Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a papír a dob kiadott hivatalos minősítése? Pecsétes tanusítvány?
Akkor el kell fogadniuk. Az más kérdés, hogy a te dobod legalább minőségi darab, fékpadon tesztelt jó márka. Sajnos sok "gagyi" van, ami csak zajos és nem is tesz jót a motornak sem...
OK! A középső, 10-es számú cső az, benne kell hogy legyen a csillapító, sajnos a kézikönyv külön nem tárgyalja, pont amiatt hogy elvileg soha nem kéne hozzányúlni. Legfeljebb kimosni ha eltömődött. FZ-6-os telót még nem kellett szétszednem, de a többi hagyományos telón mindig így van Yamaháknál.
Nem megy fel a müszerfaladtol.
Használd a válasz erre klikkelj rá.
Een a rajzon melyik a szelepelés azon acsövön a furatok ?
Puig plexiket néztetek? www.motoplastic.com Az importőr oldala egy kalap szar.
vágom sajnos
mi lenne ha valaki venne akinek s2 van és aztán felpróbálnánk az enyémre
Ez gáz mert ez egyS2 es neked nem ilyen a müszerfalad marad a Givi vagy a gyári
ezittelent... de nem ér ilyent venni mert én néztem ki magamnak
Melyik tetszik ?
Ba****meg
Itt
Igen, és szeretik házilag "módosítani" a csillapítást. Egyébként a cső a rugó fölött amit táknak gondolt, gyári alkatrész, nem házituning. Volna róla képem a szerelési kézikönyvemből, megpróbáltam betenni a hozzászólásomhoz, de nem működik. Mi lehet a gond?
2008-as R6 és R1 bemutatóról összefoglaló:
http://webcsatorna.hu/filmek/r..." target="_blank">Itt
ezt linkeltem én is
az a bajom, hogy amelyik plexi nekem tetszik az állítólag nem megy rá az én paripámra tákolni meg nem akarom
Ha jol gondolom ebben a csőben van a szelepelés lehet valamit kiberheltek belőle.
Nézzétek meg az Ermax idomokat-plexiket! www.motorparts.hu
Pedig sajnos előfordul. Kaotikus állapotok vannak ezen a téren. Tavaly összeraktam egy új 2007-es R1-et, elvittem műszakira, és a gyári dobbal kültéri zajszintet akartak mérni, mert "túl hangosnak hallották". Pedig az egy gyári dob volt, magyar típusbizonyítvánnyal.
Ja, igen! Jó lenne, ha Tomeeka röviden leírná újra a problémáját, van egy-két sejtésem, de elég zavaros amit ott leír. Amit tapasztal, az inkább a csillapítóegység hibájának tűnik. Az egy kis fémhenger pár furattal, aminek az egyik végére fémlamella-sorozat van nyitolva, abban a csőben van, amit a kép mutat, a végébe van csavarozva. Szoktak vele tákolni, és ha elrontják, vagy kiveszik, pont ilyen tüneteket okoz. A képen a középső cső. Sajnos gyárilag nincs méret megadva, de nem hinném, hogy nem bele valót szereltek bele, legfeljebb rosszul rakták össze.
Nagyon drágaés nem is tetszik talán a sárga.
Az fz 6 nak szebba hasidomja mertegy darabból van.
Mi az hogy nem fogadják el hivatalos helyen vásároltam kifizettem érte az áfát a magyar államnak és még papir is van rola amit a forgalmimban hordok.
szinre fujva tartozékokkal 112.000 HUF
Én nem adnám el a gyári dobot, mert több esetben találkoztam motorossal, aki eladta, aztán kétségbeesetten keresett egy kölcsön darabot, ugyanis az E jelzéses sportdobot nem fogadták el a csendőrök, és műszakira kellett volna vinni a motort.
hm... olvasgass vissza pár millió hsz-t, mert nem olyan nagyon régen (pár hónapja ) volt valami elvetemült emberke aki gyári kipufit keresett
aszem nem fogok... OMFG na mind1... dógozni kéne nem ide irkálni lehet
Az akkumulátor ideális tárolási hőmérséklete fagypont fölött pár fokkal van, az alatt az elektrolitból kicsapódó víz megfagyhat, afölött pedig az önkisülési folyamat gyorsul fel, 20 fokon kétszer olyan gyors, mint 5 fokon. Ha a motor egy hétnél tovább van fagypont alatt, mindenképp ajánlatos száraz, hűvös helyen tárolni az akkumulátort, mert a kicsapódó párarétegben meginduló kúszóáram is lemerítheti az akksit. És fontos, hogy ha mégis lemerült, csak szakaszos csepptöltővel tölthető. Pár ezer forintért már lehet venni. A hagyományos töltő a Fazerek gondozásmentes akksiját egyből tönkreteheti.