Igen, csak nem akartam leírni, mert ez egy olyan téma, amiben mindenkinek van egy megkövesedett álláspontja, amiből egy centit sem enged. Engem baszott már le minősíthetetlen hangnemben motoros, amikor azt merészeltem mondani, hogy azért néha kimoshatná és lefújhatná a K&N szűrőjét.
Bocsi csak most tudtam olvasni a fórumot. A sportlégszűrőkhöz kanyarodnék vissza egy kicsit. Főleg Kozmaxtól furcsálom, hogy így vélekedik, mert Ő szakember.
"A sportlégszűrő műszaki alapja az, hogy kisebb szívóoldali ellenállást képez, következésképpen fordulaton a motornak jobb lehet a töltéscseréje. A feltételes mód azért van, mert ehhez a kipufogó oldalon is javítani kell az áramlási viszonyokat, ráadásul ne reméljünk tízen lóerőket, mert ahhoz egyéb szerkezeti beavatkozásra is szükség lenne. A sportszűrők általában nedves szűrők, ahol a beszívott szennyeződést speciális légszűrőolaj köti meg. A szokásos 5-15 mikronos száraz papír szitaszűrők helyett itt 20-40 mikronos szűrési küszöb lenne, ha szárazon használnánk. Amennyiben a jó minőségű sportszűrő megfelelően van tisztítva és kenve, akkor szűrési hatásfoka eléri, sőt meg is haladhatja a gyári szűrőt, viszont sokkal gyakoribb tisztítást és újraolajozást kíván."
Helló! Pont csütörtökön csináltam ilyet, és nem kell levenni semmit. Kicsit nehezen, de ki lehet onnan fordítani azt a fedelet. Ha végképp nem megy, akkor csak a váltórudat kell kicsavarni a helyéről, a csavar kicsavarása után lehúzni a kis kart a váltótengely végéről, és kész. De mégegyszer; ha ügyes vagy, semmit nem kell leszerelni.
Oliver... ezt most Te vállalod be elsőként aztán majd meséld el hogy sikerült én hétvégéig nem leszek a vas közelében sajnos (pontosabban péntek estig)
Szia félre huzod a kis gumiharangot kitekered a csavart utána leszereled az egész lábtartó konzolt és szépen kihuzo d a váltó rudazattal együtt.
visszaszerelésnél a rudazat csavarját ragaszd meg loctite 243 al.
hi mindenki, jó reggelt
az első lánckerékhez hogy lehet fz6-on faján hozzáférni? Móricka ábra következik
na szóval a két csavaron kívül (meg gondolom alul még van kettő, de sajna pont oldalról most nincs képem) mit kell még levenni ahhoz, hogy ki tudjam pucorászni a dzsuvát onnan? Ott van a váltó "rudazat" is... az gondolom útban lesz nekem na kedves szervizes emberek meséljék el nekem szépen, hogy ez itt hogyan is müxik.
köszi
Én azt olvastam valahol, hogy a beépített szűrőt olyan 6000 kilométerenként kell tisztítani és újra olajozni. Én ehhez tartom magam.