Én is hallottam róla, egy kő esett le a szivemről, mikor megláttam a Dunlopokat a szalonban a vadi új mocimon..... Most gumiválasztás előtt állok, mire "kisüt" a napocska döntenem kell, milyet vegyek. Te mit raknál rá?
A másik gumitípus amivel szerelték az FZ-1S-eket, a Bridgestone BT-020, na az még nyáron is szar volt. Egy tesztmotorral majdnem elestem miatta. Pedig akkor már a formaleválasztó rég lekopott a gumiról.
Nem kell Racetech, elég egy a gyárinál meredekebb profilú utcai gumma. Pl. Pirelli Diablo bármelyik. Bár a Z6 sem éppen pályagumi, de arról is simán elfogy az eleje.
A gond inkább az, hogy kisfazeren alacsonyan van a lábtartó (kivett koptatóval is...), meg a stander (kiszerelt gumibakkal is).
Utcai profillal mire széléig döntöd az első kereket, a hátsón elfogy a tapadófelület, és kicsúszol. Mondjuk egy Metzeler Racetech teljesen másként viselkedik. Ott a bedöntési szög növekedésével csak nő a hátsó tapadófelület, míg le nem ér az arcod.
Természetes dolog. Minél szélesebb a hátsó gumi, annál inkább így van. Utcai gumival soha nem fogod az első gumi majrécsíkját eltüntetni. Nekem az FZ1-en ha hátul pont eltűnt a majrécsík, elöl még majdnem 1 cm van.
Megtudná valaki mondani,hogy amikor a hátsó gumiról elfogy a majrécsík, az elsőn mért marad még kb 5 mm.olyan mintha nem lenne szinkronban.
600 as Fazeren tapasztaljuk.
Én csak a gyakorlati tapasztalataimat tudom hangoztatni, miszerint azt fogadnak el, amit ők akarnak, (ez KPM vizsgabiztosonként teljesen egyéni), és ha nem tetszik, pár hónapos jogi huzavona után azt is megbánod, hogy megszülettél, nemhogy a sportdob felszerelését. Sajnos ma ez van az Uniós tagország Magyarországon. Volt motoros, akinek a végén én adtam kölcsön a dobokat a saját megboldogult XT-mről.
Ha a tömítőperem illeszkedik, akkor csak a csillapítópatron lehet sérült, vagy hiányozhat. Feltéve persze, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű olajjal van feltöltve a teleszkóp. (467cm3, "01" viszk.)
Hát akkor ha ebbe belenyúltak neki akkor lehet kiszedtek valamit belőle ez a gáz.
Akkor lehet hogy ezért nem csillapit neki (azt irja fékezéskor lekoppan)
Viszont az könnyen kideríthető, hogy bele való-e az a csillapítóelem a teleszkópba, mert a teló belsőcsőbe elég passzosan kell illeszkednie a tömítőperemének.
A gond inkább az, hogy kisfazeren alacsonyan van a lábtartó (kivett koptatóval is...), meg a stander (kiszerelt gumibakkal is).
Gondoltam megkérdek egy pártatlant.
Megtudná valaki mondani,hogy amikor a hátsó gumiról elfogy a majrécsík, az elsőn mért marad még kb 5 mm.olyan mintha nem lenne szinkronban.
600 as Fazeren tapasztaljuk.
Akkor lehet hogy ezért nem csillapit neki (azt irja fékezéskor lekoppan)