Aha.Mikor elmentem lefoglalózni a motort akkor a kijelzőn ki volt jelezve az óra.
Fura mielőtt elmentem megnézni az eladó a telefonba azt mondta, hogy még akkumlátor sincs benne.
Meg azt hizem talán ott is mondták.
Pár másodpercig még van, aztán eltűnik, mert nincs saját áramforrása. Amelyik Yamahán levett gyújtással nincs óra, azon a select gomb nyomására 10 mp-re megjelenik, de csak bekötött akksival.
Tavaly 3 garnitúra sport attackot fogyasztottam el
Nekem nagyon bejött. Az egyik havernak előbb sport majd road attack volt a gépen, azt mondja nem vesz észre külömbséget. cbr 600 asa van.
Kár, hogy olyan messze laksz, meg kár, hogy egyenes az út arrafele.
De ha jössz Fazeres évadnyitóra, akkor vagy Karu vagy én elvinnénk egy másolás erejéig...
Ha megnézi a főnököm ezt a fórumot, egyből ugrott a munkahelyem. Nekem pedig egy állandóan éhes FZ-1 et kell etetnem. Viszont tudok 2004-es szerelési kézikönyvet, az nem Yamahás forrásból van, azt odaadhatom. Benne van minden. Angolul.
Jaj ne titkolozz már a multkor Krisztiannal telefonon keresztül egy 2002 r1 ből 3 hibakódot kitöröltünk 10 perc alatt csak ismerni kell a kodokat én meg ismerem.
Sztem is elég egyenlőre a 78 lovacska!Az igazi persze a 98 de abból a maradékból felöltözök én is meg asszonypajtás is és akár még eltankolni is marad belőle! ez pedíg nem elhanyagolható a mai benzinárak mellett.
köszi a hozzászólásokat.
"Mi, 98 lovasok" sem szoktuk elforgatni teljesítménycsúcsig: egyszerűen nincs rá szükség közúton, még tempós haladásnál sem. Azzal a +200 egységgel egyébként sem a teljesítményt fizeted meg, hanem az új elemeket.
Az alsó tartomány egyébként is kb. azonosra van hangolva a nagyobb teljesítményűvel.
Fura mielőtt elmentem megnézni az eladó a telefonba azt mondta, hogy még akkumlátor sincs benne.
Meg azt hizem talán ott is mondták.