Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Fz6-hoz (04-07) keresek műszerfalat. Tudtok nekem mondani Mo-n bontót vagy embert akinek lehet?
Ill. Usa-ban már találtam csak nem vagyok benne biztos, hogy állítható a mérföld / kilométer a kijelzőn.
Át lehet ezt állítani? A válaszokat előre is köszi...
Nekem nem megy a kuplung nélküli váltás, és valószínűleg a Szlovákiai túra se. Nem enged el a főnököm
Igaza van Arnoldnak.
Aki tud váltson előre koronát ,ne huzzuk az időt a határon.
Teljes menetsúly = 2 férfi ráül a motorra.

Tükrönként egy-egy csavar. Felül, a belső oldalon: horizontális beállítás, alul a két szélén: vertikális beállítás (óramutató járásával egy irányban csavarva megy a sugár lefele).
Jó ötlen, főleg ha van 50kg.-os szerelő !
De félre a tréfával, igaziből teljes menetsúllyal kellene, dobozokkal, ami úgye vicces lenne.
Azt hittem van egy csavar ( amit egyenlőre még nem vettem észre ), amin beállítom úgy 30m-re előre az aszfalton ?
Ültess fel magad mögé egy szerelőt...
Tud valaki segíteni a fényszóró beállításával kapcsolatban ( Fazer S2 ).
Az a gond ,hogy szinte mindig két személlyel megyek, és a kollégákat vakítom,én meg látom ,hogy a fák tetejét világítom.
A könyv szerint - szakszervízben, de oda egyedűl szoktam járni :(

Az évadnyítora nem jelentkeztem előre, de nagyon ott szeretnék lenni ( 2fő ).
A korona váltása a határon, szerintem se jó megoldás !
Akinek kell ,vegye meg előre ( szerintem )
Hááát... Néha azért le kellett húzodtam egy-két sportmotoros elől. Volt hogy szemből is jöttek - az én sávomban.
hm... azt a részt rohadtul nem ismerem, de biztos jó volt arra is én nagyon élveztem a mókát a haverokkal
Asszonypajtást motoroztattam meg, Dunapart Komáromig, Pilisi kitérővel, meg csapatás az 1esen vissza...
mert még akkor indultunk motorozni... szombat is király volt akkor mentem egy Szekszárd-Szálka-Bonyhád-Szálka-Szekszárd-Dunaszekcső-S
zekszárd kanyart, vasárnap meg Szekszárd-M9-Sükösd-Soltvadkert-Sükösd-Baja-Bátaszék-B
onyhád-Komló-Sikonda-Pécs-Bonyhád-Szekszárd kanyart
felétek mi volt a "termés"?
Szasz Karu!

A határátkelőhelyes találkaponton oda van írva, hogy itt lehet pénzt váltani.

Azért szerintem ne mindenki ott váltson, mert tavaly csak 18 motor volt, de vagy 40 percig váltottuk a lét. Most az 50 motornál minden közös progi megakasztja rendesen a gurulást.

Arnold
Egyszerre nyomod a két gombot, amíg villogni kezd az óra. A rövidebbel lépteted, majd a hosszúval átváltod a percre. Majd ha azt is beállítottad, akkor megint a hosszú.
Valahogy lehet, de ezzel kár szórakozni. Venni kell még egy másik motort, amit csak nyáron használsz.
Kérdésem van. Hogyan kell fzs600-on órát állítani? A 2 db gombot minden kombinációban próbáltam, de nem jött be (kézikönyvem meg nincs és a neten sem leltem pedig végigtúrtam...)
Te miért nem motorol(tál)sz?
elég sima a kuplung nélküli váltás... gyorsabb is... király... csak rohadtul rá áll a kezem a kuplungolásra
Motorokat felkésziteni a túrára.
Le fogok mindenkit ellenőrizni főleg a láncot
Nem tűrök semmi féle lazaságot
Mi van hol vagytok kapjátok össze magatokat 27.én évadnyito fazer túra.
Szétcsapok közöttetek.
Nekem a tükrök egy nagy piros műanyagon vannak..........akkor az?
Hát az amire a két tüköris fel van szerelve vagy tévedek
Húúú de szar idő van
Állj! Először azt tisztázzuk le, hogy melyik a kormány.....
Nemannyira a fordulatszám, inkább a gázkezelés számít. Kicsit ráterhelsz a váltóra felfelé, gáz egy pillanatra visszavesz, majd ráhúz - máris eggyel magasabb fokozatban van a vas. Az életben gyorsabb, mint leírva
Én legfeljebb 1-ből 2-be teszem kuplunggal, a többit mindig nélküle.
önmegsemmisítő... nyomd meg mielőtt csokit indulnál venni a metroba