azt nem tudom az emberek miért nem használnak valami épkézláb mailboxot... ott van a gmail... sok giga helyed van, nem telik be, akkora levelet küldhetsz mint az állat stb.
Az email cím jó! 5Mbt-ot biztos tudok fogadni. De inkább küldjél kevesebbet. Vagy tedd bele az egészet egy mappába és töltsd fel a DATA-ra. Az ott kapott hivatkozást/linket meg küld el.
Egyébként nem véletlen, hogy a gépkönyv szerint a BT020-at meg a D252-t ajánlják a motorhoz: ezeknek a meredeksége olyan, hogy a lábtartó koptatója éppen csak koccan ha már a gumi legszélén jársz.
A Metz Z6 meg a Pirelli DS ugyanolyan meredekségű. A minta is passzol azzal a kiegészítéssel, hogy a Z6 gömbölyű ívekkel van rajzolva a DS meg szögletesekkel. Nem lepődnék meg, ha ugyanabban a gyárban készülne mindkettő (Made in Germany ugye...).
Valamikor régen kiscsikó koromban mikor még pótkocsis Liazzal jártam, az is csak dupla kuplungolással és megfelelő nagyságú gázfröccsel vette recsegésmentesen a sebességeket. (Nem szinkronizált váltó!) Viszont mikor kis idő múlva ráéreztem, eltudtam járni akár kuplung nélkül is, 30 tonnával a hátam mögött.....Csak az elinduláshoz és a megálláshoz kellett a kuplung. Ez csak érdekesség, bocs az off-ért.
Azért van némi külömbség a bal oldali a Metz a jobb a Bridgestone.
Amikor a Bridg már lapon van a Metz en még kb 2 cm a majré csík érdekes erre eddig nem is gondoltam.
Csak amiota TJ mondta.
Mi az a piros gomb a kormányon esetleg tud valaki segíteni ?
Van egy eladó teljesen új Givi V 46 dobozom! Ára: 44 E Ft! Érd: pereiro@freemail.hu
Sárga R1-el a haverom ment.
Rólam sincs? Kék r6r-el mentem. Kék spidi ruha, kék-fehér agv sisak...
köszi-köszi
Rólunk nem találtál 1 képet sem? Vagy csak nem volt még időd átnézni?
Amikor a Bridg már lapon van a Metz en még kb 2 cm a majré csík érdekes erre eddig nem is gondoltam.
Csak amiota TJ mondta.