Egyszer egy R6 csinált ilyet, de az attól volt, hogy pályára átállította a gyerek a váltópedált, és nem vette észre hogy menet közben egy ideig folyamatosan nyomta a talpával, és a hőtől a léptetővilla eldeformálódott. Viszont az utána mindig szar volt.
Xtremist lenne hozzád egy kérdésem. Ma hazafelé jövet Mogyoród-ról kicsit furán működöt a Fészer.
4-5-6 ban jöttem végig, míg benem értem Gyöngyösre a lámpákhoz. Ott értelemszerúen elkezdtem visszapakolni, de 3.-tól lentebb nem akart beváltani. Lámpától alig tudtam elindulni. Utána még egy benzinkútnál is eljátszotta ezt. Mitől lehet ez?
Tapasztalataim szerint ez teljesen a vizsgabiztoson múlik. Amikor megjött az első 2007-es R1, elvittük műszakira, a gyári dobba belekötöttek. Kültéri zajszintet akartak mérni, meg ilyesmi. Egy olyan motoron, aminek friss típusbizonyítványa van, és egy órája raktuk össze. Viszont ilyen alapon lehet szerencséd is, ha laza a vizsgabiztos. Én semmiképp sem vágnám szét a 200000 ft-os gyári dobot. De ha veszel egy márkás sportdobot akkor a gyárit úgyse kell kibelezni.
Nekem Micron van, ki van véve a hangtompító belőle, szépen szól : )
Egyébként ha érdekel lehet eladom a gyári dobot alóla, azt kibelezheted és megmarad a saját is, ha műszakira viszed majd.
Ha nem mindenféle hamisítványt veszek, állítólag sokban megtalálható a hangtompító amit egyszerűen ki és be szerelhet magának a "rájder"! Ezek ellenére nem lesz használható a vizsgán az a dob?
Helló! Az a helyzet, hogy egy kibelezett dob sose szól olyan jól, mint egy sportdob. Ráadásul ha a gyárit tönkreteszed, nem lesz mivel leműszakiztatni a motort később. Szereltem már fel Fazerre Akrapovic, Micron sportdobokat, sőt, láttam egy FZ-6N-t aminek oldalra volt kivezetve a kipu a hagyományos helyre. Elég jól szólt mind, de üzemanyag-utánállítás nélkül sokkal jobban egyik se ment. Ráadásul (nem tudom milyen használat miatt) az egyiknek az ülés alatt szétolvadt és majdnem meggyulladt az elsősegély-csomag meg alatta a műanyag lemez.
Hmm kikérem magamnak az R1-esek nevében is , amugy 10000 km alatt eszik meg 1 litert, szval az egészséges...most inkább a kuplunglamella szett miatt fáj a fejem
Hello mindenkinek! Egy önző kérdésem lenne csak magamnak ! Tudna valaki ajánlani fz6-ra sportdobot, ill. ha nekiállok kibelezni az eredetit nem basszinthatok el vele semmit igaz-e?
az enyém is 2006 os... már beszéltem "ezzel az ago motors os " sráccal, és azt mondta, nem véletlen az, hogy megy a gép és mondjuk 5000 nél elkezd húzni mint egy vaddisznó, mert gyárilag nem mindig tökéletes az üzemanyag/levegő arány na most ők ezen tudnak egy kütyüvel segíteni, beállítják, padon...
persze nem muszály, de egy opció... 120-130 ezer forint, de agép utánna egyenletesen húz. lóerőt nem ad hozzá, de olyan érzésed van utánna mintha kicserélték volna a blokkot.
Nekem egy 2006-os évjáratú FZ1-N-em van, egyhengeresről átülve először tényleg gyengének tűnt 4000 alatt, de ha megszokja az ember ezt a motort, már nem feltűnő. Ez az ára a nagy csúcsteljesítménynek. Gyakorlatban annyit jelent, hogy 6-osban 4000 alatt nem érdemes vele előzést kezdeni, csak ha épp nézelődős kedvedben vagy, vagy ha csúszik az út. Én egész évben motorral közlekedtem, és télen kifejezetten jól jött, hogy lent nem olyan agresszív a nyomatékkifejtés. A sportdob felszerelésével pedig nem biztos hogy jól jársz, mert azok gyakran nem az alacsony fordulati nyomaték növelésére vannak kitalálva, ráadásul amit FZ1-hez árulnak, azokban nincs EXUP szelep, ami pont a lenti nyomatékot növeli.
húúúha akkor most jól belenyúltam? de az az igazság, sztem hiába is próbálgattam volna, ha nem nagyon motoroztam még 1000 es géppel úgysem tudom milyennek kellene lennie... megnéztem amit írtál, de szerinted ahogy megkapom a gépet egyből szaladjak belerakatni? vagy elöbb érezgessem a masinát? hallottam olyat is, hogy egy tuningkipufogó rendszer segíthet még a helyzeten...
Ah so, ok, csak a megfogalmazás nem volt világos fél szemmel itt fél szemmel a melón...
Újat akarsz mindenképpen? A motorok életük első 3-4 évében vesztenek legtöbbet az értékükből.
Poloé (FZS600) meg az enyém is (FZ6S) eladó.
Igen értem mire gondolsz a WR250-en de mint írtam:
és ritkábban azon kívül kell, azok tuti hosszú utak lesznek 7-800 Km
Ez pl Bp-Gyergyó. S oda is kell majd. Mivel apósomék oda valósiak és a Párom kimegy a gyerekkel és viszik a kocsit it. S csak motorral mennék ki oda is.
A ritka kifejezés az évete 1-2 alkalom, de ahhoz nem egy Naked gép kell szerintem.
Amúgy akinek volt valamilyen közel a Yamaha Surmahoz mi a véleménye?
4-5-6 ban jöttem végig, míg benem értem Gyöngyösre a lámpákhoz. Ott értelemszerúen elkezdtem visszapakolni, de 3.-tól lentebb nem akart beváltani. Lámpától alig tudtam elindulni. Utána még egy benzinkútnál is eljátszotta ezt. Mitől lehet ez?
Egyébként ha érdekel lehet eladom a gyári dobot alóla, azt kibelezheted és megmarad a saját is, ha műszakira viszed majd.
persze nem muszály, de egy opció... 120-130 ezer forint, de agép utánna egyenletesen húz. lóerőt nem ad hozzá, de olyan érzésed van utánna mintha kicserélték volna a blokkot.
Újat akarsz mindenképpen? A motorok életük első 3-4 évében vesztenek legtöbbet az értékükből.
Poloé (FZS600) meg az enyém is (FZ6S) eladó.
és ritkábban azon kívül kell, azok tuti hosszú utak lesznek 7-800 Km
Ez pl Bp-Gyergyó. S oda is kell majd. Mivel apósomék oda valósiak és a Párom kimegy a gyerekkel és viszik a kocsit it. S csak motorral mennék ki oda is.
A ritka kifejezés az évete 1-2 alkalom, de ahhoz nem egy Naked gép kell szerintem.
Amúgy akinek volt valamilyen közel a Yamaha Surmahoz mi a véleménye?