hát... inkább mint a váz törjön nekifutásból... nem tudom... 26840 volt postaköltséggel együtt... én ezt rakom fel... másik havernak olcsó gombája van... remélem soha nem derül ki, hogy melyik a jobb megoldás
Akkor, ha a biztos nem felejted úgy. Vagy ha a fényszóróval akarsz világítani álló motorral. Én várható hosszabb piroslámpáknál használom csak, mert az egyik haverom vitte már haza a motorját a Tokaji hegy tetejéről futón amiatt, hogy a tervezett 5 perces nézelődésből piknikdélután lett, és közben az XT világított míg le nem merült.
Ha a jobb oldali billenőkapcsolóra gondolsz, az vészleállító, meg az öndiagnosztikai rendszer kezelésénél is fontos. Mellesleg azért is jó, mert azzal leállított motorral is tudsz fényszóróval világítani.
mondjuk én is problémáztam azon eleget amikor motort vettem, de ugye használt gépnél más a szitu... biztos engem is idegesítene, de ha megnézi a km órát akkor azért kiderül, hogy mi van... megnézi a gumit szintén... ezen pont nem aggódnék főleg ha már fizettem akkor kicsit késő bánatnak érzem a kapálódzást de mind1... mondjuk 2 hetet várni azé dulva
El nem képzelnéd, hogy néhány embernek mi okoz problémát. Láttam már olyat, hogy a tag teljesen kétségbe volt esve amikor megtudta, hogy az 1900-as Midnight Star-jára több, mint két hetet kell várnia. Kész tragédia!
Megértem, hogy egy új motor vásárlása stresszes dolog, de szerintem most teljesen fölösleges dolgokon pörögsz. Egy japán óriáscég nevét használó kereskedés nem fog téged átverni. Csomó triviális oka lehet annak, hogy be van kötve az akksi. Nálunk is volt pl olyan, hogy a gyerek lefoglalt egy Fazert, aztán eszébe jutott, hogy neki ABS-es kell, így ott maradt a másik Fazer beüzemelve, de attól egy méter se volt benne. Nálunk úgy van, hogy ha valaki tutira mondja a vételt, egyből beüzemeljük a kiválasztott motort. Így ha jön megnézni, meghallgatni, nem ott a szeme láttára kell levenni a tankot, stb.
Egy 30L-es Givi doboz meg hozzá konzol. Elvileg 7végén már jönnek érte. Remélem.
Milyen dobozod van?