Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben igazad van. Már valamelyik topikban én is vitatkoztam az ellentáborral. Ott is voltak szenvedélyes érvelések.

Én azt olvastam valahol, hogy a beépített szűrőt olyan 6000 kilométerenként kell tisztítani és újra olajozni. Én ehhez tartom magam.
Igen, csak nem akartam leírni, mert ez egy olyan téma, amiben mindenkinek van egy megkövesedett álláspontja, amiből egy centit sem enged. Engem baszott már le minősíthetetlen hangnemben motoros, amikor azt merészeltem mondani, hogy azért néha kimoshatná és lefújhatná a K&N szűrőjét.
Ez azért szép, mert igaz.

Te osztod a nézőpontot?
Olyan körülményesen van megfogalmazva, mintha én írtam volna!
Bocsi csak most tudtam olvasni a fórumot. A sportlégszűrőkhöz kanyarodnék vissza egy kicsit. Főleg Kozmaxtól furcsálom, hogy így vélekedik, mert Ő szakember.

"A sportlégszűrő műszaki alapja az, hogy kisebb szívóoldali ellenállást képez, következésképpen fordulaton a motornak jobb lehet a töltéscseréje. A feltételes mód azért van, mert ehhez a kipufogó oldalon is javítani kell az áramlási viszonyokat, ráadásul ne reméljünk tízen lóerőket, mert ahhoz egyéb szerkezeti beavatkozásra is szükség lenne. A sportszűrők általában nedves szűrők, ahol a beszívott szennyeződést speciális légszűrőolaj köti meg. A szokásos 5-15 mikronos száraz papír szitaszűrők helyett itt 20-40 mikronos szűrési küszöb lenne, ha szárazon használnánk. Amennyiben a jó minőségű sportszűrő megfelelően van tisztítva és kenve, akkor szűrési hatásfoka eléri, sőt meg is haladhatja a gyári szűrőt, viszont sokkal gyakoribb tisztítást és újraolajozást kíván."
thanks

Oliver: tied a pálya
Ja, a kis kart semmiképp sem kell leszedni!
Helló! Pont csütörtökön csináltam ilyet, és nem kell levenni semmit. Kicsit nehezen, de ki lehet onnan fordítani azt a fedelet. Ha végképp nem megy, akkor csak a váltórudat kell kicsavarni a helyéről, a csavar kicsavarása után lehúzni a kis kart a váltótengely végéről, és kész. De mégegyszer; ha ügyes vagy, semmit nem kell leszerelni.
köszi meglátjuk, hogy még a szervizbubus xtremist1000 mit mond mi a "hivatalos" álláspont
Oliver... ezt most Te vállalod be elsőként aztán majd meséld el hogy sikerült én hétvégéig nem leszek a vas közelében sajnos (pontosabban péntek estig)
Szia félre huzod a kis gumiharangot kitekered a csavart utána leszereled az egész lábtartó konzolt és szépen kihuzo d a váltó rudazattal együtt.
visszaszerelésnél a rudazat csavarját ragaszd meg loctite 243 al.
Jogos a kérdés, engem is érdekel!
Sziasztok ! Eladó Fazerem, ha valakit érdekel hívjon. 30-338-1000
hi mindenki, jó reggelt
az első lánckerékhez hogy lehet fz6-on faján hozzáférni? Móricka ábra következik
na szóval a két csavaron kívül (meg gondolom alul még van kettő, de sajna pont oldalról most nincs képem) mit kell még levenni ahhoz, hogy ki tudjam pucorászni a dzsuvát onnan? Ott van a váltó "rudazat" is... az gondolom útban lesz nekem na kedves szervizes emberek meséljék el nekem szépen, hogy ez itt hogyan is müxik.
köszi
Megkaptam köszönöm szépen!
2000es Fazerhez!

Kösz
Már megy is!
Elküldöm én! Mihez kell végül is?
Tuti én vok hülye de mondja már meg vki légyszi hogy hogy lehet innen letölteni a manuálokat?Kösz
Úgy látom, van egy pár manualom ami még nincs oda feltöltve, majd ha lesz egyszerű módja a feltöltésnek, akkor felteszem őket.
Van FZS manualom is! Meg még 320 másik típushoz, ha kell valakinek.
Az egy FZ6 manual, nem FZS600. Egyébként a tiéd is fenn van itt.
Bocsesz! Z nélkül
Helo xtremiszt1000! Érdekelne az a könyv.valahogy beszéljük már meg.ha gondolod irj e-mailt: petivagyok@freemail.hu Elöre is köszi
Ezt igy könnyü lehetett lefotozni de milyen érdekes lenne ez a téma alulrol