Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért nem kell a Finnekhez menni bemegyek a Metroba oszt veszek Polonak
Mi van sztrájkoltok mint a BKV.
Mi az a piros gomb a kormányon esetleg tud valaki segíteni ?
az spec. Polonak van beígérve és állítólag nagyon finom... azt a kicsit sztem holnap meg is fogom enni
Fazerina, ez kész...
a Finn éves nemzeti csokitermést felvásároltam
jah... gumitémára ugrunk remélem a héten belecsapok a gépbe 2000 km-t és akkor már cserélnem kell a gumim tényleg
Részletezd plíííz.
azt nem tudom az emberek miért nem használnak valami épkézláb mailboxot... ott van a gmail... sok giga helyed van, nem telik be, akkora levelet küldhetsz mint az állat stb.
Sziasztok!

Van egy eladó teljesen új Givi V 46 dobozom! Ára: 44 E Ft! Érd: pereiro@freemail.hu
Majd meló után újrajátszom otthon .
Az email cím jó! 5Mbt-ot biztos tudok fogadni. De inkább küldjél kevesebbet. Vagy tedd bele az egészet egy mappába és töltsd fel a DATA-ra. Az ott kapott hivatkozást/linket meg küld el.
Erre küldtem robert.vida@eon-hungaria.com , csak lehet az volt a cumi, hogy túl sokat küldtem. Hány megát tudsz fogadni ?
Nekem nem küldtél egyet sem emailben.
Sárga R1-el a haverom ment.
Rólam sincs? Kék r6r-el mentem. Kék spidi ruha, kék-fehér agv sisak...
Annyi van, amit emailban küldtem neked. Rólatok sajna nem találtam, ahol R1 el mentek.
Légyszi ide küldd: yzf-r1@t-online.hu
köszi-köszi
Bocs, hogy bele szolok, de nem túl célszerű két teljesen más területre fejlesztett gumiabroncs összehasonlitása, hogy melyiknek milyen a karkasztja.
Oli.
Rólunk nem találtál 1 képet sem? Vagy csak nem volt még időd átnézni?
Egyébként nem véletlen, hogy a gépkönyv szerint a BT020-at meg a D252-t ajánlják a motorhoz: ezeknek a meredeksége olyan, hogy a lábtartó koptatója éppen csak koccan ha már a gumi legszélén jársz.
A Metz Z6 meg a Pirelli DS ugyanolyan meredekségű. A minta is passzol azzal a kiegészítéssel, hogy a Z6 gömbölyű ívekkel van rajzolva a DS meg szögletesekkel. Nem lepődnék meg, ha ugyanabban a gyárban készülne mindkettő (Made in Germany ugye...).
Vau-vau. Január óta itt is tudsz képgalériát létrehozni.
Hová küldjem? Adj emailcímet!
Valamikor régen kiscsikó koromban mikor még pótkocsis Liazzal jártam, az is csak dupla kuplungolással és megfelelő nagyságú gázfröccsel vette recsegésmentesen a sebességeket. (Nem szinkronizált váltó!) Viszont mikor kis idő múlva ráéreztem, eltudtam járni akár kuplung nélkül is, 30 tonnával a hátam mögött.....Csak az elinduláshoz és a megálláshoz kellett a kuplung. Ez csak érdekesség, bocs az off-ért.
Azért van némi külömbség a bal oldali a Metz a jobb a Bridgestone.
Amikor a Bridg már lapon van a Metz en még kb 2 cm a majré csík érdekes erre eddig nem is gondoltam.
Csak amiota TJ mondta.
Amiről TJ a multkor beszélt a gumik hegyességi szöge Metzeller sportech M3 és a Bridgestone BT 20 összehasonlitása a Metzeller sokkal hegyesebb,