Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is hallottam róla, egy kő esett le a szivemről, mikor megláttam a Dunlopokat a szalonban a vadi új mocimon..... Most gumiválasztás előtt állok, mire "kisüt" a napocska döntenem kell, milyet vegyek. Te mit raknál rá?
A másik gumitípus amivel szerelték az FZ-1S-eket, a Bridgestone BT-020, na az még nyáron is szar volt. Egy tesztmotorral majdnem elestem miatta. Pedig akkor már a formaleválasztó rég lekopott a gumiról.
Hidegben nagyon csúszik, egyébként is nehezen melegszik fel........de a futásteljesitmény nem rossz szerintem.
Az ígéretes! Én november óta hajtom az FZ-t, 5500 km után kb. a felénél jár a hátsó. Igaz, hogy ebben a hidegben könnyebben megcsúszik.
A standert első út után szögre akasztottuk.
Most van a mociban 15960 km, még a gyáriak vannak rajta. (ezek) Bár már erősen megértek a cserére!
REDFAZER, hány km-t bírt hátul a Sportmax?
Már megint lógsz? mi lesz így a sok buta vásárlóval?
Tavaly a ringen volt egy srác, Mez 3-assal volt szerelve a 600 asa, öröm volt agumira nézni, határon első hátsó, semmi túlmelegedés. Jó gumi lehet.
hm.... nem néztem még, de király akkor grat a vashoz
Igy néz ki az első és a hátsó gumi, mikor már karcol a lábtartó....
Nem kell Racetech, elég egy a gyárinál meredekebb profilú utcai gumma. Pl. Pirelli Diablo bármelyik. Bár a Z6 sem éppen pályagumi, de arról is simán elfogy az eleje.
A gond inkább az, hogy kisfazeren alacsonyan van a lábtartó (kivett koptatóval is...), meg a stander (kiszerelt gumibakkal is).
Utcai profillal mire széléig döntöd az első kereket, a hátsón elfogy a tapadófelület, és kicsúszol. Mondjuk egy Metzeler Racetech teljesen másként viselkedik. Ott a bedöntési szög növekedésével csak nő a hátsó tapadófelület, míg le nem ér az arcod.
Köszi, én is erről győzködtem a haverokat dehát, sok lúd disznót győz alapon leszavaztak.
Gondoltam megkérdek egy pártatlant.
Látom már lesz kivel tapasztalatot cserélnem.
"Abszurdisztán"...
Természetes dolog. Minél szélesebb a hátsó gumi, annál inkább így van. Utcai gumival soha nem fogod az első gumi majrécsíkját eltüntetni. Nekem az FZ1-en ha hátul pont eltűnt a majrécsík, elöl még majdnem 1 cm van.
Raido utána néztem és az én mocim tényleg 2007-es modell. Itt meg tudod nézni.
Sziasztok!

Megtudná valaki mondani,hogy amikor a hátsó gumiról elfogy a majrécsík, az elsőn mért marad még kb 5 mm.olyan mintha nem lenne szinkronban.
600 as Fazeren tapasztaljuk.
Én csak a gyakorlati tapasztalataimat tudom hangoztatni, miszerint azt fogadnak el, amit ők akarnak, (ez KPM vizsgabiztosonként teljesen egyéni), és ha nem tetszik, pár hónapos jogi huzavona után azt is megbánod, hogy megszülettél, nemhogy a sportdob felszerelését. Sajnos ma ez van az Uniós tagország Magyarországon. Volt motoros, akinek a végén én adtam kölcsön a dobokat a saját megboldogult XT-mről.
Ha a tömítőperem illeszkedik, akkor csak a csillapítópatron lehet sérült, vagy hiányozhat. Feltéve persze, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű olajjal van feltöltve a teleszkóp. (467cm3, "01" viszk.)
Amit Karu a forgalmival együtt hord.
Hát akkor ha ebbe belenyúltak neki akkor lehet kiszedtek valamit belőle ez a gáz.
Akkor lehet hogy ezért nem csillapit neki (azt irja fékezéskor lekoppan)
Melyik papírra gondolsz?
Viszont az könnyen kideríthető, hogy bele való-e az a csillapítóelem a teleszkópba, mert a teló belsőcsőbe elég passzosan kell illeszkednie a tömítőperemének.