Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikor és melyik kereskedésben nézted az árakat? Múlt pénteken bátyám felhívott, hogy a Cityben is milyen olcsó a Fazer. Pedig neki aztán nem sok köze vana a motorozáshoz...
Lehet, hogy a tavalyi készletet árulják...
Jó reggelt!
Igazad lehet!
De én úgy tudom hogy a sima Fz6 is ECU-s vezérlésű.Tehát nyílván digitális. Sőt én azt hallottam, hogy maga az egész blokk ugyanaz.Ha a digitális jelet nem egy tápfesszel zárod össze elvileg nem lehet baja.
De igazad van nem kell kókányolni!
Viszont az S2 nem tetszik a fekete blokkja miatt és drágább is.
Nem tudom más lényegesebb változás van még a kettő között? Kivéve a fékeket és telót.
hm.... magaddal beszélgetsz... tuti nem vagy skizo?
a bukócsövet a hétvégére ígérték... merem remélni, hogy legkésőbb pénteken 16:00-ra otthon lesz mert akkor érek haza és szándékomban áll neki is feküdni felrakni.
Az elektronika egyáltalán nem egyezik az s2 teljesen más amüszerfalnál avezetékek szinezése és darabszáma nem egyezikk. Itt kenbusos jelek szaladgálnak a drotokon ami azt jelenti hogy egy szál vezetéken több informácio is áramlik ha valamit rosz helyre dugsz kinyirhatod az ECUt a gép agyát az meg legalább 300000ft ja és utána vehetsz még egy gyujtáskapcsolót is mert az az ECUhoz van rendelve külön nem cserélhető.
Ha az a műszerfal tetszik vegyél S2est.
Amúgy mejött már a bukócső a motorhoz Neked?
hát figyu... én nem méregettem állandóan, de ott már megy a motor elég szépen, de mégsem pörgi szét magát... szerintem az lehet a legjobb kb. 5 ezertől 8-9 ezerig
Á azért mégse, inkább hajcsd félbe...
Hová jutottunk a fogyasztástól , akkor olyan 6-8e között a leggazdaságosabb?
de meg lehet oldani tuti... veszel egy új 98 lovas fz6-n-et (s2) és azon az új fajta műszerfal van
most pusztuljak meg akkor?
Elvileg a motorszerkezet az elektronika egyezzik.Akkor mi az akadálya, estleg csatlakozó?
Ez biztos hogy nem lehet megoldani?
Hogyne lehetne csak az a bökkenő hogy elektromosan nem megoldható a bekötése.
Hu de bunkó vagyok...
Isten éltessen sokáig amíg a dákód nem ér bokáig!
Sziaztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy Fz6n-es hez lehet e kapni fz6n 2-es műszerfalt?
Mert az nekem jobban tetszik.
szerintem 5-8 ezer között elég jó lehet a fogyasztás... a fene tudja... meg Karu meg TJ meg Krisztián
köszi
Raido bár itt a sportmotoron nincs névnap születésnap topik a motorozz.hun van.
BLDOG SZÜLETÉSNAPOT KIVÁNOK:
Akkor 1 évvel Te nyertél !
Nekem, ahogy ma mértem 50km körülire jöt ki egy osztás, de elég nagypapás tempóval .
Lenne egy olyan kérdésem is, hogy milyen fordulatszám tartományban lehet takarékosan menni a vasakkal. Arra már rájöttem, hogy hogy eszik a legtöbbet .
Attol is függ hogy mész vele én egyszer anno Miskolc- Budapest távon megetettem vele a tank benzint az kb 180km nem is előzött le senki
beégtem a távokkal tartalékot még soha nem szívtam be, de az biztos, hogy nálam 30 km-nél jóval többre elég... 50-60-ra biztos elégnek kell lennie
Nem tudom olyan 320-350km megy el amiko tartalékravált akkor még kb 30km biztos el tudsz vele menni.
Az attól függ...
Amíg tele van tapasztalataim szerint lustábban fogy, amikor már kevesebb van, akkor a visszajlezett szint gyorsabban esik. Egyenletes üzemanyagfogyást feltételezve 50-55 km-re kellene elégnek lennie.

Erről jut eszembe: tegnap már tankolnom kellett, mintha a fogamat húzták volna...
én sztem nem vagyok öregebb nálad... bár a fene tudja mert tegnap lettem 26

az utsó csík mikor elkezd villogni akkor 80 km-d van vissza úgy sacc. ha nem húzod neki...
amúgy a teljes hatótáv olyan 300 km körül lehet aszem... de majd jönnek a tényleg öreg FZ6 tulajok aztán megmondják
Csak, hogy ne legyen ilyen síri csend !
Tőlem öregebb fz6 tulajok mondjátok már meg, hogy az üzemanyagszint jelzőn egy kis osztás az kb hány kilométerre elég?
Mi van ma szünnap