogy szinte a minimál értéknél van az olajszint. Normális ez új gépnél? Kajálná az olajat?
hello tul sok értelmes képet nem tudok küldeni, mert csak egy helyről tudtunk fényképezni a célegyenesnél! de adsz egy email cimet oda küldök egy párat!
Azért csodát nem kell várni a pc-től sem.
Az FZ1 egy kevésbé bevállalos embereknek készült kisebb teljesítményű sportmotor, teljesítménye csak felső tartományban van. PC-vel max kisimithatod a nyomatékgörbét, valamelyest. A rövid löket átka...
nekem is vizes lett a hátam, de inkább az idegtől... kicsit izgultam azt meg hogy alul nem húz, nem tudom megítélni, mivel nekem ez az első motorom, nincs mihez viszonyítani... de már hallottam róla én is itt a fórumon, és beszéltem is már az AGO MOTORS al egy power commander ügyében ami segít a dolgon.
lenne egy kérdésem. én tegnap a gyári túragumival körözgettem, és azt hallottam kicsit engednem kellett volna belőle, a pályára... kell ezzel foglalkozni?
Xtremist1000 azt mondta hogy az alapjárati keveréket lehet vele állítani.
A motorom tegnap egymás után kétszer nem indult be. Meleg motornál.
Neked csináált már ilyen?Semmilyen hibakódot nem ír ki.
hello, emlékszek a motorodra, meg is örökitettem szép,,, majd valamikor én is ilyet akarok venni,meg ilyet is akartam igazábol kiprobálni ,de nem sikerült fejidomossal mentem de nem ahhoz vagyok hozzászokva, elégé zavaro volt, de alulraol nem éreztem valami nyomaték bombának ahhoz képest hogy ezres, egy fejidom nélkülit akarok kiprobálni , az a nekem valo igazi utcai harcos
amugy a király volt motorozni sikerül 2szer 25 percet lenyomni,csöppet el is fáradtam
Freemail, azthiszem téged láttalak a narancs fz6 al az euroringen ma délelött, én vagyok az aki feltartotta a motorosokat azzal a sárga fz1 el... második hetem motoron és első alkalmam pályán, nagyon király volt!
legközelebb is írjátok légyszi ha van hasonló... ott a helyem, kell a gyakorlás :)
Nekem tele tank volt, most mentem 252km-t, és még negyed és fél között van! Sportdobbal...
Nekem is 16 liter ment bele, amikor villogni kezdett a legalsó jel és elindult a számláló nulláról. 256 kilométert mentem vele addig. Nem értem a rációt. Talán még számolt volna kb. 50 kilométert, amíg kifogy?
Biztos válaszolnak majd neked a srácok, sztem nem lehet gond vele, hiszen "gyári" vagy mi.....
Most megyünk anyámhoz, de du mehetünk, csak ne essen....
Gödöllő környékén nem akar vk gurulni 1-et? Csak lazán...
Egyébként ezt én is megszerettem volna kérdezni a tapasztaltabb kollégáktól. Nekem még 7 liter benya volt a tankban, mikor az utolsó csík elkezdett villogni ill. megjelent a számláló. Szervízkönyv szerint akkor kellene számolnia mikor eléri a tartalékszintet 3,6 l. Akkor most hogy is van ez?
Nem aludtam, filmeztem ahogy azt sms-ben is írtam, de hallottam mikor elöttünk elmentél. Finster bácsi odaköszönt
Este benne vagyok egy laza körbe, bár az olajszint most izgatja az agyamat.
FZ6N tulajoktól szeretném megkérdezni, hogy hogyan is működik tulajdonképpen a műszerfalon az a számláló, ami akkor kezd el nulláról számolni, ha a tankban a benzin eléri a tartalék szintet. Illetve hány kilométert lehet tartalékkal elmenni. Sajna csak angol leírást tudtam letölteni, de hiányos a nyelvtudásom:) és a gépem is csak pár hete van meg....
Előre is köszi!
Illene már 1-2 kép az adatlapodra!
Reggel voltam feléd, azt hittem még alszol! :D
Be kellett mennem a gyárba, 1ik szerverrel gond volt.
Mentem 1-2 kört, hamár elővettem a gépet.
Kicsit átnéztem ma jobban, lebontottam 1-2 idomot, hogy lássam mivan.....
Mindent okésnak találtam, viszont 30perc után is meleg volt a blokk, és okés hogy gyújtás nélkül nem megy, de én még nem láttam/halottam bekapcsolni az enyémet.
Veszek petróleumot, a kezelsi is azt írja...
Nincs valakinek 03'-as fzs600 -hoz kezelési útmutatója?
Beszkennelve vagy valami úton-módon megköszönném, főképp színesbe.
Másolva is jó, max elmegyek érte, és akkor rendezzük!
Kaptam egy másoltat, de halvány, és csomó kép hiányzik....
Előre is köszi
Papi, asszony este könyvel, azt mondta mennyek 1-2 kört ha akarok!? Na?
Az a vicces, hogy csak nálad kapcsolt be a ventim a kapuba....mikor hazaértem és gurultam be a garázsba nálam már nem járt. Különben az volt az első alkalom, hogy bekapcsolt, előtte én se hallottam.
Csütörtökön viszem a vasat 1000km-es szervizre. Olajat, olajszűrőt alapból cserélik a szerviztáblázat szerint. Tegnap kíváncsiságból kicsavartam a nívópálcát (először) és meglepődve tapasztaltam, hogy szinte a minimál értéknél van az olajszint. Normális ez új gépnél? Kajálná az olajat?
ezek a power commanderek mit csinálnak vagy hogy müködik? befecskendezést modosit ? vagy mi a szösz?
Az FZ1 egy kevésbé bevállalos embereknek készült kisebb teljesítményű sportmotor, teljesítménye csak felső tartományban van. PC-vel max kisimithatod a nyomatékgörbét, valamelyest. A rövid löket átka...
lenne egy kérdésem. én tegnap a gyári túragumival körözgettem, és azt hallottam kicsit engednem kellett volna belőle, a pályára... kell ezzel foglalkozni?
(magyar nincs)
Ha 2004-es a ló, akkor nem FZ1, hanem FZS1000. Ok, Ámerikában FZ1-nek hívták, de akor is FZS1000.
A motorom tegnap egymás után kétszer nem indult be. Meleg motornál.
Neked csináált már ilyen?Semmilyen hibakódot nem ír ki.
amugy a király volt motorozni sikerül 2szer 25 percet lenyomni,csöppet el is fáradtam
Freemail, azthiszem téged láttalak a narancs fz6 al az euroringen ma délelött, én vagyok az aki feltartotta a motorosokat azzal a sárga fz1 el... második hetem motoron és első alkalmam pályán, nagyon király volt!
legközelebb is írjátok légyszi ha van hasonló... ott a helyem, kell a gyakorlás :)