Teljes biztossággal állíthatom, hogy még Yamaha szakszervizben sem lehetséges az óra visszaállítása, mivel az óra-öndiagnosztikai rendszer teljesen zárt, fizikai és elektronikai szempontból is. (v.sz. pont az ilyenek miatt) Csak a hibakód-táblázatot lehet a két gomb segítségével elérni. És természetesen senki nem is vállalná. Ez bűncselekmény súlyosságú dolog.
Azt szeretném tőled megkérdezni hogy amikor belépek a DIAG ba hogy kell nyomni a gombokat mert mindig bénázok sokszor azt irja ki hogy Co mért van ez mért nem tudok belépni a hibakodokhoz egyből ?
Sziasztok!
Valakinek van már esetleg tapasztalata a 78 Le-s Fazerrel?Jó áron újonnan tudnék hozzájutni! Nagyon gondolkodom, hogy mitévő legyek! válasszam ezt vagy 2 rugóval többért a 99 lovast? Ha valakinek van tapasztalata légyszi ossza meg velem!
Előre is köszönöm!
Tekintve, hogy abban az egységben van az egész elektronikája a motornak, azt csak szakszervízben szabad piszkálni (...). Szakszervízben meg ilyen állítást automatikusan elvégeznek a motor előélete alapján, de csaláshoz nem adják a Yamaha licensük (idén már csak 23 márkaker van és lesz ez még kevesebb...).
Nem fogadok el semmilyen utólagos magyarázgatást egy névtelen, arctalan fikaregtől.
Én már találkoztam ezen a fórumon olyannal aki keresett. Nem kerül semmibe feltenni, ha kell kell.... de nem lesz tragédia ha nem. Nekem +1 van, addig nem adtam el én sem amíg nem lett mégegy mert sose lehet tudni, ha eladja az ember lehet nem kell a sportdob a vevőnek. Vagy nem fizeti ki. Tehát érdemes azért megtartani. De nekem a 3. Fazerem van így maradt már dob. Múltkor egy sportdob maszekolós keresett nálam mert rá akart jönni hogy mi van benne, hárha olcsón átalakítható hogy jobb hangja legyen ezzel a kinézettel. Szóval azért várok, hátha...
Akkor megnyugodtam.annak sem nagyon örulok hogy ha ilyeket csináltak volna vele de szerintem csak raktárból vettem.
De nagyon szép!
Gyönyörű!
Alig várom hogy már az enyém lehessen.
Nagyon frankón be akarom járatni, szigorúan 4000-ig
Nem 0, 3-5.
Általában nem indítják be, viszont ha nem raktárban ált, hanem tényleg bemutató motor volt, akkor tapogatták, ráültek, húzták a kart, ne adj isten taposták a váltót.
Akkor viszont inkább Sport attack. A legjobb lenne, ha beszereznél valami jó pályagumit, és a ringen azzal mennél, mert túra és pályagumi között szerintem még nem létezik jó kompromisszum. Talán ha még fejlődik egy kicsit a technika...
Na, én most leteszem a lantot, holnap este folytatjuk.
Egyértelműen attól függ, hogy hogy akarod használni a Fazert. Az egyik CBR-1100xx-es haverom a road attackot agyondícsérte, de ez nem az én véleményem, bár hajlamos vagyok hinni neki.
Őszintén szólva, mivel én 8 pályamotort szerelek, korlátlan ellátásom van 60-70 %os állapotú Racetech k1-k2 ből. Nekem nagyon beváltak az XT-n, hihetetlenül tapadnak még hidegben is. Személyes tapasztalatom még a Pirelli dragonnal volt, az nagyon tapadt, de 3000 km-t bírt. Hátsó gumim volt még IRC nemtomhanyas, elég jól tapadt, és mivel 8mm profil volt rajta új korában, 10000km-t simán elment. És elég olcsó volt. Úgy tudom, hogy a Hondák egy részét is ezzel szerelik, túrázásra nagyon jó. Ha viszont kicsit sportosabb gumi kell, a Racetechnél jobbat még nem találtam. Van belőle street-legal verzió is, de én a k1-et használtam. Előre nem vennék a gyáritól eltérő gumit, mert nagyon kis eltérés a profilban is okozhat nagy változást a menetstabilitásban, én pl a Pirelli diablo-t 200 km után levettem az XT-ről, mert életveszély volt. A Fazer meg amúgyis hajlamos szitálni amikor az egykerekezés határán van.
Valakinek van már esetleg tapasztalata a 78 Le-s Fazerrel?Jó áron újonnan tudnék hozzájutni! Nagyon gondolkodom, hogy mitévő legyek! válasszam ezt vagy 2 rugóval többért a 99 lovast? Ha valakinek van tapasztalata légyszi ossza meg velem!
Előre is köszönöm!
Nem fogadok el semmilyen utólagos magyarázgatást egy névtelen, arctalan fikaregtől.
Ez felháboritó !
Keress egy kötelet meg egy erős kampót és az életed legszebb perceit "állítsd be"...
De nagyon szép!
Gyönyörű!
Alig várom hogy már az enyém lehessen.
Nagyon frankón be akarom járatni, szigorúan 4000-ig
Általában nem indítják be, viszont ha nem raktárban ált, hanem tényleg bemutató motor volt, akkor tapogatták, ráültek, húzták a kart, ne adj isten taposták a váltót.
Bemutatómotor?Azokat nemszokták beinditani ugye?
Na, én most leteszem a lantot, holnap este folytatjuk.