Ha meg lehetne oldani programból, akkor a PC kerülne többe. Ennyi.
Mindenesetre amennyire tudom: egy sorról egymás után lejövő két ugyanolyan típusú motor is teljesen különbözhet ilyen szempontból...
Megkerestem:
"Hát sajnos nem olcsó igy együtt, de szerintem külön külön nem sok értelme van!
Mindenkinek azt szoktam ajánlani - bár ez magam ellen mondom -, hogyha venni akar bele power commander-t, akkor ezt csak abban az esteben tegye, ha azt be is állíttatja a saját motorjához. Le lehet tölteni térképeket az internetről, de egyik sem szokott igazán jó lenni. Az igazi az, ha a saját motorodhoz van beálljtva és az sem kézi uton - ugynevezett "varázslással"
-, hanem egy olyan fékpad állítja azt be, amelyik képes automatikusan, kézi beavatkozás nélkül az összes gázálláson és 250-es fordulatszámonkénti tartományban végigállitani."
Mondjuk abba nem is azért tettem, mert annyira kellett még teljesítmény, hanem mert az összes XT-re jellemző rángatást meg terhelésváltási kínokat, alapjárati leállást megszüntette.
Ld. 7632
4 térképes beállítással. Persze Fazer esetében.
Egyébként meg a "legtöbb motorba" sztem nem esik bele egy SM XT. Ezeket nagytöbbségben nem 1hengeresbe szerelik. Hiába na, 4 henger az igazi. Sor4 sem rossz, de azé" egy V4-ért sok mindenre képes lennék...
Nem, csak a hozzá való gyári Dynojet program volt rajta. Miután az általam szerelt pálya R1 gyári programmal 1.5 LE-vel tudott kevesebbet mint a speciálisan hozzá írt programmal, nem láttam sok értelmét.
AZ! FÚJ! Hogy számoltad ki ezt a 30.000 km-t? Dynojetet szereltem be már 4-et, a visszajelzés mindig pozitív volt, de mindenki fogyasztásnövekedésről számolt be. Én is ezt tapasztaltam, pedig tényleg kíméletesen használtam az XT-t.
"Fogyasztás csökkenés:
Ez is egy érdekes téma. Két dolog van, amitől változni fog. Az egyik az, hogy a motor olyan dinamikussá válik, hogy sokkal jobban reagál a dolgokra, amitől nincs felesleges erőltetés és hamarabb jut igy el a megfelelő fordulatszámra. A masik dolog az, hogy a motorosok nagy részben nem a 100%-os gázálláson motoroznak, hanem a 40%, 60% illetve a 80%-os gázálláson és főként középtartományban! A motorok nagy része ebben a tartomanyban igen csak elsokalnak, azaz több üzemanyagot kapnak, mint amennyit el tudnak égetni."
Aztán jól rá lehet ragasztani a címkét, hogy 93dB 6000-nél.