holnap (mindjárt ma) jön a cső... sajna már nem lesz időm felszerelni csak szombaton, de akkor csinálok képeket is (bár lehet csak vasárnap csinálok képeket mert aztán políroznom kell a blokkot, hogy az adatlapkommandó motorpolírozó szakágától ne kapjak letolást a képekért )
Nekem gyári gombám van,amikor vettem elemezgettük hogyan is kell működnie, a kereskedésben a szerelő azt mondta, azért van az aluminium konzol hogy ott van elgyengítve ill azért nincs a gomba közvetlenül a blokkhoz rögzítve mert a súlypont lejjebb van.
Állítólag perecnél a kormányvég a gomba és az utas majrévasának kellene karistolni.
A gyári gombáért első körben 52000 ft kértek kis alkudozás után megeggyeztünk 28000ft ban.
Arra is figyelj a tervezésnél hogy a bal oldalra hosszabb gomba kell mert a dekli jobban kiáll.
Nekem gyári gombám van akét oldal nem csereszabatos abalos kb 4cm rel hosszabb.
A tartót meg tudnám csinálni, attól nem félek. Valahogy biztos megoldanám, van az ilyesmiben gyakorlatom és a megfelelő szerszámok, felszerelések is megvannak. Valóban meg lehetne csinálni üvegszálból, de ahhoz kellene minta. Az meg nincs.... A motort meg nem akarom sehol otthagyni napokra valami szakinál, hogy találjon rá ki valamilyet.
Na a képek láttán kicsit változtattam a gombán. Annyi csak, hogy a gombát tartó aluminiumba egy R0,5-ös beszúrást tettem (B jelű metszet), és így mivel ott lesz a legvékonyabb az átmérője, eséskor ott kellene neki vagy elhajolnia, vagy letörnie.
Modelleztem is az esést úgy hogy 500kg dinamikus erőhatást adtam a gombának. Az eredményt a képeken látthatjátok. A sárga ill. piros szineknél fog eltörni leghamarabb, míg a többi lila rész nem torzul.
Karu, a te rajzaid is fontolóra vettem, most ennyi jut eszembe, holnap munkahelyen jobban belemerülök .
Várom a további ötleteket
A Givi tartó is kompatibilis a gyári Yamaha dobozzal, fel lehet rakni rá. Persze ez csak a monolock tipusúra érvényes, Karué monokey, azzal nem.
Karu szép a mocid! Az ülésed kifejezetten tetszik!
Ha valaki tud FZ 1-re alsó idomot az engem is érdekelne.......a gyárinak az ára nevetséges.....
Nekem is gyári gombám van de nem vagyok tőle elájulva nem egy nagy szám annyi pénzért.
Nekem gyári gombám van,amikor vettem elemezgettük hogyan is kell működnie, a kereskedésben a szerelő azt mondta, azért van az aluminium konzol hogy ott van elgyengítve ill azért nincs a gomba közvetlenül a blokkhoz rögzítve mert a súlypont lejjebb van.
Állítólag perecnél a kormányvég a gomba és az utas majrévasának kellene karistolni.
A gyári gombáért első körben 52000 ft kértek kis alkudozás után megeggyeztünk 28000ft ban.
Nekem gyári gombám van akét oldal nem csereszabatos abalos kb 4cm rel hosszabb.
Modelleztem is az esést úgy hogy 500kg dinamikus erőhatást adtam a gombának. Az eredményt a képeken látthatjátok. A sárga ill. piros szineknél fog eltörni leghamarabb, míg a többi lila rész nem torzul.
Karu, a te rajzaid is fontolóra vettem, most ennyi jut eszembe, holnap munkahelyen jobban belemerülök .
Várom a további ötleteket
Az hogy koszos a te dolgod engem nem zavar magánügy.
Karu szép a mocid! Az ülésed kifejezetten tetszik!
Ha valaki tud FZ 1-re alsó idomot az engem is érdekelne.......a gyárinak az ára nevetséges.....