Köszönöm!
Egy Yamaha kereskedő szerint 2007-es FZ1-N esek.: kék, ezüst, bordó színben kaphatóak.
Engem viszont inkább a fekete vonzana, az lehet, hogy 2007-ben nem volt fekete a piacon belőlük? Vagy csak félre lettem tájékoztatva?
Figyi, most már minden nap ide fogsz spammolni? A topikot többé kevésbé ugyanazok az emberek szokták olvasni. Ezeket meg bontóból nem nagyon fogod összeszedni.
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
2004-es fejidomos 600-as Fazerhez kellene idomtartó konzol jobb és bal oldali (azok a pici vasdarabok, amik a motor oldalán a vázra vannak felszerelve és a fejidom alsó részét tartják, sajnos a pontos nevét nem tudom). Esetleg ha valakinek van róla rajza, az is jó lenne, mert otthon megpróbálnám elkészíteni.
Kellene még fényszóróba az a műanyag égő tartó betét, amibe az izzót kell bele tenni (1 db) és esetleg a helyzetjelző izzótartója is érdekelne (1 db).
Ha van valakinek ezekből valami, szóljon.
Előre is köszi.
Üdv.
Egy szót sem ejtettem az élvezeti értékről - kinek mi teszi helyre a dopapinszintjét teljesen szubjektív dolog.
A veszélyeiről beszéltem - az meg elég objektív és úgy látom abban egyetértünk.
Jómagam is terepmotorozta pár évet, azért nem ilyen egyoldalú a dolog, mint, ahogy látod. Az igaz, hogy sokkal sűrűbben esik az ember, de egy igazi bivalyerős versenyendúró élvezeti értékét, még talán egy új Gixer 1000 sem adja vissza.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy már nagyon eldurvult a helyzet a terepmotorosok és a rájuk vadászó erdészek, parasztok, vadászok, rendőrök, környezetvédők, stb. között.
Drótkötelek, trágyába mártott levert karók, durva esések, rendszeres zúzódások, ficamok, blabla. Furcsa definiciója lehet a fiadnak a veszélyről.
Sógorom is terepezett (régi XT660), de csak azóta nincsen komolyabb baja amióta átállt utcai motorokra.
Üzemórás szar. Nem a fiad motorját fikázom, hanem általában az összes ilyen stílusú motort. A "KTM" meg...majd ha nem gyárt más motorokat, akkor talán elgondolkozok rajta.
Látom lesz évadnyitótok,gondoltam,ha bevesztek a csapatba elmegyek,ha lehet a motoros haverokkal együtt.