Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekik is van pár plexijük, ha kinézel egy tipust azért kérdezz rá, hogy a Te évjáratodra is klappol e...
holnap (mindjárt ma) jön a cső... sajna már nem lesz időm felszerelni csak szombaton, de akkor csinálok képeket is (bár lehet csak vasárnap csinálok képeket mert aztán políroznom kell a blokkot, hogy az adatlapkommandó motorpolírozó szakágától ne kapjak letolást a képekért )
hali, ez szerintem nem 2007-es, de mind1 aszem pár (talán 2) hete láttalak Szekszárdon
Az enyémen ilyen van.
Huhhh Köszönöm! Még körbenézek hátha találok olcsóbban aztán ha nincs akkor marad a givi.
Légyszi te is töldsd ki az adatlapodat !
Nekem is gyári gombám van de nem vagyok tőle elájulva nem egy nagy szám annyi pénzért.
Szia én kétféle verziót ismerek de biztos van még több is Givi 26 és a gyári 40-50 ezer között.
Hello!

Nekem gyári gombám van,amikor vettem elemezgettük hogyan is kell működnie, a kereskedésben a szerelő azt mondta, azért van az aluminium konzol hogy ott van elgyengítve ill azért nincs a gomba közvetlenül a blokkhoz rögzítve mert a súlypont lejjebb van.
Állítólag perecnél a kormányvég a gomba és az utas majrévasának kellene karistolni.
A gyári gombáért első körben 52000 ft kértek kis alkudozás után megeggyeztünk 28000ft ban.
MMKK-s és MT-s cimbik.
Kitöltöttem! ;)
Hát persze le kell venni egy gyárirol a mintát.
Bármelyik tipussal kiegyeznék... A kék a gyári.
Arra is figyelj a tervezésnél hogy a bal oldalra hosszabb gomba kell mert a dekli jobban kiáll.
Nekem gyári gombám van akét oldal nem csereszabatos abalos kb 4cm rel hosszabb.
A tartót meg tudnám csinálni, attól nem félek. Valahogy biztos megoldanám, van az ilyesmiben gyakorlatom és a megfelelő szerszámok, felszerelések is megvannak. Valóban meg lehetne csinálni üvegszálból, de ahhoz kellene minta. Az meg nincs.... A motort meg nem akarom sehol otthagyni napokra valami szakinál, hogy találjon rá ki valamilyet.
Légyszi töldsd ki az adatlapodat.
Na a képek láttán kicsit változtattam a gombán. Annyi csak, hogy a gombát tartó aluminiumba egy R0,5-ös beszúrást tettem (B jelű metszet), és így mivel ott lesz a legvékonyabb az átmérője, eséskor ott kellene neki vagy elhajolnia, vagy letörnie.
Modelleztem is az esést úgy hogy 500kg dinamikus erőhatást adtam a gombának. Az eredményt a képeken látthatjátok. A sárga ill. piros szineknél fog eltörni leghamarabb, míg a többi lila rész nem torzul.
Karu, a te rajzaid is fontolóra vettem, most ennyi jut eszembe, holnap munkahelyen jobban belemerülök .
Várom a további ötleteket
Helló! Ha ehhez a 2007-es fekete veszedelemhez tud valaki plexit, akkor az légyszi írjon! Ha lehet akkor 20.000 alatt legyen az ára!
Hu az nagyon sok meg lehetne csinálni üvegszálasbol csak itt is a tarto szerintem a bonyorult.
Most pontosan nem tudom, de 100 e fölötti az ára. A teljes idom 204 ezer volt, mikor utoljára kérdeztem. Nevetséges...
Mi az a klubos guriga ?
Az hogy koszos a te dolgod engem nem zavar magánügy.
Mennyi az Fz1 re a hasidom ?
És feltéve, hogy nem szólsz be, hogy milyen szutykos a motorom...
Ha nem lesz klubos guriga, akkor igen.
A Givi tartó is kompatibilis a gyári Yamaha dobozzal, fel lehet rakni rá. Persze ez csak a monolock tipusúra érvényes, Karué monokey, azzal nem.
Karu szép a mocid! Az ülésed kifejezetten tetszik!
Ha valaki tud FZ 1-re alsó idomot az engem is érdekelne.......a gyárinak az ára nevetséges.....
Jövő hétvégén már jó idő lesz jösz velünk valahova ?