FZ1-en 30-35e km körül jön vissza a PowerCommander ára, ahogy én számolgattam. FZ6-on ez volna azért 50e is. Bár ki tudja, ha nyáron 320, jövőre meg 350 lesz a benzin ( ), akkor még hamarabb.
Éppen lehet neki adni egy kis plusz benzint Dynojettel, de az sem kis befektetés (ami meg sem térül). Ismerek olyan motorost, aki csak azért tett sportlégszűrőt a Fazerébe, mert tetszett neki, hogy megnőtt tőle a szívás-zaj.
Akkor egy kérdés?
Mikor a sport légszűrővel használt motoron a szűrt oldalon, mindig jócskán találni nagy mennyiségű por szennyeződést, az már más hova nem is juthatott Többször találkoztam ilyennel.
Amugy a nevében is benne van, sportszűrő tehát sport célokra használt motorkerékpárokhoz, szerintem a Fazereket nem igazán arra tervezték.
Amugy kiváncsi lennék melyik FZ-6S tulajszeretné 2-3ezer kilométerenként a tankját ezért leszerelni.
Csak,hogy tud agyári szűrő is nedves szűrő! Nem is engedi a gyár még a kifújását sem , mint ahogy a sport légszűrőjét sem!
Lambda értékről hallottál már? A sport légszűrővel töblett levegőt jutt a motorba ezt jól írtad, csak ezzel elrontod, az ideális benzin-levegő arányát, mert többlett üzemanyagot nem tudsz hozzá adni. Ajánlom itt a a forumon olvass vissza a GSX1400 forumba.
Pont ez lett megcsinálva a gépen.
Shox motoros áruház. Ha ez a vágyad
Ha nagyot borulsz ez is tud kárt okozni akkor már mindegy hogy gomba vagy bukovas lényeg az hogy nem egy nagy látvány. Én nem raknám fel a motoromra.
Nekem 50-nél megvédte a motort a gomba, karcmentes maradt a tank, a váz..és még haza is tudtam menni vele..........szerencse dolga. Nagy hátrány a bukócsőnek, hogy nem lehet miatta felszerelni az alsó idomot, az meg rohadt jól néz ki.
Nem néz ki rosszul. Én GIVI márkájúból szereltem fel jópárat, az is jó minőségű, kis sebességű borulást látható elhajlás nélkül bírt ki. A bukócsövek, ha nem otthon készültek, elég jól meg szokták védeni a blokkot. Ha nagy ütéstől ráhajlanak a blokkra, akkor sem karcolódik össze az egész, csak egy kis ponton üti meg a fedelet, ami lehet hogy el sem törik. A bukógomba is csak akkor rossz, ha átgondolatlanul van megtervezve. Arra az egyre kell vigyázni, hogy a 2007-es Fazereknek máshol van a víztartálya mint a régebbieknek, így azokra a régi bukócsöveket nem lehet felszerelni, mert az elől keresztben átmenő cső nem fér el a tartálytól.
Viszont ezt biztos, hogy nem egy gyári gomba okozta, hanem egy ták szar. R1-en láttam olyat, hogy a vázat elhajlította, mögötte meg a hengerfejről letörte a fület, mert a házi készítésü bukógombát közvetlenül a blokktartó csavar tartotta. Csak az alu konzolos megoldás működik megfelelően.
Na még a bukógomba kontra bukócső témához találtam olvasnivalót. A sérüléseket gomba okozta, 30km/h sebességel dobta el a gépet a tulaj. Asszem végleg eldöntöttem melyik megoldás a célszerűbb link
Ne bántsd a gumiharangot! Old le a váltó rudazatról a recés bilincset, azt a rudat felemeled és ki tudod alól buktatni a burkolatot. Bár úgy emlékszem, hogy nekem a kis pötty a váltórudazaton pont ott van, ahol összeér a két fél bilincs..vagy mi.... remélem érthető.
Én az XT-mben 3000-enként tisztítottam, viszont felénk állandóan sár és por felhordásosak az utak, és azt nem árt figyelembe venni. Valahol olvastam egy cikket, amiben pontosan ki volt számolva, de horror mértékben nő meg a szűrő terheltsége olyan utakon.
Mikor a sport légszűrővel használt motoron a szűrt oldalon, mindig jócskán találni nagy mennyiségű por szennyeződést, az már más hova nem is juthatott Többször találkoztam ilyennel.
Amugy a nevében is benne van, sportszűrő tehát sport célokra használt motorkerékpárokhoz, szerintem a Fazereket nem igazán arra tervezték.
Amugy kiváncsi lennék melyik FZ-6S tulajszeretné 2-3ezer kilométerenként a tankját ezért leszerelni.
Csak,hogy tud agyári szűrő is nedves szűrő! Nem is engedi a gyár még a kifújását sem , mint ahogy a sport légszűrőjét sem!
Lambda értékről hallottál már? A sport légszűrővel töblett levegőt jutt a motorba ezt jól írtad, csak ezzel elrontod, az ideális benzin-levegő arányát, mert többlett üzemanyagot nem tudsz hozzá adni. Ajánlom itt a a forumon olvass vissza a GSX1400 forumba.
Pont ez lett megcsinálva a gépen.
És melyik bolt, ha nem vagyok indiszkrét ?
Ha nagyot borulsz ez is tud kárt okozni akkor már mindegy hogy gomba vagy bukovas lényeg az hogy nem egy nagy látvány. Én nem raknám fel a motoromra.
link
Bocs a zavarásért, de van 1 Leo Vince kipuffom eladó Fazer-re.
ha érdekel valakit: http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
üdv.